Spring naar bijdragen

windows 10 home installatie


Gast movie-place

Aanbevolen reactie

  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Je bent bijna uniek met een betaalde versie, dus ik wens je ontzettend veel sterkte en laat even weten of je na de installatie ook weer van alles kan doen op je laptop. :whistle:

bewerkt door Guardian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast movie-place

ja hoor het is gelukt en de licentie is ook mooi gelukt

het heeft tot zojuist geduurd met die instalatie ben van 6 uur deze avond al bezig eraan en nu pas gedaan 

maar is wel een heel ander windows dan windows 7 zenne maar daar ga ik mij deze week eens in verdiepen 

maar ik moest ook goed zoeken waar ik de licentie moest ingeven maar da was ook gelukt dus bij deze dag windows 7 welkom windows 10

 

wens jullie nog een fijne nacht rust toe want nu ga ik mijn bedje ook in heeft lang genoeg geduurd

tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mooi! Gefeliciteerd met je succesvolle Windows 10 installatie. Daar mag een kopje koffie op gedronken worden :)

coffee GIF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast movie-place

koffie een goei pint bier ja

maar een ding is zeker wat ik totaal niemeer ga doen en da is downloaden van films

had ik altijd al gezegd van nieuwe windows of pc maar nu is het een nieuws windows dus daarmee stop het downloaden nu definitief nu wil wat veilger door het leven zonder virussen en al want da had ik al met de vorige versie 

 

eindlijk wat terug naar cinéma gaan en terug kopen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...