Spring naar bijdragen

waar switch games downloaden?


Damay77

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-12-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heeft iemand nog goede/duidelijke site's waar je gratis switchgames kan downloaden?

Ik heb er al een paar van romuniverse gehaald maar downloaden gaat super traag dus ik zoek wat anders. 

ben switch-xci.com tegen gekomen maar lukt me niet om te downloaden. ik wordt steeds door gestuurd naar advertenties/bedrijven van bijv kleding?

darkumbra gevonden maar is me niet helemaal duidelijk hoe ik hier moet downloaden. volgens mij heb je hier een betaald iets voor nodig of een abonnement van iets waarmee je grote bestanden kan downloaden?

 

wie heeft er tips. ik heb spotnet maar ik zie  (bij mij) maar 2 of 3 switch games in de lijst staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 23

Er staan op verschillende NZB Community's Switch games, maar dan moet je daar uiteraard wel een account hebben. The New-Generation en Pirates4all hebben er aardig wat op hun website staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  145
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  28-12-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

als je met google de zoek opdracht "parent directory" switchgames" typt dan vind ik dit  onderstaande maar of dit is wat je zoekt ?

 http://

Heb het zelf niet waar ik het mee spelen kan, maar deze zoek manier heeft me al vaker bij leuke dingen gebracht, succes ermee.

bewerkt door Duken
Linkje weg
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 12
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

En dat is weer super leerzaam. Gelijk de top in mijn favorieten gezet . Parent directory zo opzoeken is wel heel handig.

Ik heb je linkje wel even verwijderd, dan zo gedoe kunnen geven. Maar thx voor de tip! Je kan het nu zelf zo terug vinden op Google ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-12-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 3-1-2020 om 17:14 zei Reindje:

als je met google de zoek opdracht "parent directory" switchgames" typt dan vind ik dit  onderstaande maar of dit is wat je zoekt ?

 http://

Heb het zelf niet waar ik het mee spelen kan, maar deze zoek manier heeft me al vaker bij leuke dingen gebracht, succes ermee.

Bedankt. Even gekeken en er lijken games op te staan. Lukt me alleen niet om ze te downloaden. Als ik erop klik dan zie ik alleen een pagina met vage tekens. 

Ik zal vast iets verkeerd doen. Ik ga even verder puzzelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 23
11 uur geleden zei Damay77:

Bedankt. Even gekeken en er lijken games op te staan. Lukt me alleen niet om ze te downloaden. Als ik erop klik dan zie ik alleen een pagina met vage tekens. 

Ik zal vast iets verkeerd doen. Ik ga even verder puzzelen

Het is niet toegestaan om op Duken.nl een linkje te plaatsen naar een pagina waarop je een directe mogelijkheid hebt om illegale content te downloaden. Er mag wel uitgelegd worden hoe je dat kan doen, dus als volgt zet je even de tekst: "parent directory" switchgames" in de Google zoekregel. Je krijgt dan een pagina in beeld met verschillende gevonden linkjes naar websites of pagina's. Bijna bovenaan de pagina zie je de tekst Index of /s staan, waar je op moet klikken. Je bent nu op een pagina van een verzameling Switch Games die beginnen met de letter s. Als je nu even bovenaan klikt op de tekst Parent Directory, dan kom je op een pagina waarop je aan het begin van elke regel een afbeelding ziet staan van een mapje met 09/, a/, b/ enz.enz. In die mapjes zitten allemaal games die beginnen met de letter die erbij staat. Open de mapjes door op de letter te klikken achter het mapje en je komt dan op een pagina met alle namen van de spellen die jij direct kan downloaden als rar bestand in je browser. Klik gewoon even op de regel met de naam van het spel en je download begint gelijk. Na de download moet je het bestand even uitpakken met 7z of WinRar. Na het uitpakken heb je een volledige map met daarin alle bestanden van het spel die jij op je Switch kan zetten.

bewerkt door Guardian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-12-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

4 uur geleden zei Guardian:

