Spring naar bijdragen

Gebanned force4fun


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-08-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Na het registeren wist ik mijn wachtwoord niet meer. Na 3 keer inloggen werd ik geblokkeerd en kreeg een bericht met een button om wachtwoord te wijzigen. De link naar de pagina gaf een foute pagina. Dacht een nieuw account aan te kunnen maken, zonder succes, maar werd daarna zonder opgaaf van reden gebanned. Vreemde reactie . Je kunt geen contact krijgen met force4fun.today

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo Heryvo,

tip

Ik maak altijd een excel bestand aan met al mijn wachtwoorden op een los stickie. Daarnaast heb ik een iMac en gebruik ik safari , hier kan je altijd je wachtwoorden van een site terug vinden.

hierbij een matrijs om je wachtwoorden te vullen

Schonen Paswoord Safari 2019.xlsx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-06-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

11 uur geleden zei Heryvo:

Na het registeren wist ik mijn wachtwoord niet meer. Na 3 keer inloggen werd ik geblokkeerd en kreeg een bericht met een button om wachtwoord te wijzigen. De link naar de pagina gaf een foute pagina. Dacht een nieuw account aan te kunnen maken, zonder succes, maar werd daarna zonder opgaaf van reden gebanned. Vreemde reactie . Je kunt geen contact krijgen met force4fun.today

Ook al log je niet helemaal goed in er is altijd een reden te verzinnen om je te schorsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 53

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...