Spring naar bijdragen

Beste legale streaming dienst?


Yoshi

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  48
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  19
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  11-08-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Binnenkort komt de streaming dienst Disney+ naar Nederland. Ik heb begrepen dat op dit platform vele goede films verschijnen, waaronder natuurlijk alle Marvel films. Netflix abbo de deur uit en een Disney+ abbo nemen, op beide diensten een abbo nemen of gaan voor een totaal andere dienst zoals Videoland? Wat denken jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 48
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Toffe vraag met vele antwoorden :)

ik heb zelf Netflix en Ziggo thuis.

het Netflix abonnement delen we met drie gezinnen. Dus we splitten de kosten van het abonnement. Dit scheelt flink wat euro's.

Mijn kids kijken veel tv via Netflix, overal. Het verder kijken van apparaat op apparaat is voor mij een dikke plus. Jammer is alleen dat de content opeens verdwijnt. Blijft een vervelend iets.

Ziggo heb ik in combinatie met zo een XL ding. Drie maanden gratis door opzeggen abonnement bij Ziggo (en 6 maanden halve prijs). Dit gebruiken we niet. Tenminste, als de jongste Dora wilt kijken dan wel . Dat kan namelijk nergens anders op.... YouTube heeft ook geen Dora  grrr.

over YouTube, die staat ook steeds meer aan. Leuke content en met zo een android kastje gebruiksvriendelijk.

Disney+.... Ja ik wil hem. Maar niet voor de volle mep. Ik hoop dat je net als Netflix meerdere accounts kan aanmaken. Dan kunnen we weer de kosten delen. Ik ben fan van Marvel en ook de Disney films. Ben ook benieuwd op welke hardware de software wordt uitgegeven. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben er ook wel benieuwd naar. Wil het best eens een maandje proberen ( of wellicht wel voor een jaar, wat met 70 euro goedkoper is.) Eventuele prijsverhogingen in de toekomst daargelaten.

Als je diverse berichten mag geloven, kun je naar 4 gelijktijdige streams kijken en wordt er voor het 4K aanbod geen extra geld gevraagd.

Per account kun je maximaal 7 profielen aanmaken en kun je op 10 apparaten tegelijk kijken. Ook is er een Kids Mode aanwezig.

Naast Disney+ ben ik ook wel benieuwd wat AppleTV+ te bieden heeft als het eenmaal live gaat.

 

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  52
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  11-07-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je ziet wat disney+ gaat brengen dan wil je haast wel een abbo, maar goed. Ook die dienst zal zeker zijn aanbod op het net zien verschijnen, dus waarom een dienst afsluiten als je het altijd weer  'gratis' kan verkrijgen.

ECtDxq0UcAAShk4?format=jpg&name=4096x409

Dit staat er o.a. op de planning voor Disney+, en ook The Mandalorian is een topper.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 52
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Serieus vette trailer van Mandalorian. Ook wel een ideaal scenario voor een film. Bounty Hunter in starwars :) Die will ik heel graag zien !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wauw....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Ik ben bang dat een hoop al wat oudere mensen weinig plezier beleven aan een abonnement, want het start aanbod bevat vijfhonderd films en 7500 serie-afleveringen waaronder tien originele films en vijfentwintig originele series, die de meeste mensen al gezien hebben. Pas volgend jaar en in 2021 gaan er echt nieuwe nog te starten series en films bijkomen, zoals Marvel-series over Loki en Hawkeye en er komt een serie over Obi-Wan Kenobi met Ewan McGregor. Verder verschijnt er nog een nieuwe serie over de Muppets. Bovendien wordt er bij de nieuwe series maar 1 keer per week een aflevering toegevoegd zodat je niet zoals op Videoland of Netflix een hele nieuwe serie achter elkaar kan kijken. (Bingewatchen).

Wel zeer aantrekkelijk voor kleine en jeugdige kijkers die de al wat oudere releases nog niet kennen voor die 70 Euro per jaar denk ik. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  48
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  19
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  11-08-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor de reacties! Wat ook wel interessant is om te vermelden is een artikel in het AD waarin staat dat Videoland in 2021 onder de prijs van Disney+ gaat zitten. Klinkt best leuk alleen daar staat tegen over dat er wel weer advertenties te voorschijn komen... maakt het toch weer minder aantrekkelijk voor mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 48
  • 3
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je kunt je nu via de site of de app aanmelden om Disney+ 2 maanden gratis te proberen. Zeg je voor 12 November op, dan  wordt er geen geld van je rekening afgeschreven. 

Let op! Deze proefperiode van 2 maanden is enkel in Nederland beschikbaar.  Al is een VPN altijd te proberen natuurlijk. :)

Tijdens deze proefperiode beperkt het aanbod zich tot films en series die al eerder zijn uitgebracht.

Vanavond de app maar eens op me Apple TV installeren. Ben benieuwd.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

9 uur geleden zei Monkie:

Je kunt je nu via de site of de app aanmelden om Disney+ 2 maanden gratis te proberen. Zeg je voor 12 November op, dan  wordt er geen geld van je rekening afgeschreven. 

Let op! Deze proefperiode van 2 maanden is enkel in Nederland beschikbaar.  Al is een VPN altijd te proberen natuurlijk. :)

Tijdens deze proefperiode beperkt het aanbod zich tot films en series die al eerder zijn uitgebracht.

Vanavond de app maar eens op me Apple TV installeren. Ben benieuwd.

Done!!! Ik ben lid en heb hem actief op android tv. De jongste dochter is helemaal in haar nopjes met de Nederlandstalige Frozen kerst :)

thx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Disney plus is hier een succes. Super fijn alle starwars films voor papa, Marvel voor mijn zoontje en Disney voor de meiden. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...