Spring naar bijdragen

Windows oneindige automatisch herstel loop


Gast djakaka

Aanbevolen reactie

Goedenavond allemaal. Ik heb hier al een weekje een heel irritante probleem mijn laptop wil maar niet normaal opstarten. Na vandaag ben ik er achter gekomen dat dit een oneindige automatisch herstel loop is. Alleen wil ik nu graag weten hoe ik dit moet oplossen zodat ik gewoon weer normaal in mijn account kan komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

hey bedankt voor je hulp. Het probleem met mijn laptop is dat elke keer als ik hem aan doe hij op dit scherm komt (Zie foto) wat dus een oneindige automatisch herstel loop is. Ik kom niet op de scherm waar ik kan inloggen dus kan ook niks op mijn account doen.

7d596bcf-9c5c-4bb0-a4c9-a9a868f05686.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Goede morgen,

Ik denk haast dat je de onderstaande optie moet gebruiken @Ismail Antar.

Oplossing 3. Gebruik de Windows Herstelomgeving als Windows 10 Opnieuw Opstarten niet werkt

1. Druk op Windows  + R > Afsluiten of Afmelden > houd SHIFT ingedrukt > Klik opnieuw opstarten.
Dit zal je computer in de herstelmodus van Windows brengen.

2. Navigeer vervolgens naar: Probleemoplossen > Geavanceerde opties > Opstartherstel.
Volg de instructies die je van Windows krijgt en herstel je systeem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
6 uur geleden zei Guardian:

Goede morgen,

Ik denk haast dat je de onderstaande optie moet gebruiken @Ismail Antar.

Oplossing 3. Gebruik de Windows Herstelomgeving als Windows 10 Opnieuw Opstarten niet werkt

1. Druk op Windows  + R > Afsluiten of Afmelden > houd SHIFT ingedrukt > Klik opnieuw opstarten.
Dit zal je computer in de herstelmodus van Windows brengen.

2. Navigeer vervolgens naar: Probleemoplossen > Geavanceerde opties > Opstartherstel.
Volg de instructies die je van Windows krijgt en herstel je systeem.

Hey heel erg bedankt voor je hulp. Ik heb het geprobeerd maar hij start dan opnieuw de laptop op en komt weer op dezelfde scherm als eerst heb het al 3 keer geprobeerd en het werkt helaas niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Hoi @Ismail Antar,

Ik neem aan dat je wel iets aan kan klikken in de schermafbeelding waar je eerder de foto van hebt geplaatst, want dan moet je volgens mij klikken op de middelste mogelijkheid Troubleshoot - Reset your PC or see advanced options. Windows geeft zelf op een pagina een omschrijving wat je moet doen bij opstartproblemen, wat je kan nalezen onder deze link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
7 uur geleden zei Guardian:

 

Hey @Guardian ik heb die site al een keer eerder gezien en het werkt helaas niet voor mij ik heb alles geprobeerd wat er op die site staat en ook op deze site https://nl.easeus.com/bestanden-terughalen/hoe-de-oneindige-automatisch-herstel-loop-in-windows-te-doorbreken.html waar precies mijn probleem wordt beschreven ik heb alles uitgevoerd maar het werkt maar niet ik kan wel bijvoorbeeld wel gewoon op alles drukken zoals problemen oplossen en het runnen maar daarna herstart hij de laptop weer en gebeurt er precies het zelfde. Heel erg bedankt voor je hulp trouwens 

bewerkt door Ismail Antar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Hoi @Ismail Antar,

Wat een narigheid allemaal. Ik draai zelf nog op Windows 8.1 en ik huiver nu al bij de gedachte dat ik ooit ook over moet naar Windows 10 met alle problemen van dien. Ik heb in de afgelopen maanden alleen maar over 1 bak problemen gelezen met de updates in Windows 10. Ik neem aan dat je vanuit de geavanceerde herstel instellingen wel je Windows terug kan zetten naar de Fabrieks instellingen of Windows volledig opnieuw installeren, maar dat gaat natuurlijk ook ten koste van alle bestanden die je op de laptop had staan. Misschien is er nog iemand op Duken.nl die dit ook een keer heeft meegemaakt en je nog een goede tip kan geven.

