Spring naar bijdragen

Nieuw forum: Zombienation.live


PBM

Aanbevolen reactie

Gast The sea within

kan je ook denk ik lang wachten aan deze kant idem dito en je krijgt geen mail ja zelfs dan mag je hopen op een toegang of niet vreemde zaak daar allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

On 10/12/2019 at 1:17 PM, Eagle said:

Je krijgt geen mail

Als het goed is, wel.
Bij mij kwam die mail in de junk email box terecht.
Overigens is het best mogelijk dat je 24 uur later zonder die activatie-mail op de site kunt wanneer je een account hebt gehad van een van hun sites hiervoor. Wel hetzelfde account gebruiken, natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111
  • 1 maand later...

Ik kan er niks aan doen maar vind deze site fucking mooi, het beste wat er is en zeker de duidelijkste. Ook erg snel er zijn fora die zijn niet vooruit te branden op moment zo storend. Er staat ook duiidelijk ZONDER vpn registreren en je hoeft geen mail af te wachten binnen paar uur uiterlijk kun je inloggen. Vind ook dat ze best snel zijn en dat voor zo`n kort bestaan pas. Ben 3 dagen lid en helemaal fan !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast The sea within
3 uur geleden zei trödel:

Ik kan er niks aan doen maar vind deze site fucking mooi, het beste wat er is en zeker de duidelijkste. Ook erg snel er zijn fora die zijn niet vooruit te branden op moment zo storend. Er staat ook duiidelijk ZONDER vpn registreren en je hoeft geen mail af te wachten binnen paar uur uiterlijk kun je inloggen. Vind ook dat ze best snel zijn en dat voor zo`n kort bestaan pas. Ben 3 dagen lid en helemaal fan !

Fijn dat jij wel een fan ben   alle vorm van opbouwende kritiek LEES: opbouwende kritiek is hun vreemd kreeg zonder een eerste waarschuwing ect ect. gelijk een ban. JA inderdaad een fijne site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Op 14-11-2019 om 17:02 zei The sea within:

Fijn dat jij wel een fan ben   alle vorm van opbouwende kritiek LEES: opbouwende kritiek is hun vreemd kreeg zonder een eerste waarschuwing ect ect. gelijk een ban. JA inderdaad een fijne site.

alsik hoor en lees hoe sommige mensen "vergeten"dat ze te gast ijn en alles voor niks kunnen krijgen dan ook nog een grote bek hebben vaak, kan ik ze alleen maar gelijk geven. Dat soort toestanden moet je op spotnet houden daar kan iedereen zeggen wat ie wil, ik kan me voorstellen dat ze dat niet pikken daar. Wat ik vreemd vind dan als ik die reacties op de nieuwsbrief lees daar en dat zijn er best veel ook nog, dat die mensen jou mening niet delen ? Aan wie ligt het dan ?

p.s. Opbouwende kritiek ? dat lijkt erop dat jij het beter zou kunnen dan die gasten daar .... nou lijkt me sterk er geen site die in mijn ogen zo goed in elkaar zit dan daar .... waarom kritiek, geniet gewoon van wat je aangeboden krijgt ... ze doen alles voor noppes, hebben niet eens (zoals je nu overal ziet) een donatie knop, vragen ook niet om geld, ik vind dat bewonderenswaardig eindelijk een site waar het eens NIET om het geld draait.!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei trödel:

alsik hoor en lees hoe sommige mensen "vergeten"dat ze te gast ijn en alles voor niks kunnen krijgen dan ook nog een grote bek hebben vaak, kan ik ze alleen maar gelijk geven. Dat soort toestanden moet je op spotnet houden daar kan iedereen zeggen wat ie wil, ik kan me voorstellen dat ze dat niet pikken daar. Wat ik vreemd vind dan als ik die reacties op de nieuwsbrief lees daar en dat zijn er best veel ook nog, dat die mensen jou mening niet delen ? Aan wie ligt het dan ?

p.s. Opbouwende kritiek ? dat lijkt erop dat jij het beter zou kunnen dan die gasten daar .... nou lijkt me sterk er geen site die in mijn ogen zo goed in elkaar zit dan daar .... waarom kritiek, geniet gewoon van wat je aangeboden krijgt ... ze doen alles voor noppes, hebben niet eens (zoals je nu overal ziet) een donatie knop, vragen ook niet om geld, ik vind dat bewonderenswaardig eindelijk een site waar het eens NIET om het geld draait.!!!

Moi

Daar ben ik het helemaal mee eens 

Jakko 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
2 uur geleden zei trödel:

Wat ik vreemd vind dan als ik die reacties op de nieuwsbrief lees daar en dat zijn er best veel ook nog, dat die mensen jou mening niet delen ? Aan wie ligt het dan ?

Het fantastische aanbod op deze website zal ook waarschijnlijk bij niemand ter discussie staan, maar het negatieve aantal reacties over Zombienation en de websites die van dezelfde eigenaren eerder in de lucht zijn geweest zijn nagenoeg allemaal van Duken.nl verwijderd omdat het alleen nog maar om bagger gooien ging en daar is Duken.nl niet de plaats voor. (Was volgens mij toch wel de overheersende mening) Jouw verwijzing naar de reacties op de Nieuwsbrief van Zombienation zijn in dit geval natuurlijk ook alleen van leden die wel een account hebben en niet van personen die een Ban hebben of gewoon geen account kunnen openen. (behoorlijk eenzijdig dus). ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Duken locked this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...