Het is niet toegestaan om op Duken.nl een linkje te plaatsen naar een pagina waarop je een directe mogelijkheid hebt om illegale content te downloaden. Er mag wel uitgelegd worden hoe je dat kan doen, dus als volgt zet je even de tekst: "parent directory" switchgames" in de Google zoekregel. Je krijgt dan een pagina in beeld met verschillende gevonden linkjes naar websites of pagina's. Bijna bovenaan de pagina zie je de tekst Index of /s staan, waar je op moet klikken. Je bent nu op een pagina van een verzameling Switch Games die beginnen met de letter s. Als je nu even bovenaan klikt op de tekst Parent Directory, dan kom je op een pagina waarop je aan het begin van elke regel een afbeelding ziet staan van een mapje met 09/, a/, b/ enz.enz. In die mapjes zitten allemaal games die beginnen met de letter die erbij staat. Open de mapjes door op de letter te klikken achter het mapje en je komt dan op een pagina met alle namen van de spellen die jij direct kan downloaden als rar bestand in je browser. Klik gewoon even op de regel met de naam van het spel en je download begint gelijk. Na de download moet je het bestand even uitpakken met 7z of WinRar. Na het uitpakken heb je een volledige map met daarin alle bestanden van het spel die jij op je Switch kan zetten.

Bedankt. Zover was ik inderdaad gekomen. Ik heb inderdaad op de regel met naam geklikt en vervolgens gaat hij niet downloaden maar krijg ik een pagina met rare tekens. Ik begrijp niet wat ik verkeerd doe. Iets op m'n computer wat verkeerd staat?

Heb jij een idee?

Het stomme: als ik diezelfde regel (donkey Kong) op m'n telefoon aanklik dan wordt er wèl een bestand gedownload. Van rond de 54 MB. Wat ook bij die regel beschreven stond....

Vind het vreemd dat ik hem via de laptop niet gedownload krijg.

Ik zal zo een foto van die pagina plaatsen 

bewerkt door Damay77
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 23
24 minuten geleden zei Damay77:

Het stomme: als ik diezelfde regel (donkey Kong) op m'n telefoon aanklik dan wordt er wèl een bestand gedownload. Van rond de 54 MB. Wat ook bij die regel beschreven stond....

Vind het vreemd dat ik hem via de laptop niet gedownload krijg.

Ik zal zo een foto van die pagina plaatsen 

Je hoeft van mij geen screenshot te maken van die pagina, maar als je op je telefoon wel kan downloaden in je browser heb je kennelijk op je laptop een andere browser geïnstalleerd waarmee het misschien niet mogelijk is, of je moet in de instellingen van je browser iets aanpassen. Ik heb geen idee met welke browser jij op je laptop werkt, maar als je in jouw browser een probleem ondervindt met het downloaden van Bestanden of PDF naar een bepaalde map, moet je even naar de website van die specifieke browser gaan of je googled even op de tekst; Browser bestanden downloaden. Alles heeft te maken met het Beheren van Invoegtoepassingen

bewerkt door Guardian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-12-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op m'n laptop is het Microsoft edge. Op m'n telefoon Chrome.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 23
13 minuten geleden zei Damay77:

Op m'n laptop is het Microsoft edge. Op m'n telefoon Chrome.

Ik zou niet eens gaan zoeken naar een oplossing in Edge zelf, want Edge is een behoorlijk licht programma, maar heeft vaak foutjes. Installeer op je laptop een Browser die dat soort problemen helemaal niet heeft zoals Chrome of Opera

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-12-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Thanks!! Het lag aan edge. 

Ik heb opera gedownload en nu pakt hij hem wel. 

