Spring naar bijdragen

Star Wars: The Rise of Skywalker (2019)


Aanbevolen reactie

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Star Wars: The Rise of Skywalker

Telkens als er een nieuwe langspeler of een televisieserie uitkomt die zich afspeelt in a galaxy far, far away, vragen miljoenen fans zich angstvallig af of ze het ‘Star Wars’-gevoel deze keer nog wel gaan terugvinden. 

Nuchter bekeken schurkt ook ‘The Rise of Skywalker’ zich net als ‘The Force Awakens’ en ‘The Last Jedi’ véél te dicht aan tegen de oorspronkelijke drie films, maar welke echte fan kan nu nuchter blijven bij de aanblik van de teruggekeerde Lando Calrissian die in de cockpit van de Falcon met Chewbacca aan z’n zijde opnieuw tussen de sterren zoeft? Wie houdt het droog bij het heengaan van die oude bekende, een heengaan dat zelfs Chewie brullend van verdriet op zijn harige Wookie-knieën krijgt? Wij niet, oh neen.

Rest ons nog te zeggen dat J.J. Abrams het sluitstuk van de saga, waarin Rey, Finn en Poe het ultieme gevecht aangaan met de opnieuw oplaaiende vlam van de Sith, van enkele machtige tableaus heeft voorzien: de oprijzende Star Destroyers! Kylo Ren die op het dek van zijn Star Destroyer wijdbeens standhoudt terwijl zijn Stormtroopers worden weggeblazen door de stuwing uit de motoren van de Falcon! En Mijn Heer, de emoties die door ons heen golfden toen de beroemde muziek van John Williams na precíés de juiste slotbeelden voor de laatste keer losbarstte! ‘t Was alsof we, na ze jarenlang te snel af te zijn geweest, dan tóch eindelijk werden ingehaald door de eindtitels van onze kindertijd. Waarna we de bioscoop overdonderd uitstapten en we ons, onze lichtsabel voor eeuwig nagloeiend in de binnenzak van onze grotemensenparka en de laatste wijze raad van Lando indachtig (‘We hadden elkaar. Zo hebben we gewonnen’), in het asteroïdenveld van het echte leven wierpen.

bron: humo.be

Downloaden

Als Star Wars: The Rise of Skywalker online verschijnt, kun je hem ook downloaden. Door de film te downloaden, kun je hem altijd en overal bekijken; ook zonder internet. Er zijn verschillende diensten die je de mogelijkheid geven om films voor een vriendelijke prijs te downloaden, en de eventuele ondertiteling zit er dan bij. Let er wel op dat het downloaden van een film ruimte inneemt op je computer, tablet of telefoon.

Als je niet genoeg ruimte hebt of sneller wilt kijken is handiger om de film te streamen via Pathe Thuis.

  • Star Wars: The Rise of Skywalker.mkv (Zolang een film in de bioscoop draait, is het meestal nog niet mogelijk om hem te streamen of te downloaden)

Afbeeldingen

763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca12

Star Wars: The Rise of Skywalker downloaden via Torrent / NZB / Stream

Directe links naar websites voor de film Star Wars: The Rise of Skywalker 2019 NZB, Torrent, stream of download bestand zijn en mogen op Duken.nl niet worden geplaatst. Discussiëren, overleggen en tips over het (online) kijken zijn wel toegestaan. 
 
Meer informatie in onze huisregels.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38
  • Reacties 15
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-12-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

wie heeft deze film al gezien trouwens 

is  hem goe of  nie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 13
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

12 uur geleden zei dreamer1:

wie heeft deze film al gezien trouwens 

is  hem goe of  nie 

Nee nog niet maar ik hoop hem wel weer in de bioscoop te zien. Waarschijnlijk in de kerstvakantie even langs wippen :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-12-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

spijtig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 13
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-01-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Lijkt mij toch een leuke film..,

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • 1 maand later...
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.689
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Kan bijna niet wachten om hem in de 4K versie thuis te bekijken (zonder publiek, met popcorn ) 🙃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik heb deze in de bioscoop gemist... Dus wacht ook op een goede release om met zoonlief te kijken. Misschien komt hij snel op Disney+ dat is trouwens ook prima. 🙌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast Guardian

Er zijn op dit moment 2 behoorlijke releases in omloop met Custom NL vertaling die redelijk goed schijnen te zijn. Er is een WEB-DL AMZN (Amazone) en een WEB-DL ITunes versie, beide met DD5.1 audio. Vanavond dus maar eens lekker 2.23 uur lang onderuit met een borrelhapje. :blij:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zie ze inderdaad ook. Meestal pak ik de X265-versie. Maar die zie ik (nog) niet met DD5.1 audio.

Lekker onderuit is bij mij nooit zo'n goed idee. Dan willen de oogjes nog wel eens dichtvallen. :p😛

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
Gast Guardian

Ik heb de film net gekeken en moet zeggen dat ik weer heb genoten van een geweldige productie. Wat een technieken zijn er weer gebruikt om dit meesterwerk te realiseren. Een aanrader voor alle liefhebbers van dit genre. :yahoo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik moet hem nog gaan kijken. Gisteren wel een minuut of 5 gekeken. De ondertiteling ziet er prima uit, moet ik zeggen. Ik heb ze slechter gezien. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mooi! Zeker met de thuisblijven de aankomende weken gaan we weer lekker de starwars reeks kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Gisteren gedownload, niet verder vertellen, ondertitels gevonden en even door  ConverdXtoDVD laten gaan - 1 pak chips - 1 emmer popcorn en de nodige frisdrank. Hoewel we niet zo fan zijn van Star Wars vonden we het toch een mooie film, zeker de grondgevechten. En nu we in België zo goed als in lockdown zijn, gaan we ook alle films en series bekijken van een bekende reeks met het woord Star ... in en ja ook de nieuwe serie. Maar het was leuk star Wars nog eens te zien en eerlijk gezegd voor mij was dit de beste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • 1 maand later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik heb hem nog steeds niet bekeken, vandaag maar bekijken. Hij staat zelfs op Disney+ sinds vandaag. 🤗 Toppertje hoor.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.689
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik heb hem een aantal weken geleden al gezien in 4k, maar na een erg hoge verwachting was ik na de film wel wat teleurgesteld, en heb er zelfs nu nog een onbevredigend gevoel over. hoop dat dat voor jullie anders is.

bewerkt door Tuinbever
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Pfffff net bekeken. Mooie scènes, goede effecten maar to much. Veel te veel van alles en zo veel terug getrokken van de oude serie dat je er over struikelt en het niet meer leuk is. 

Ik ben groot star Wars fan maar deze film hangt op drie van de vijf sterren. Jammer, had hem hoog zitten. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...