Spring naar bijdragen

Force4fun.today uit de lucht offline


PBM

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  41
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-04-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Guardian:

Als je even bij het overzichtje kijkt onder de categorie NZB forums, indexers en communities die je kan vinden op het forum onder deze link staan er nog een aantal die een zeer divers en recent aanbod hebben waarbij ik als tip mee wil geven dat the-newgeneration.net en web.newzbin.org daar wel boven uitspringen.

Och, ieder heeeft zo z'n eigen expertise.
Pirates4all en Spikesplace timmeren ook aardig aan de weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 9

  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  525
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  60
  • Was actief op:  Macintosh

2 uur geleden zei cacho:

Och, ieder heeeft zo z'n eigen expertise.
Pirates4all en Spikesplace timmeren ook aardig aan de weg.

Wat mij betreft zijn de Pirates en Newzbin de toppers. Maar ik zoek vooral boeken. Gewoon overal rondneuzen maar. Is nog leuk ook.

ennuhhhh, vergeet inderdaad je VPN niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 24
  • 1

  • Bijdragen:  34
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  523
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  02-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Verder niets met tijdschriften?

Ben nu eenmaal een vrouw he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 34
  • 1

Als ik nu bovenstaande reactie's weer lees van mensen die kennelijk alleen maar pure negativiteit in tekst om weten te zetten, dan vraag ik me toch af waarom ik lid ben geworden op deze forumsite. Ik dacht dat het doel van Duken.nl was gericht om mensen te helpen met problemen en het verstrekken van informatie, maar een te groot deel van de reactie's bestaat uit het onderuit halen van website's die hoe dan ook iets leveren waar nog steeds heel veel vraag naar is. Als je dan toch niet in staat bent om iemand anders te helpen met het oplossen van een probleem beperk je dan tot het lezen van de aangeboden informatie en ga geen gal lopen spugen om jezelf een beter gevoel te geven. Ik wens in ieder geval alle leden een zonnig en fantastisch weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Berichten zijn verwijderd, laten we het inderdaad positief houden. Bedankt @Guardian :)

jij ook een goed weekend. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Op 18-9-2019 om 14:48 zei witkop:

Verder niets met tijdschriften?

Ben nu eenmaal een vrouw he

Hallo witkop,

Het zijn vast niet alleen vrouwen die op zoek zijn naar tijdschriften. Ik kom de meest regelmatige posten van tijdschriften tegen op de volgende NZB-sites; web.newzbin.org, the-newgeneration.net en pirates4all.com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

14 hours ago, Guardian said:

Als ik nu bovenstaande reactie's weer lees van mensen die kennelijk alleen maar pure negativiteit in tekst om weten te zetten, dan vraag ik me toch af waarom ik lid ben geworden op deze forumsite. Ik dacht dat het doel van Duken.nl was gericht om mensen te helpen met problemen en het verstrekken van informatie, maar een te groot deel van de reactie's bestaat uit het onderuit halen van website's die hoe dan ook iets leveren waar nog steeds heel veel vraag naar is. Als je dan toch niet in staat bent om iemand anders te helpen met het oplossen van een probleem beperk je dan tot het lezen van de aangeboden informatie en ga geen gal lopen spugen om jezelf een beter gevoel te geven. Ik wens in ieder geval alle leden een zonnig en fantastisch weekend.

Sorry, mijn waarde. Jij kent blijkbaar het wereldje achter deze sites niet. Ik wel een beetje en weet het oogmerk waarmee enkele van deze sites - niet allen - in de lucht gehesen worden.
En daar mag best wel eens een kritisch nootje over verschijnen en niet aleeen naiviteit. En er blijven er genoeg over van wie de content van toegevoegde waarde is voor de geinteresseerden.

