Jump to content
Titus3012

Classic windows games on mac

Recommended Posts

Het Guys , vraagje , hoop dat het mag .

Ik zou graag de classic red alert en settlers spelen op mijn mac maar heb echter geen flau idee hoe en of het mogelijk is ? iemand raad ! eeuwig dank en en diepe buiging voor de hulp .

Hallo @Titus3012,

Ik ben helemaal niet bekend met MacOS, maar er zijn wel een hoop dingen te vinden op het internet, zoals de speciale Tweakers.net topic die daarvoor aangemaakt is en te vinden onder deze link

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Trizomu
      Microsoft heeft updates uitgebracht voor oudere versies van het besturingssysteem Windows. De updates dichten een risicovol beveiligingslek, schrijft het bedrijf.

Het gaat volgens Microsoft om een mogelijk gevaarlijk beveiligingslek. Het bedrijf waarschuwt dat de zwakte op dezelfde manier kan worden misbruikt als bij de malware WannaCry het geval was.
      Met die schadelijke software werden in 2017 honderdduizenden computers in ruim 150 landen getroffen en gegijzeld voor losgeld.
        Microsoft heeft nog geen misbruik van het lek gedetecteerd, maar raadt gebruikers aan "zo snel mogelijk" te updaten. "Apparaten van gebruikers kunnen zonder iets te doen besmet raken", staat in het bericht van het bedrijf.
      Lek in oudere versies
      Het lek is ontdekt in de besturingssystemen Windows XP, Windows 7, Windows Server 2003, Windows Server 2008 en Windows Server 2008 R2. Bij deze versies krijgen gebruikers een bericht om te updaten. Als automatisch updaten is ingeschakeld, gebeurt het vanzelf.
      Opvallend is dat Microsoft in dit geval beveiligingsupdates uitbracht voor systemen die officieel niet meer door het bedrijf ondersteund worden. Het gaat hierbij om Windows XP en Windows 2003. Gebruikers moeten de update handmatig downloaden via een hulppagina.
      Alleen oudere versies van Windows bevatten het lek. Apparaten die werken met Windows 8 of Windows 10 zijn niet getroffen door de zwakte.
      Bron: nu.nl

• By NetNiet
      Hallo allemaal, misschien dat jullie me kunnen helpen.
      Mijn man werkt op zee en op de boot hebben ze een televisie. Met een externe harde schijf willen ze films kunnen kijken.
      Mijn laptop is een Macbook Pro / software: MacOS Mojave, de TV is van het merk Condor (gemaakt in Tunesie of Algerije en kan geen informatie vinden mbt USB aansluiten), de externe harde schijf heb ik geformatteerd: MS-DOS (FAT32)
      Ik had de externe schijf eerst ExFAT geformatteerd zodat ik grotere bestanden op de externe schijf kon zetten, maar dat werkte niet met de TV. Nu heb ik de externe schijf MS-DOS (FAT32) geformatteerd en dat werkt wel met de TV
      Het probleem is nu alleen dat je met MacOS Mojave (laptop) in combinatie met MS-DOS (FAT32) (externe harde schijf) geen bestanden kan verplaatsen die groter zijn dan 2GB en veel films zijn toch vaak groter.
      Iemand misschien een idee of een tip hoe ik toch films groter dan 2GB op de externe schijf kan plaatsen?
      En indien dit onmogelijk is, ik ga binnenkort naar Nederland, wat zou ik dan kunnen kopen wat dus met mijn MacBook en de TV zou kunnen werken?
    • By Beauf
      Kan  geen back-up meer maken foutcode 0x80070005
    • By Trizomu
      Windows 10 verzamelt de activiteitsgeschiedenis van gebruikers en stuurt die gegevens door naar Microsoft, zelfs als de gebruiker dat handmatig heeft uitgeschakeld.

Dat ontdekte een gebruiker van het besturingssysteem die erover berichtte op Reddit.
      In de privacyinstellingen van Windows 10 kunnen gebruikers hun zogeheten 'Activiteitsgeschiedenis' in- of uitschakelen. Met die functie verzamelt Windows informatie zoals apps of documenten die worden geopend. Zo kan de gebruiker na een herstart weer doorgaan waar hij gebleven was.
        Als gebruikers die Activiteitsgeschiedenis uitschakelen blijft Windows 10 die echter verzamelen. De gegevens worden bovendien doorgestuurd naar Microsoft.
      In het privacy-dashboard dat gebruikers in hun browser kunnen bekijken, zijn de gegevens dan nog steeds te vinden.

Toon volledig nieuwsbericht

• Aanbevolen nieuws

• Latest news

• Nu op het forum

• nou daar kan ik op reageren door te zeggen dat hier op duken ook erg veel negatieve volledig niet onderbouwde dingen gezegt kunnen en mogen worden, en dat jullie dat gewoon toestaan kijk ff een paar reacties terug waar iemand zegt dat deze staff mensen bij brein aangeeft ? volledig ongegrond en uit de duim gezogen? waar is jullie objectiviteit dan ? jullie hebben al die idiote dingen gewoon toegelaten hier. Ik kan hier dus gewoon zeggen Guardian is een homo heb hem gisteren nog op straat naakt gezien .... tis een flasher ..... is volledig zonder ook maar iets van beredenering .... maar je maakt er wel mensen erg kwaad mee en dat die dan op je gaan reageren vind ik niet meer als menselijk. Ik zou dan ook voorstellen eens wat ECHTE moderators op Duken te zetten .... niet mensen die mee de brandjes aansteken !!!
    • de    i   (  I  )    is  juist   _ _ I _ A _ I E    woord van 8 letters     fout  :     2/10  K  B
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Charlie's Angels

• Actie
    • Avontuur

Midway

• Oorlog
    • Historisch

Last Christmas

• Komedie
    • Romantiek

The Mandalorian

• Sci-Fi & Fantasy