Spring naar bijdragen

Animatie films Vlaamse audio


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  26-11-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo iedereen,

voor mijn kids downloadde ik vroeger regelmatig een kinder animatie film met Vlaamse audio. Ik merk dat ik dit online minder en minder terug vind. Enkel met Nederlandse audio.

Heeft er soms iemand een idee waar ik nog animatie films kan terug vinden met Vlaamse audio?

Het is voor deze reden dan ook dat ik momenteel twijfel om het downloaden voor bekeken te houden en een Netflix abo te nemen.

Bij voorbaat dank!

Gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 4
  • 1
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Hallo jerre1982,

Een aantal jaren geleden was het ook bijna standaard dat zodra er een rip  was van een Animatie DVD, die dan ook voorzien was van 3 audio sporen (Engels, Nederlands, Vlaams), maar de Torrent en NZB Community's plaatsen nu meestal alleen waar de meeste vraag naar is helaas voor jou zit daar dan vaak geen Vlaams meer bij. Je geeft overigens niet aan of je Torrents gedownload hebt of van Nieuwsgroepen (NZB). Bij een aantal NZB Community's kan je vaak nog wel een Blu-ray rip vinden met o.a. ook nog een Vlaamse Audio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  26-11-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Guardian,

bedankt voor je reply! Ik download al jaren nieuwsgroepen (NZB). Gisteren dit forum wat verder doorzocht en zag een aantal tips voor goede NZB communities (bv: p4a...) die ik nog niet kende.

Op één daarvan kwam ik een aantal recente animatie films tegen met Vlaamse audio.

Moesten er nogh tips zijn, altijd welkom ;)

groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 4
  • 1

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  26-11-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het probleem is dat veel Vlamingen niet langer een Vlaams dialect spreken en de accenten ook verdwijnen, omdat de vraag naar Vlaamse ondertitels afneemt, evenals het aanbod van veel NZB-gemeenschappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 11
  • 1
1 uur geleden zei jerre1982:

Moesten er nogh tips zijn, altijd welkom

pirates4all.com heeft een behoorlijk uitgebreide aparte kolom voor Kids op hun site staan met veel Animatie DVD formaten die ook nog Vlaams Audio hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  26-11-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

On 11/27/2019 at 11:52 AM, Guardian said:

pirates4all.com heeft een behoorlijk uitgebreide aparte kolom voor Kids op hun site staan met veel Animatie DVD formaten die ook nog Vlaams Audio hebben.

ja idd, dat zei ik toch in men vorig bericht al? thanks anyway :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 4
  • 1
1 uur geleden zei jerre1982:

ja idd, dat zei ik toch in men vorig bericht al? thanks anyway :)

Leuk dat je nog even een reactie plaatst @jerre1982, maar ik wil je toch even corrigeren, want je gaf in jouw eerdere reactie alleen aan dat je p4a... nog niet kende en niet dat je juist daar de door jou gezochte Vlaamstalige Animatie gevonden had.

(bv: p4a...) die ik nog niet kende.

Op één daarvan kwam ik een aantal recente animatie films tegen met Vlaamse audio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  26-11-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

11 hours ago, Drifter said:

Leuk dat je nog even een reactie plaatst @jerre1982, maar ik wil je toch even corrigeren, want je gaf in jouw eerdere reactie alleen aan dat je p4a... nog niet kende en niet dat je juist daar de door jou gezochte Vlaamstalige Animatie gevonden had.

(bv: p4a...) die ik nog niet kende.

Op één daarvan kwam ik een aantal recente animatie films tegen met Vlaamse audio.

Je hebt gelijk Drifter ;) Mijn excuses voor de verwarring! Het is dus dankzij dit forum dat ik p4a ontdekte, en een aantal animatie films met Vlaamse audio vond :)
greets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 4
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...