Spring naar bijdragen

Spotnet werkt niet


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb spotnet 2.0 geïnstalleerd, maar zo gauw de database wil laden, dat duurt ten eerste erg lang, en al het klaar is dan sluit het programma zich gelijk af.
start ik het opnieuw, dan alles weer van voren af aan, ellen lang tijd wachten op de data base en dan sluit het programma zich af.....wat is hier het probleem? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Toch best geinig, 

vroeger werkte Spotnet niet meer, Daarna kwam Spotnet 2.0. Die fixte veel bekende issues, en nu is Spotnet 2.0 stuk en vallen we terug op Spotnet classic. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  48
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  19
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  11-08-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Sorry voor offtopic, maar ik vraag me af waren mensen uberhaupt nog spotnet gebruiken. Dat is toch een ancient techniek/programma, net zoiets als LimeWire van vroeger. Waarom stappen deze mensen niet over naar torrents?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 48
  • 3
19 minuten geleden zei Yoshi:

Sorry voor offtopic, maar ik vraag me af waren mensen uberhaupt nog spotnet gebruiken. Dat is toch een ancient techniek/programma, net zoiets als LimeWire van vroeger. Waarom stappen deze mensen niet over naar torrents?

Wow, nu sla je de plank toch even helemaal mis @Yoshi, want Spotnet is een zogenaamd alternatief voor het vroegere FTD en is alleen gericht op het downloaden van Binaries Nieuwsgroepen (Usenet) met gebruikmaking van een Payserver. Het gaat in dit geval om 2 geheel verschillende manieren van downloaden en Usenet is weliswaar aanzienlijk ouder en ontwikkeld in 1979 (aan de Duke University, te Durham NC, USA) en BitTorrent (Bram Cohen) dateert van 2001, maar verouderd is het zeker niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 1 jaar later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik kan niet meer gebruik maken van spotnet krijg foutmelding bij verbinden.

waar kan ik het register/ database van spotnet vinden en verwijderen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
2 uur geleden zei oplossing onbekend:

waar kan ik het register/ database van spotnet vinden en verwijderen??

Hallo @oplossing onbekend, De installatiemap van Spotnet staat normaal gesproken op je C:schijf in de map ProgramData.

Deze map valt onder de zogenaamde Verborgen mappen, bestanden en stations. Als de map ProgramData voor jou niet zichtbaar is zal je eerst in de instellingen die map zichtbaar moeten maken door onder Configuratiescherm te klikken op Mapopties en vervolgens in het geopende venster op tabblad Weergave. Scroll naar beneden tot je de regel tegenkomt Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven en zet een stip in het rondje bij die regel en vervolgens onderaan het tabblad op OK. Als je nu gaat kijken op je 😄schijf zie je de map ProgramData staan en in die map vindt je ook de map Spotnet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-11-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik gebruik sabnzb voor mijn nzbs te downloaden werkt heel perfect 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...