Spring naar bijdragen

Easybuds met een vraagteken


zomersla

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Gister mijn pakketje van Aliexpress ontvangen ? wat niet uit de track&trace bleek. Wel uit de track&trace van POST.NL
Ik schreef ze direct aan met : ben met jullie in zee gegaan naar aanleiding van Bright TV omdat ik juist niet meer iets bij die Chinees wil kopen.
Zoals je kan zien op de bijlage zou ik als ik ze zelf bij Aliexpress zou kopen slechts 17,49$ moeten betalen, dus ik voel me in de maling genomen.
Hun antwoord op de late avond, wij kopen niets bij Aliexpress.spacer.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik begrijp dat je op een website een product hebt gekocht welke uiteindelijk het product bij AliExpress koopt en doorstuurt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja,  bij https://easybuds.nl naar aanleiding een nieuwsbrief van Bright TV , ze staan ook op de  RTIZ site en op YouTube. Toen ik bestelde waren  er 13 nog te koop, dus ik dacht die zijn er over 2 dagen, maar het werden paar weken, bijnavraag  kreeg ik antwoord  we hebben zoveel aanvragen je  moet wachten. Bij navraag prijsverschil geen antwoord, alleen hoe goed ze zijn bij RTLz met een links op FaceBook die ik niet heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat is ook treurig.... Gelukkig heb je ze nog mogen ontvangen. Maar dit was natuurlijk wel erg vervelend. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik steek hier verder geen energie meer in. Men is gewaarschuwd, je kan ze beter zelf kopen door goed eerst te kijken wat je voor je 40€ krijg, of die van 17€ bij Aliexpress.

Zet hier maar een slotje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Och, dit zie je inderdaad zo vaak bij die spotjes op tv.  Bij Aliexpress kosten die dingen inderdaad een stuk minder. Vaak plakken ze er dan een ander merkje op.

Langere levertijd door aanvragen? Gelul. Zie liegen. Het is gewoon vanuit China verzonden. De track&trace info liegt niet: Op 8 september 2019 werd het pakket in China geaccepteerd door de vervoerder. Op 18 September is het aangekomen in Nederland, en op de 23e is het bezorgd.

Op de site van Easybuds staat ook: 'De gemiddelde levertijd van onze producten bedraagt 7-14 dagen.'

Vooral met LX....NL tracking codes komt het hier ook vaak voor dat ik spul vanuit China met een kleine week in huis heb.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...