Spring naar bijdragen

Kodi herinstallatie op hardware


richardke

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  69

hallo ik heb een vraagje ik heb een bakje gekocht in januari 2019 en abonnement is geldig tot januari 2020 en dat was bij easy2usemedia maar wij horen daar niets meer van en nu is mijn vraag bij wie kan ik mij wenden voor het opnieuw installeren van kodi en de nederlandse zenders ik dank u tot wederhoren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
  • William1 veranderde de titel in Kodi herinstallatie op hardware
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Je wilt Kodi dus herinstalleren op een hardware unit van easy2usemedia? Bestaat easy2usemedia nog? Ik kan ze nergens vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38
13 minuten geleden zei William:

Je wilt Kodi dus herinstalleren op een hardware unit van easy2usemedia? Bestaat easy2usemedia nog? Ik kan ze nergens vinden.

Mediaspeler wordt geleverd inclusief jaar abonnement op Easy2use wat volgens mij gewoon verlengt kan worden. Website Easy2use.tvAls je dat abonnement niet wil verlengen kan je op die speler gewoon andere dingen streamen want die speler is gewoon je eigendom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  69

17 minuten geleden zei William:

Je wilt Kodi dus herinstalleren op een hardware unit van easy2usemedia? Bestaat easy2usemedia nog? Ik kan ze nergens vinden.

ja ik ben een minderinvalide en ik heb van elektronika geen verstand ik woon wel in belgie en ik kon met mijn bakje alle nederlandse zenders en ook films die ik kon bekijken en nu niets meer het is nu al de 2de maal dat ik dat tegen komt live tv store en nu easy2 amaaie ik dank u vriendelijk

21 minuten geleden zei Guardian:

Mediaspeler wordt geleverd inclusief jaar abonnement op Easy2use wat volgens mij gewoon verlengt kan worden. Website Easy2use.tvAls je dat abonnement niet wil verlengen kan je op die speler gewoon andere dingen streamen want die speler is gewoon je eigendom.

maar ik heb wel betaalt tot eind januari 2020  wat kan ik dan nog meer doen mijn geld kwijt dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  69

ja de cite bestaat nog en heb al 4x email gestuurt geen antwoordt mijn maat geeft hem ook zo een bakje aangeschaft 2 maand na mijn aankoop en die kan er ook niets meer doen toevalling dat geen enkele niet meer werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
41 minuten geleden zei richardke:

ja de cite bestaat nog en heb al 4x email gestuurt geen antwoordt mijn maat geeft hem ook zo een bakje aangeschaft 2 maand na mijn aankoop en die kan er ook niets meer doen toevalling dat geen enkele niet meer werkt

Er zijn ook een hoop negatieve berichten over Easy2use waar toch hoofdzakelijk wordt gesproken over oplichting.

Ik ben helaas geen kenner op het gebied van Kodi, maar volgens mij staat Kodi gewoon geïnstalleerd op de mediabox en moet je ook nieuwe addons kunnen toevoegen waarin ook pakketjes met zenders zitten.

bewerkt door Guardian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  69

maar ik ken daar geen snars van van dat bakje amaaie wie kan dat voor mij installeren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
3 uur geleden zei richardke:

maar ik ken daar geen snars van van dat bakje amaaie wie kan dat voor mij installeren

Beste richardke,

Vervelend dat je een slechte aankoop hebt gedaan en bovendien zoals je zelf aangeeft last hebt van een handicap (minderinvalide), maar je geeft ook aan dat je weinig technische kennis hebt en zelf niet in staat bent om verder iets te doen met de software die al geïnstalleerd is op die mediabox van Easy2use.

Je zult de hulp die je dan nodig hebt in je directe omgeving moeten zoeken, zoals misschien een Elektronica zaak of een kennis die technisch wat meer onderlegd is dan jij zelf, want de leden op Duken.nl kunnen ook niet meer doen dan het geven van wat tips. Voor wat meer informatie over Kodi kan je even kijken onder deze link en misschien helpt het even om te kijken naar het YouTube filmpje met uitleg hoe je addons moet installeren in Kodi onder deze link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...