Andere download-sites die ook problemen gaven doen het nu ook gewoon.

bewerkt door Damay77
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 23

Fijn dat er een stukje van je probleem weg is nu Damay77 en je hebt denk ik nu ook meer dan voldoende mogelijkheden om aan games te komen. :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-03-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb een vraag over het downloaden van "Parent directory" switchgames". wanneer ik het gedownload heb en er een mapje is verschenen. hoe krijg ik deze dan op de switch zelf? Moet dit op een sd kaart worden gezet of is er een andere manier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
Gast Guardian
1 uur geleden zei Linde Dirks:

Ik heb een vraag over het downloaden van "Parent directory" switchgames". wanneer ik het gedownload heb en er een mapje is verschenen. hoe krijg ik deze dan op de switch zelf? Moet dit op een sd kaart worden gezet of is er een andere manier?

Hallo @Linde Dirks, Je hebt tussen de reacties op het forum ook gevonden waar je de games kan downloaden op een hele simpele manier en op ditzelfde forum staan ook verschillende reacties waarin je kan lezen op welke manier je de games op je Switch moet zetten, zoals de omschrijving van @Tuinbever die je kan vinden onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  107
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Linux

Dit is veel te omslachtig om op deze manier Switch games te downloaden.

Wat je moet doen is HBG Shop installeren op je Switch ( https://thehbg.shop/main.html ).

Vervolgens voeg je nog https://partyshop.xyz toe als gamebron in HBG Shop.

Nu kan je uit ALLE games kiezen op je switch en worden ze met maximale snelheid gedownload op je Switch wanneer je ze aanklikt.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 12
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wauw, bedankt @niksaan en @Tuinbever . Ik heb zelf een switch van de eerste revisie en heb al heel (serieus veel) games gekocht in de eshop. Vind het nog altijd leuk voor verjaardag cadeau oid voor mijn zoontje. Ik heb altijd mijn consoles omgebouwd, van de Xbox, Wii, Nintendo DSen, WiiU etc. De switch heb ik nooit echt aangedurfd maar dit ziet er wel heel mooi uit. Gewoon vanuit een applicatie op je switch alle games direct benaderbaar.... dat jeukt wel heel erg.

Ik ga nog even rustig kijken naar je handleiding en misschien is het dan toch zover. Gaan we volgende week toch de Switch ombouwen? Ik houd jullie op de hoogte :D. 

Nogmaals thx voor de duidelijke uitleg @Tuinbever. Je post is gepromote. 

Seth Meyers Thank You GIF by Late Night with Seth Meyers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  107
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Linux

4 hours ago, Duken said:

Wauw, bedankt @niksaan en @Tuinbever . Ik heb zelf een switch van de eerste revisie en heb al heel (serieus veel) games gekocht in de eshop. Vind het nog altijd leuk voor verjaardag cadeau oid voor mijn zoontje. Ik heb altijd mijn consoles omgebouwd, van de Xbox, Wii, Nintendo DSen, WiiU etc. De switch heb ik nooit echt aangedurfd maar dit ziet er wel heel mooi uit. Gewoon vanuit een applicatie op je switch alle games direct benaderbaar.... dat jeukt wel heel erg.

Ik ga nog even rustig kijken naar je handleiding en misschien is het dan toch zover. Gaan we volgende week toch de Switch ombouwen? Ik houd jullie op de hoogte :D. 

Nogmaals thx voor de duidelijke uitleg @Tuinbever. Je post is gepromote. 

Seth Meyers Thank You GIF by Late Night with Seth Meyers

Ik kan evt. zo'n RCM jig voor je 3D-printen. ( https://www.thingiverse.com/thing:2877484 )

Heb zelf SX OS voor het gebruiksgemak ipv het (gratis) Atmosphere maar je kan gewoon eerst Atmosphere proberen.

bewerkt door niksaan
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 12
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 3-5-2020 om 23:46 zei niksaan:

Ik kan evt. zo'n RCM jig voor je 3D-printen. ( https://www.thingiverse.com/thing:2877484 )

Thx man, ik laat het even weten als het nodig is. :vriend:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  67
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-05-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

On 5/3/2020 at 6:15 PM, niksaan said:

Dit is veel te omslachtig om op deze manier Switch games te downloaden.

