Spring naar bijdragen

Gebanned op NewzBin (Weet Niet Waarom?)


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01-10-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hey Jongens,

Ik ben nog maar pas lid van NewzBin, heb er 4 posts gedaan zonder enige vorm van SPAM!
En toch hebben ze mij voor ALTIJD gebanned ivm SPAM (ik zou echt niet weten waarom eigenlijk)

Kan aub iemand mij helpen en er een admin aanspreken zodoende ze mijn account "Thampon" terug op actief willen zetten. (of een email adres doorgeven van een admin aldaar)
Vind het zo zonde, daar ik wel nog veel te bieden had. (Ik kan er absoluut NIETS meer, kan niemand contacteren , kan niet uitloggen... IP based denk ik)

PS:
1. Ik werk met een MAC, hoe kan ik dingen op SpotWeb zetten aub? (Vind er niet veel over enkel Windows dingen wel...)
2. Welk is een super actief forum waar ook XXX toegelaten is aub (Kleverig ken ik al...)

Bedankt Alvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 14
  • 1
2 uur geleden zei Thampon:

Ik ben nog maar pas lid van NewzBin, heb er 4 posts gedaan zonder enige vorm van SPAM!
En toch hebben ze mij voor ALTIJD gebanned ivm SPAM (ik zou echt niet weten waarom eigenlijk)

Ik weet niet of jij je account op Newzbin aangemaakt hebt met VPN of je normale vaste IP-adres, maar je zou kunnen proberen een nieuw account te maken met een ander E-mailadres en dan zelf even op het Newzbin Forum na te vragen wat eventueel de reden zou kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01-10-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Guardian:

Ik weet niet of jij je account op Newzbin aangemaakt hebt met VPN of je normale vaste IP-adres, maar je zou kunnen proberen een nieuw account te maken met een ander E-mailadres en dan zelf even op het Newzbin Forum na te vragen wat eventueel de reden zou kunnen zijn.

Zonder VPN, dus hang vast aan mijn normale IP adres (wat nooit verandert).
Ik dus geen nieuw account aanmaken, daar ik met het gebannede account niet kan uitloggen (op het forum kan ik dus ook niet meer op, heb er zelfs nooit iets opgezet)

Precies of ik heb een moord gepleegd, wat een bullshit!
Ik snap er regels zijn maar ze hadden wel eens even een mail of PM mogen sturen met de juiste reden, want ben er 100% zeker van dat dit een fout betreft.

bewerkt door Thampon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 14
  • 1
24 minuten geleden zei Thampon:

Zonder VPN, dus hang vast aan mijn normale IP adres (wat nooit verandert).

Als je wel VPN hebt kan je proberen een nieuw account te maken als je maar een VPN-server in Nederland gebruikt (kan je gewoon zelf selecteren in het keuze menu van je VPN) en uiteraard wel een ander E-mailadres.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01-10-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

5 minuten geleden zei Guardian:

Als je wel VPN hebt kan je proberen een nieuw account te maken als je maar een VPN-server in Nederland gebruikt (kan je gewoon zelf selecteren in het keuze menu van je VPN) en uiteraard wel een ander E-mailadres.

Heb ik dus niet.... Ik sta met mijn rug tegen de muur!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 14
  • 1

Wellicht is er nog iemand op Duken.nl die een stafpositie heeft op Newzbin en je dan nog kan helpen, maar ik wil wel even kwijt dat je riskant bezig bent als je nu nog zonder VPN upload of post.

Wat betreft je vraag over dingen op Spotweb zetten met een Mac, kan ik je vertellen dat alleen Spotlite werkt op Mac OS. Voor meer info kan je altijd even wat lezen op het Spotnet Forum

bewerkt door Guardian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01-10-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

47 minuten geleden zei Guardian:

Wellicht is er nog iemand op Duken.nl die een stafpositie heeft op Newzbin en je dan nog kan helpen, maar ik wil wel even kwijt dat je riskant bezig bent als je nu nog zonder VPN upload of post.

Wat betreft je vraag over dingen op Spotweb zetten met een Mac, kan ik je vertellen dat alleen Spotlite werkt op Mac OS. Voor meer info kan je altijd even wat lezen op het Spotnet Forum

Ah thx, wist ik niet eerlijk gezegd.... Spotlite ga ik eens testen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 14
  • 1

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01-10-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb een VPN abbo genomen... Bedankt voor de info.
Kan er nu ook weer op inloggen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 14
  • 1
48 minuten geleden zei Thampon:

Heb een VPN abbo genomen... Bedankt voor de info.
Kan er nu ook weer op inloggen ;)

Helemaal top.:goed:  Misschien kan je er nu zelf ook achter komen wat de reden geweest kan zijn om een Ban te krijgen na die uploads. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01-10-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En nu krijgen we dit weer... man man het begint mijn voeten uit te hangen hoor.

