Spring naar bijdragen

Switch Lite Jailbreak? is het waar?


Moonreine

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo, ik heb hier net een nieuw product van team xecuter gevonden, het is voor de Nintendo Switch-jailbreak, zoals sx pro voor Switch 2017.
Is dit waar ?
zo ja, echt waard om te kopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 7
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Hallo Moonreine,

Het valt me nu ineens op dat in elke door jou geplaatste reactie of aangemaakte topic een link of naam wordt geplaatst van 1 specifieke website. Jouw vragen zijn overduidelijk geen probleemvragen en zijn naar mijn idee een zuivere vorm van Spam, waar ik weinig respect voor op kan brengen, als dat ook inderdaad jouw intentie is.

Edit: Ik zie dat de Administrator (Duken) mijn mening deelt, want er zijn inmiddels een paar linkjes verwijderd

bewerkt door Drifter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...