Wat je moet doen is HBG Shop installeren op je Switch ( https://thehbg.shop/main.html ).

Vervolgens voeg je nog https://partyshop.xyz toe als gamebron in HBG Shop.

Nu kan je uit ALLE games kiezen op je switch en worden ze met maximale snelheid gedownload op je Switch wanneer je ze aanklikt.

Hoi,

Heb hbg shop werkend, ziet er prima uit, maar ik vroeg me af, waarom ik die gamebron nog toe zou moeten voegen ? sneller? of extra resource?

Alvast bedankt !

@Tuinbever Dankjewel voor je tutorial !

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  107
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Linux

15 minutes ago, Merdera said:

Hoi,

Heb hbg shop werkend, ziet er prima uit, maar ik vroeg me af, waarom ik die gamebron nog toe zou moeten voegen ? sneller? of extra resource?

Alvast bedankt !

@Tuinbever Dankjewel voor je tutorial !

 

De HGB bron die er standaard in zit heeft alles behalve games van Nintendo zelf, zoals Mario.

partyshop.xyz heeft deze wel, dus als aanvulling.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 12
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Even een dubbelcheck, alle Nintendo online diensten werken ook nog gewoon op de switch? Dus online gamen en updates etc?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  67
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-05-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

On 5/5/2020 at 9:18 PM, Duken said:

Even een dubbelcheck, alle Nintendo online diensten werken ook nog gewoon op de switch? Dus online gamen en updates etc?

Ik was vrij snel nadat ik SX-OS was gaan gebruiken overal geband. 

Als je niet geband wil worden, moet je hier zeker niet aan beginnen. Want de kans op een ban is groot. 

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2
Gast Guardian
4 uur geleden zei Merdera:

Ik was vrij snel nadat ik SX-OS was gaan gebruiken overal geband. 

Als je niet geband wil worden, moet je hier zeker niet aan beginnen. Want de kans op een ban is groot. 

Alles wat u moet weten om te voorkomen dat u wordt verbannen omdat u uw Switch heeft gehackt

De Nintendo Switch is nu bekend bij de switch-gebruikers in de wereld en velen van hen proberen zichzelf de switch te hacken, maar zijn zich bewust van het grote risico van Nintendo Switch BAN! Mogelijk wordt uw switch verbannen als u iets niet goed doet bij het hacken met CFW SX OS of een andere CFW, dan heb je gewoon een console-console ... In dit bericht zullen we je vertellen wat het verbod op Nintendo Switch is en hoe je kunt voorkomen dat je wordt verbannen voor hacken.

0*_gQGypKxh6S1lhZD.jpg

Voor alles!!, wat is Nintendo Switch BAN?

Momenteel zijn veel Nintendo Switch- consolegebruikers uitgesloten van Nintendo , dit verbod wordt Super Ban of CDN Ban genoemd . Superverboden houden in dat Nintendo een console volledig belet toegang te krijgen tot zijn CDN (Content Distribution Network). Wanneer een Switch-console hiermee wordt geraakt, voorkomt dit dat het systeem native toegang heeft tot de servers van Nintendo voor het opnieuw downloaden van gearchiveerde software en firmware-updates. Nu deze beperkingen zijn ingesteld voor consoles met voorheen reguliere verboden, wordt het voor hackers een stuk ingewikkelder. Merk echter op dat ik steeds heb gezegd dat deze verboden de "console" beïnvloeden. Het blijkt dat de beperking om games niet opnieuw te kunnen downloaden kan worden omzeild wanneer je een ander apparaat gebruikt, omdat het daadwerkelijke Nintendo-account niet volledig is verbannen (hoewel dit is gebeurd volgens sommige mensen die eerder een accountverbod hebben meegemaakt, maar dit lijkt een zeldzame gebeurtenis te zijn).

Heb ik CFW al geïnstalleerd, word ik dan verbannen?