Sinds kort hanteren wij dat er alleen geregistreerd mag worden met een
bestaand (thuis) ip adres.Ip adressen van een Mobiel worden ook niet
geaccepteerd evenals IPV6. Bent u eenmaal geregistreerd dan kunt u uw
vpn ook gebruiken. Wij zullen het aangemaakte account met het niet
bestaande/of openbare ip adres/VPN verwijderen zodat u een nieuwe aan
kunt maken. Dit geld ook voor Wifi Points van KPN Fon of ziggo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 14
  • 1

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb nergens last van, kan gewoon inloggen met Firefox. ( ben wel donateur)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01-10-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ondertussen de mensen van NewzBin kunnen bereiken en na 1 bericht zeggen ze nog steeds dat ze de BAN niet terug draaien.
Heb het nu nog eens 1x uitgelegd, als er nogmaals een negatief antwoord komt zal ik ook niet vriendelijk blijven!
Dan weten ze nog niet goed wie ze voor hebben ;)

Ik bedoel maar... Op het wrk of IRL word je niet zo erg gestraft an wat zij hanteren.
"Blijkbaar ging het om het posten van een link naar een bepaalde website, waar ik zelfs geen weet van heb en enkel de originele uploader wou crediteren"
Dan zijn ze in mijn ogen even erg als de mafia van B R E I N etc....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 14
  • 1

  • Bijdragen:  17
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  01-11-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik snap het niet helemaal als je graag wil posten maar je krijgt een ban van een forum terecht of niet daar ga ik gelukkig niet over dan ga je  toch  een andere forum blijmaken.

Nu zit je met alle respect een beetje te mopperen en te klagen op een forum wat zijn bestaansrecht echt wel heeft verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 17
  • 2
1 uur geleden zei Thampon:

Heb het nu nog eens 1x uitgelegd, als er nogmaals een negatief antwoord komt zal ik ook niet vriendelijk blijven!

Hoi @Thampon

Natuurlijk is het niet leuk als er zoiets gebeurt, maar ook ik ben er zeker van dat de Staf van Newzbin dit niet zomaar heeft gedaan. Waarschijnlijk is er een regel overtreden die ze niet kunnen negeren en er zal vast wel een degelijke uitleg staan op hun Forum waar een Spot of Post op hun website aan moet voldoen. Ik hoop dat je nog een keer de gelegenheid krijgt uitleg te geven en eventueel je excuses te maken in het geval er sprake is van een overtreding van hun regels. Misschien laten ze je dan alsnog toe weer een nieuw account te maken op je vaste IP-adres. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01-10-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb reeds 4x mijn excuses aangeboden, maar niks kan hun op andere gedachten brengen blijkbaar.
Krijg zelfs al geen deftige mail meer terug... Ik kan toch niet meer doen als dit.

En het gaat niet over mopperen etc... ik vind dit een principiële kwestie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 14
  • 1

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  02-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ga gewoon naar een kennis of familielid(die heeft een ander ip) en pak je een nieuw live account of zo,ben zo  weer op newsbin...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 14
  • 1
1 uur geleden zei Theodor:

Ga gewoon naar een kennis of familielid(die heeft een ander ip) en pak je een nieuw live account of zo,ben zo  weer op newsbin...

Dit is uiteraard een manier om even een nieuw account te maken als je een familielid of kennis hebt die jou even van zijn/haar IP-adres gebruik wil laten maken. Je gebruikt gewoon 1 van je eigen E-mail adressen en als je account is goedgekeurd kan je er voortaan gewoon op met VPN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  01-10-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Alles terug ok hoor, ze hebben de BAN terug gedraaid.
Blijkbaar hebben de mensen van zombie (lockstock ofziets...) en NewzBin serieuze rel.
(en daar zat ik zonder medeweten zomaar ff tussen in)
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 14
  • 1
  • 1 jaar later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 1-10-2019 om 18:30 zei Thampon:

Ondertussen de mensen van NewzBin kunnen bereiken en na 1 bericht zeggen ze nog steeds dat ze de BAN niet terug draaien.
Heb het nu nog eens 1x uitgelegd, als er nogmaals een negatief antwoord komt zal ik ook niet vriendelijk blijven!
Dan weten ze nog niet goed wie ze voor hebben ;)

Ik bedoel maar... Op het wrk of IRL word je niet zo erg gestraft an wat zij hanteren.
"Blijkbaar ging het om het posten van een link naar een bepaalde website, waar ik zelfs geen weet van heb en enkel de originele uploader wou crediteren"
Dan zijn ze in mijn ogen even erg als de mafia van B R E I N etc....

Heb me laatst aangemeld en nog voordat ik bij newzbin kon kijken kreeg ik ook een ban!? Ben me van geen kwaad bewust.

Kun je misschien zeggen hoe ik iemand te pakken kan krijgen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je zou een nieuwe account kunnen aanmaken, en ze om uitleg kunnen vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...