Jump to content
sweet11

Even voorstellen

Recommended Posts

Ben gek op alles wat met torrents en nieuwsgroepen te maken heeft. Ben lid van veel private trackers en private indexers. Lees graag nieuwtjes en hoop leuke mensen te ontmoeten.

Welkom op duken.nl :) Je zit hier bij het goede adres als je gek bekt op usenet en torrents.

cat sees GIF

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Latest news

• Nu op het forum

• Hallo ik ben pieter   ik hou van films en muziek en games speel ik ook graag hoop dat ik iemand blij kan maken met een oplossing en dat ik zelf ook wel eens geholpen word met probleempjes hou het netjes en gezellig
    • - - - - A  ( 5 letters )    fout 2/10  c/v    letter c en v zijn fout 
    • Als het probleem met die voetnoot ruimte tussen de regels niet aanwezig is als je de aanwijzing van @Guardian opvolgt, maak jij kennelijk ergens in het opmaken van je Paper een fout in de tekstindeling of het toekennen op een verkeerde plek van een voetnoot. Het is een beetje raar dat je denkt dat hier op Duken.nl iemand is die een door jou gemaakte fout in je Paper wel even kan herstellen. Misschien is er iemand op het Helpmij.nl Office forum die je kan helpen jouw paper door te spitten en te ontdekken waar het voetnoot probleem is ontstaan.
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

Jumanji: The Next Level

• Actie
    • Avontuur

Penoza: The Final Chapter

• Misdaad
    • Drama

Ford v Ferrari

• Drama
    • Actie

Frozen II

• Avontuur