Niemand weet het helemaal. Niemand weet het zeker. Nintendo kan hun controles aan de serverzijde wijzigen om te identificeren welke gebruikers moeten worden uitgesloten. Kortom: als u een CFW of Homebrew Launcher gebruikt, loopt u risico.

Het kan helpen om foutrapportage uit te schakelen. Het verwijderen van foutlogboeken achteraf zal waarschijnlijk alleen voor u werken als uw console niet online gaat tussen voor het moment van het aanmaken van het foutenlogboek en na het verwijderen van het logboek.

Als je iets probeert te pireren, word je waarschijnlijk verbannen. Gedownloade titels hebben unieke tickets, cartridges hebben unieke certificaten, beide zijn onvergetelijk. Er zijn meldingen van CDN-verboden als het console-certificaat wordt gebruikt om toegang te krijgen tot het CDN. Dat betekent dat u zelfs geen systeemupdate meer kunt uitvoeren. Als je bent verbannen uit het CDN, kun je ChouDujourNX nog steeds gebruiken om je console bij te werken.

De meest zekere methode om te voorkomen dat je wordt verbannen, is echter niet online gaan (of gewoon het verbod accepteren) of CFW / Homebrew Launcher niet gebruiken. Idealiter zou je twee apparaten hebben: één voor online spelen en één voor hacken.

Wat kun je doen met een verboden Nintendo Switch?

Eigenlijk alles wat een normale Switch kan doen, behalve online spelen. Maar je kunt LAN-spelen via een VPN simuleren met de nieuwe Switch Lan Play-tool hier. De catch is dat het alleen nuttig is voor games die ondersteuning bieden LAN play (wat anders is dan lokaal draadloos)

Hoe te voorkomen dat je wordt verbannen voor hacken?

We gebruiken momenteel SX OS 2.9.4 stealth-modus ingeschakeld.

Voordat je ALLES doet, verwijder je AL je opgeslagen internetverbindingen in OFW. Je wilt NIET verrast worden door willekeurig ergens per lijn verbinding te maken met een AP. Activeer vliegtuigmodus! Schakel optioneel Bluetooth in voor uw controllers.

Nadat dat is gebeurd, start Hekate op en dump je je volledige NAND (het is ongeveer 32 gb en duurt iets meer dan een uur). Bescherm die back-up met je leven! Je zult het zo nu en dan gebruiken als dat nodig is.

Start SX OS op, maak een EmuNAND (dit duurt even). Schakel EmuNAND in. Start CFW op. Ik heb nog nooit problemen gehad met AutoRCM, daar zijn we ook angstig voor.

CFW staat al in de vliegtuigmodus, geen opgeslagen internetverbindingen (het is een kopie van de OFW NAND). Doe wat je wilt in CFW, maar ga NOOIT online.

Als je moet opstarten in OFW, schakel dan uit, verwijder je SD-kaart (alleen paranoïde) en start hem dan normaal op. Herstel je NAND van Hekate als je super paranoïde bent, maar je moet dit helemaal opnieuw doen als je die route volgt.

Dus, hoe te voorkomen dat je wordt verbannen?

  • Ga niet online met CFW.
  • Installeer geen NSP's.
  • Gebruik Atmosphere's Creport herimplementatie om de crashlogs lokaal op te slaan en niet op Ninty's servers.
  • Gebruik LFS niet in games met CRC-controles op activa (hoewel ik er nog een moet vinden die dit doet).
  • Gebruik uw console unieke cert niet om dingen van de CDN te downloaden.
  • U kunt het bovenstaande combineren met een DNS die Ninty's telemetrie ook blokkeert (lijkt automatisch te worden geblokkeerd in de EU als u "Informatie verzenden" uitschakelt in de instellingen).

Upgrade ook geen systeemfirmware in CFW, dat vraagt waarschijnlijk ook om problemen.

bewerkt door Guardian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mmm de kids van mij spelen heel veel online op de switch. Ik wacht nog even met het hacken tot we ooit een tweede hebben oid. We doen met te veel online om dat ooit te kunnen missen

.dank @Guardian

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...