Spring naar bijdragen

verbannen zombienation


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  468
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-06-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

beste mensen,

 

is er iemand van zombienation hier die mij kan helpen, ik download altijd netjes met goede bedankjes en sinds vandaag krijg ik te zien "verbannen"zonder enige reden ik zou echt niet weten wat ik verkeerd heb gedaan en zou dit graag willen weten zodat ik mijn excuus (indien nodig) kan maken ik ben mij totaal van geen kwaad bewust.

Ik hoop dat iemand mij in contact kan brengen met een admin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 24
  • Reacties 14
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Ik heb een Administrator van Zombienation verzocht even een blik te werpen op jouw account en gevraagd wat de reden is van de Ban en daar ook een antwoord op gekregen, wat je onderstaand even zelf kan lezen;

Deze meneer is achter onze rug om naar ultimate gestapt en heeft daar gezegd dat ie via ons wel een account kon krijgen daar ..... dat was niet de afspraak !!

Hier valt dus verder weinig aan te doen en kan ik je alleen adviseren om je downloads te zoeken op andere NZB Community's. Zombienation heeft in verschillende berichten (Nieuwsbrief) of Extra nieuws laten weten dat het leden niet is toegestaan om Zombienation te gebruiken om een account te krijgen op Ultimate.

bewerkt door Drifter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Ik kan me niet voorstellen dat er Überhaupt een NZB Community is die zonder duidelijke reden een Ban geeft aan een lid. Ik heb op een behoorlijk aantal Community's een account en krijg daar ook met regelmaat een bericht of Nieuwsbrief met info waarin degelijk wordt uitgelegd dat er regels zijn verbonden aan het account. Zoals zo vaak begint het gehuil achteraf, maar vaak niet terecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  468
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-06-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb zelf geen account aan gevraagd bij ultimate (deze site kan ik helemaal niet) maar weet nu wel wie dit gedaan heeft sorry excuus namens mij dat mijn ………. hier misbruik van gemaakt heeft.

Het zij zo is niet anders ik weet ook totaal niet waarom ze dit heeft gedaan zonder mij hier van te voren op de hoogte te brengen.

Ik ben zelf jaren lang spotter, poster, moderator geweest bij diversen fora 's  en ben op de hoogte van deze regels daarom zou ik dit zelf nooit doen.

Is het mogelijk dat dit excuus naar Zombienation gaat ik ga verder dan bij de andere fora's nogmaals mijn excuus richting Zombie

 

Ieder geval toch bedankt voor de medewerking het is mij nu duidelijk.

bewerkt door sikke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 24
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-02-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik heb de zelf vraag als 1

is er iemand van zombienation hier die mij kan helpen, ik download altijd netjes met goede bedankjes en sinds vandaag krijg ik te zien "verbannen"zonder enige reden ik zou echt niet weten wat ik verkeerd heb gedaan en zou dit graag willen weten zodat ik mijn excuus (indien nodig) kan maken ik ben mij totaal van geen kwaad bewust.

Ik hoop dat iemand mij in contact kan brengen met een admin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 12
1 uur geleden zei duifje244:

ik heb de zelf vraag als 1

Hallo @duifje244,

Als je dezelfde vraag hebt als bovenstaand lid, kan je ook lezen in de reacties dat er op Duken.nl geen staflid aanwezig is van Zombienation die enige verandering in jouw situatie kan brengen. Ik heb 1 keer contact gezocht met de staf op die site en het antwoord was duidelijk. Als je een Ban hebt gekregen is dat om een reden die zij duidelijk hebben gemaakt in verschillende berichten en nieuwsbrieven en als je eenmaal een Ban hebt gekregen wordt dat niet meer terug gedraaid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  165
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-10-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Heb momenteel (sinds gisteren 18/02 een ander probleem. Kan nog steeds inloggen op zombienation en overal bij maar op het moment dat ik doorklik om een bedankje te sturen kan ik in het kader niets typen waardoor ik ook niets kan downloaden. Gaar hulp hierbij. Dank je wel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste @Gerdek,

Zie ook bovenstaand bericht van @Drifter. Er is hier geen staflid aanwezig van zombienation.

Heb je dit probleem ook in een andere browser? Geen adblock die net iets te enthousiast zijn werk doet?

Anders kun je het beste contact met ze opnemen. :)

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  165
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-10-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Monkie, dank voor je reactie. Dat is echter ook een deel van mijn probleem want kan op de gehele site in het reactie veld niets meer typen. Ook een mail naar staf lukt dus niet meer. Kan wel het kopje invullen maar kan niets in het commentaar vak typen ergo ook niets versturen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Aha oke. Dat kon ik uit je berichtje niet opmaken, dat het probleem zich ook voordoet als je contact wilt opnemen,

Heb je dit probleem ook in een andere browser? Volledige browser geschiedenis al eens gewist? Geen adblock die net iets te enthousiast zijn werk doet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
1 uur geleden zei Gerdek:

Dat is echter ook een deel van mijn probleem want kan op de gehele site in het reactie veld niets meer typen.

Hallo @Gerdek, Laat eens weten welke browser jij gebruikt, want het lijkt er echt op dat daar jouw probleem in zit. Zombienation heeft onlangs een aantal Thema mogelijkheden op hun website in het script gezet wat misschien wel die storing bij jou veroorzaakt. Als je inlogt op Zombienation, scroll dan eens de pagina helemaal naar beneden en klik op Thema. Je hebt dan de keuze uit 4 verschillende instellingen. Misschien werkt de tekstverwerking wel in 1 van die andere Thema mogelijkheden. Je kan ook even kijken of er voor de Browser die jij gebruikt een Update is (Nieuwere versie) wat misschien wel een oplossing kan zijn.

bewerkt door Drifter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  165
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-10-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Drifter,

Heel erg blij 👌👍met deze oplossing want de tekstverwerking werkt na kiezen ander thema weer als vanouds.

Vriendelijk Groet 

Ger 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
23 minuten geleden zei Gerdek:

Drifter,

Heel erg blij 👌👍met deze oplossing want de tekstverwerking werkt na kiezen ander thema weer als vanouds.

Vriendelijk Groet 

Ger 

Fijn om te horen Ger. Browsers reageren soms op de vreemdste script veranderingen, maar gelukkig kan het vaak ook opgelost worden. :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi kan een admin van zombienation ook eens naar mijn account kijken ben ook ineens gebanned? zomaar

 

bewerkt door Duken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Duken locked this topic
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Topic gaat op slot. Contact met zombination kan niet via duken.nl verlopen. Helaas.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...