Overgens ben ik het best wel eens met de administrator dat negativisme hier op deze site niet thuishoort. Maar dat is nmi wat anders dan iets of iemand op zijn juiste merites beoordelen.

bewerkt door Jaccus
grammatica
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111

  • Bijdragen:  202
  • Waardering:   45
  • Prestatiepunten:  2.228
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik heb al vaker gezegt werken met site's/forums is niks waard en met donatie enz....daar moeten we vanaf

Vroeger zoals FTD enz... was veel beter, dus zoals Newzbin nu werkt is veel beter, heb al vaker dus gezegt ga daar met zijn allen heen, maar nee wordt niks verdiend nou, want dat is momenteel de inslag verdienen aan je sit/forum krijg je veel schevegezichten als je niet meer online komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 45
  • 202
  • 1
5 uur geleden zei Jaccus:

En daar mag best wel eens een kritisch nootje over verschijnen en niet aleeen naiviteit.

Ik ben het helemaal met je eens Jaccus, maar ik ben alles behalve naïef. Ik heb nu al tientallen keren dezelfde leden alleen maar gal zien spugen over bepaalde NZB-sites waar ogenschijnlijk elke keer de zelfde personen als eigenaar en staf zitten. Deze leden hebben ooit vanwege bepaalde omstandigheden een ban aan hun broek gekregen en gebruiken elke gelegenheid die zich op Duken.nl voordoet om als een duveltje uit een doosje tevoorschijn te komen om maar weer zoveel mogelijk negativiteit te spuien en dat gaat een tikje vervelend worden. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  288
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  11-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Oei, ik heb blijkbaar wat gemist.

Heb ik me zo misdragen dan, dat mijn bericht verwijderd diende te worden?

Mijn excuses voor wie ik blauwe tenen bezorgd heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 11
  • 1

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  289
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Vond en vind het een mooie site. Jammer dat ze alweer uit de lucht zijn. 

Al die flauwekul en haat dragende praatjes koop je niks voor. 

Wees blij dat er mensen zijn die hun tijd en expertise in zo'n site willen steken met alle risico's van dien. 

Ik wacht rustig af of ze weer wat nieuws opzetten. En hoop dan weer toegelaten te worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 11

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik vind het ook jammer dat ze uit de lucht  zijn, heb een paar keer gebruik kunnen maken van de korting Hitnews.  (hun sponsor) Maar ze komen zeker onder een andere naam terug.🧐

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42

  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  56

Niets dan respect voor degene die dit soort sites tekens in de lucht brengen.

Wel grappig dat mensen denken dat je bij dit soort dingen ook garantie moet krijgen, zeker na een donatie.

Wie er ook achter dit soort websites zitten en hoe ze ook te werk gaan gaat mij helemaal niets aan en het maakt voor de downloaders helemaal niets uit en als je iets niet bevalt heb je nog altijd de keus om ergens anders naartoe te gaan.

@Guardian mooi gesproken, ik zou zeggen, Guardian 4 president😉

  • Leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 24
  • 1

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  03-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Misschien een klein tipje voor de eventuele ex-force4 mod's, misschien is het mogelijk het complete "member-bestand" even een seintje te geven, mochten jullie weer e.e.a. on line gaan zetten, want jullie waren echt goed the best thumbs up GIF by Landon Moss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 20
  • 1

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  325
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  05-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

zo jammer dat er steeds sites uit gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 20
  • 1

  • Bijdragen:  34
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  523
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  02-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 20-9-2019 om 22:35 zei Guardian:

Hallo witkop,

Het zijn vast niet alleen vrouwen die op zoek zijn naar tijdschriften. Ik kom de meest regelmatige posten van tijdschriften tegen op de volgende NZB-sites; web.newzbin.org, the-newgeneration.net en pirates4all.com.

Dank je wel voor je reactie,ik ga op zoek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 34
  • 1

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En dan zijn ze er weer met een "chatsite" waar wel duidelijk op vermeld staat hoe je moet downloaden van usenet. Oh ja ook een mooie pol van Duken hoe slecht Duken wel niet is. Tja wie met stront gooit moet dat zelf ook terug verwachten. Is trouwens niet alleen nu hoor was op Force ook al aan de orde van de dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

5 uur geleden zei dingetje:

Oh ja ook een mooie pol van Duken hoe slecht Duken wel niet is.