bewerkt door Guardian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Hey @Guardian ja windows 10 heeft inderdaad heel veel irritante problemen zo kon ik ook mijn windows hele tijd niet upgraden waarna ik uiteindelijk dit probleem kreeg. Mij maakt het trouwens niks uit wat er met mijn bestanden gebeurd want er staan niet echt bijzonder dingen op die staan allemaal op dropbox. Het enige wat ik wil is dat ik de laptop gewoon weer normaal kan gebruiken op welke manier dan ook haha. Heel erg bedankt voor al je hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Op 22-11-2019 om 16:50 zei Guardian:

Hoi @Ismail Antar,

Wat een narigheid allemaal. Ik draai zelf nog op Windows 8.1 en ik huiver nu al bij de gedachte dat ik ooit ook over moet naar Windows 10 met alle problemen van dien. Ik heb in de afgelopen maanden alleen maar over 1 bak problemen gelezen met de updates in Windows 10. Ik neem aan dat je vanuit de geavanceerde herstel instellingen wel je Windows terug kan zetten naar de Fabrieks instellingen of Windows volledig opnieuw installeren, maar dat gaat natuurlijk ook ten koste van alle bestanden die je op de laptop had staan. Misschien is er nog iemand op Duken.nl die dit ook een keer heeft meegemaakt en je nog een goede tip kan geven.

Ik draai op al mijn desktops/laptops W10 sinds de eerste versie, wel PRO of Enterprize, en heb er eigenlijk nooit noemenswaardige problemen mee gehad. Behalve toen ik overging naar versie 1903 maar dit bleek dan een fout te zijn van MS dat verholpen was met een update.

Indien de laptop vroeger goed gedraaid heeft op W10, naar ik me meen te herinneren van wel, moet er iets gebeurd zijn met de bestanden die Windows nodig heeft om op te starten en hier help meestal de herstel optie wel. Echter komt het zelden, zeer zelden, voor dat dit niet lukt omdat bepaalde bestanden zodanig corrupt zijn geraakt of missend zijn en kan het helpen om de vorige versie terug te plaatsen maar aangezien dat u in het scherm komt dat u aangeeft zal ook deze mogelijkheid niet beschikbaar zijn omdat de vorige versie reeds verwijderd is van de computer. Wat hier dus wel help is zoals @Guardian aangeeft of terug naar de fabrieksinstellingen of W10 volledig opnieuw installeren(cleaninstall) , met het laatste zou het kunnen zijn dat u alle actuele driver verloren bent. Indien u geen cleaninstall doet dan bent u iets veiliger. Het veiligste van alles is terug te gaan naar de fabrieksinstellingen en dan Windows opnieuw te updaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • 10 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-09-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

volg; momenteel zit mijn replicatie server met het zelfde probleem blijft in automatisch herstel loopen maar geen opties werken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Voor een server, hier vernoemd u een replicatie server, zullen de aangeboden eventuele oplossingen niet helpen. Dit vraagt een hele andere benadering van het probleem, temeer omdat dit meestal ook hele andere software betreft dan wat een doorsnee desktop gebruiker heeft en gebruikt. Maar ik ben even aan het zoeken geslagen en misschien zit er bij de volgende links een eventuele oplossing: How to Fix Windows Server 2016 if Stuck at Automatic Repair Loop  Windows Server 2012 stuck in Automatic Repair Loop (vmware)   de volgende is een zoekterm in Duckduckgo zoekterm

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

SSD schijf of Harde schijf is beschadigd en/of onleesbaar, vandaar de loop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik peis da ge hem eens moet binnen doen be een computer winkel die kunnen da normaal gezien oplossen want die hebben it ers daarvoor en hebben kennis van zaken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 6

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

9 uur geleden zei planet023:

SSD schijf of Harde schijf is beschadigd en/of onleesbaar, vandaar de loop

 

5 uur geleden zei kings2:

ik peis da ge hem eens moet binnen doen be een computer winkel die kunnen da normaal gezien oplossen want die hebben it ers daarvoor en hebben kennis van zaken 

Indiezn je ssd en of harde schijf beschadigd is is het natuurlijk het beste dat je deze laat vervangen door een ervaren persoon, normaal zo de install van je Windows, indien u deze OS gebruikt, geen probleem moeten opleveren. Het is natuurlijk aan de raden indien de ssd gebruikt wordt voor het opstarten en de installatie van je Windows en deze vervangen wordt er eentje te nemen van voldoende grote, eentje van 500GB is echt niet zo duur meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...