Spring naar bijdragen

Boeken van Pieter Aspe


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-02-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedemorgen,

Ik ben mijn boeken aan het onderhouden. Ik kom er achter dat ik de boeken van Pieter Aspe niet compleet heb.

Ik mis de volgende boeken:

  1. De midasmoorden
  2. Misleid
  3. Postscriptum
  4. De laatste rit
  5. Solo
  6. Min 1
  7. Het laatste bevel
  8. Het Janussyndroom
  9. Pijn(3)
  10. Zonder voorschrift
  11. De doos
  12. Import
  13. Exit
  14. De butlerknop

Wie heeft ze en zou ze op Spotnet willen zetten. Daar doe je me een ontzettende plezier mee.

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

43 minuten geleden zei DeRietjes:

Wie heeft ze en zou ze op Spotnet willen zetten. Daar doe je me een ontzettende plezier mee.

Hallo @DeRietjes,

Ik kan me sterk vergissen, maar je vraagt hier op Duken.nl om leden iets te delen op een manier die niet is toegestaan volgens de wetgeving. (Het delen en/of verspreiden van illegale content (lees auteursrechtelijke beschermde content) is bij wet niet toegestaan) Het is aan de leden op Duken.nl wel toegestaan je tips te geven waar je de artikelen misschien kan vinden.

Ik heb zelf even Pieter Aspe in de zoekmachine gezet van web.newzbin.org en daar verschijnt spontaan tussen de resultaten een post die een verzameling van 43 boeken bevat.

bewerkt door Drifter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-02-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

47 minuten geleden zei Drifter:

Hallo @DeRietjes,

Ik kan me sterk vergissen, maar je vraagt hier op Duken.nl om leden iets te delen op een manier die niet is toegestaan volgens de wetgeving. (Het delen en/of verspreiden van illegale content (lees auteursrechtelijke beschermde content) is bij wet niet toegestaan) Het is aan de leden op Duken.nl wel toegestaan je tips te geven waar je de artikelen misschien kan vinden.

Ik heb zelf even Pieter Aspe in de zoekmachine gezet van web.newzbin.org en daar verschijnt spontaan tussen de resultaten een post die een verzameling van 43 boeken bevat.

 

Ach wat dom van mij☺️. Heb ik het verkeerd begrepen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
3 uur geleden zei DeRietjes:

Ach wat dom van mij☺️. Heb ik het verkeerd begrepen. 

Ik ben toch ontzettend benieuwd welke reacties of artikelen op Duken.nl gelezen worden door gasten, waardoor ze denken dat deze website een plek is om verzoekjes te doen voor Illegale Content. Er staan tal van artikelen en reacties op de site die waarschuwen dit niet te doen, omdat de eigenaar bij verschillende overtredingen het risico loopt dat zijn/haar website offline wordt gehaald. Er staat ook nergens tussen alle artikelen een Topic met de naam Verzoekhoek voor content.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...