Dat mag en voor iedereen zijn eigen mening. :)Ik wil ook buiten de hele Usenet ruzie en oorlog blijven maar wel een platform bieden waar gebruikers elkaar kunnen informeren over de status van diversen websites.

Helaas is het in het verleden veel gebeurd dat bij negatieve reacties er nog meer gedoe uitkomt en de ruzie zich voordoet op duken.nl waarna ik wordt aangesproken over berichten etc.

Geeft veel gedoe en stress waar ik niet erg veel behoefte aan hebt. :)

Daarom probeer ik negatieve berichten te verwijderen. Natuurlijk kan je wat zeggen met onderbouwing alleen het lijkt wel alsof in dit thema van een mug een olifant wordt gemaakt waardoor ik er erg op blijf passen. Helaas ben ik niet perfect en kunnen er berichten doorheen vliegen.

Dus zie je berichten die niet door de beugel kunnen? Meldt ze aan en ik haal ze na controle weg. 

Dank heren en dames. 

Stop Motion Love GIF by Mochimochiland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

On 9/25/2019 at 12:35 AM, dingetje said:

En dan zijn ze er weer met een "chatsite" waar wel duidelijk op vermeld staat hoe je moet downloaden van usenet. Oh ja ook een mooie pol van Duken hoe slecht Duken wel niet is. Tja wie met stront gooit moet dat zelf ook terug verwachten. Is trouwens niet alleen nu hoor was op Force ook al aan de orde van de dag.

Even nagelezen en ik was erg verbaasd terwijl ik toch wel wat gewend ben.
Misschien dat nu een eerder berichtje van me in het juiste perspectief geplaatst kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111
10 uur geleden zei Jaccus:

Even nagelezen en ik was erg verbaasd terwijl ik toch wel wat gewend ben.
Misschien dat nu een eerder berichtje van me in het juiste perspectief geplaatst kan worden.

Beste Jaccus,

Je kan alleen een bericht in het juiste perspectief plaatsen als de inhoud daarvan ook daadwerkelijk gebaseerd is op eerder verschenen reacties van leden die een heel andere doelstelling hebben dan het geven van correcte informatie. Reacties met belachelijk schofferende teksten zijn eerder al door de Administrator verwijderd. Jouw eerder geplaatste berichtje was meer gericht op de inhoud van mijn reactie, die wel gebaseerd was op alle eerder verschenen en grotendeels al verwijderde berichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Volgens mij zijn ze weer terug. Nieuw naam www.zombienation.live

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

8 hours ago, Guardian said:

Beste Jaccus,

Je kan alleen een bericht in het juiste perspectief plaatsen als de inhoud daarvan ook daadwerkelijk gebaseerd is op eerder verschenen reacties van leden die een heel andere doelstelling hebben dan het geven van correcte informatie. Reacties met belachelijk schofferende teksten zijn eerder al door de Administrator verwijderd. Jouw eerder geplaatste berichtje was meer gericht op de inhoud van mijn reactie, die wel gebaseerd was op alle eerder verschenen en grotendeels al verwijderde berichten.

À bon entendeur demi mot suffit.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111
17 uur geleden zei Jaccus:

À bon entendeur demi mot suffit.......

Voor de leden die geen Franse les op school hebben gehad hier even een vertaling;  Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

3 hours ago, Drifter said:

Voor de leden die geen Franse les op school hebben gehad hier even een vertaling;  Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.

Een 10 met een griffel 😎

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi iedereen,

ik zit er echt mee dat force4fun uit de lucht is....

weet iemand of ze ooit nog de lucht in komen of nog iets gaan ondernemen

of wat er dan ook gaat gebeuren ?

 

hoi iedereen,

ik vind het echt super jammer dat force4fun uit de lucht is....

weet iemand waarom ? of wat er gaat gebeuren ? komen ze nog terug ?
weet iemand hoe of wat ?

:( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...