Jump to content
Sign in to follow this  
dutch249

waar kan ik onder een linux distro QQ en YY gebruiken?

Recommended Posts

Dag allemaal,

Ik gebruik windows 10 eigenlijk alleen nog voor het les geven in China. Daarbij gebruik ik QQ en YY beiden een messenger veel gebruikt in China.

Denkelijk is er voor zover ik weet geen mogelijkheid dit te doen on een Linux distro.

Ook met Wine kom ik in ieder geval niet verder.

Graag een kenner-antwoord.

Dank bij voorbaat.

dutch249

Je wilt dus een van de Chinese chat applicaties werkend hebben onder een Linux os? Maar de software is daarop niet beschikbaar?

17 uur geleden zei dutch249:

Ook met Wine kom ik in ieder geval niet verder.

Graag een kenner-antwoord.

Ik las deze vraag en ben even gaan zoeken op het net waarbij ik een aantal topics tegenkwam van September 2018 en Februari 2019 op een Engelstalige site waar je jouw probleem al had voorgelegd. Het probleem is volgens mij niet om QQ op Linux te installeren, want dat moet zeker kunnen als ik de installatie uitleg bekijk op deze websiteHet probleem is naar mijn idee dat jij de hele installatie procedure niet begrijpt en iemand zoekt die dat praktisch voor jou kan doen, maar dat ga je volgens mij niet vinden op Forums. Misschien verstandig om eens een Linux kenner te zoeken waar je naar toe kan, die voor een luttel bedrag de installatie voor je kan uitvoeren.

• Thanks 1

aleereerst dank voor het antwoord.

En ja, ik heb her en der al eens geprobeerd een antwoord te vinden.

Alleen of ik heb te weinig kennis van zaken of ik ben gewoon te dom om het goed te doen.

Nogmaals dank voor de reacties.

dutch

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By petie
      Hallo
      Ik weet dat het niet nodig is om in Linux Fedora een antivirus te installeren.. Is dit ook het geval met Firewall?
      mvg
    • By evids
      Hallo , iemand ervaring met Kali Linux hier op het forum. ik heb nl een probleem om het geinstalleerd te krijgen op hard disk. Kali Linux x64 iso gedownl en op dvd gezet. boot van dvd en start optie graphical install. ik kan de installatie procedure zonder probleem doorlopen. dan volgt reboot. ik krijg grubloader - enter en systeem start op. ik krijg dan de message opstart meldingen en dan zou ik de login moeten krijgen en hier gaat het fout. na opstart krijg ik blackscreen en een dash in de linkerbovenhoek. het systeem blijft draaien maar ik krijg geen login scherm. ik heb dan een een andere optie geprobeerd dan de graphicall install. maar dat lukte ook niet. ik krijg geen error messages. kan iemand helpen ?
    • By kroonkurk
      Beste mensen,
      Ik ben alweer een tijdje aan het rotzooien met me computers..
      Ik heb een tijd terug ubuntu op me download pc gezet maar van de week krijg ik de melding dat ik kon update naar 12.04
      Dit heb ik toen gestart maar ik moest weg ben er dus niet bij gebleven.
      Kom ik thuis wat blijkt stroom is er af geweest ik hoofdschakelaar omgezet en computers opgestart.
      toen ging me download pc niet meer verder met opstarten elke keer kreeg ik: Battery status error
      Dus ik gaan google en van alles geprobeert wat ik tegen kwam maar niks wou werken.
      nu heb ik ubuntu 12.04 gedownload en op cd gebrand en geboot en dacht ik doe gewoon een clean install....
      maar jammer genoeg loop ik nu elkeer tegen een fout aan tijdens afronde van de installatie en dat is:
      "The installer encountered an unrecoverable error. A dekstop session will now be run so that you mat investigate the problem or try installing again"
      Nu heb ik al paar keer opnieuw geprobeert teinstalleren.. maar dicht mocht niet werken
      Ik heb zelfs alle 2 de hdd schijven geformateerd en maakt ook niet uit. en als hij schijfcontrole doet voor de installetie kan hij niks vinden?
      hoe kan ik dit probleem oplossen?
      mvg,
      jan
    • By PeaceFreak
      Hallo Allemaal,
      Daar ben ik weer eens .
      Ik ben opzoek naar een distributie van Linux / BSD, om lekker mee te klooien (lees: ervaring opdoen) en downloaden.
      Hebben jullie daarover nog wat tips?
      Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen,
      Rik
      PS. Ubuntu en Fedora heb ik al gehad, dus die tellen niet mee

• Create New...