Spring naar bijdragen

Pirates4all hulp nodig bij registreren


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-08-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo beste mensen,

Wie zou mij a.u.b willen helpen om mij te registreren bij Pirates4all. Ze denken dat ik VPN gebruik. Maar dat komt omdat ik, in het buitenland woon. Ik zou mega blij zijn als iemand in Nederland mij zou willen registrreren.

Groetjes,

Rob

bewerkt door seze
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  52
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  11-07-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Seze, zij zien vaak gewoon wie er via vpn verbind. Dit soort 'proxies' zijn dan geblokkeerd via een grote blacklist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 52
  • 2
Op 23-8-2019 om 11:31 zei seze:

Wie zou mij a.u.b willen helpen om mij te registreren bij Pirates4all. Ze denken dat ik VPN gebruik. Maar dat komt omdat ik, in het buitenland woon. Ik zou mega blij zijn als iemand in Nederland mij zou willen registrreren.

Kan je niet een kennis of familielid in Nederland vragen om even een account te maken? Ik denk dat de meeste leden op Duken.nl al een account hebben op Pirates4all en dan is zijn/haar originele IP-adres bekend bij Pirates4all en is het ook niet mogelijk om voor jou een account aan te maken, ook al is het e-mailadres anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...