Spring naar bijdragen

van eml naar pst


huckybear65

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-06-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

heeft iemand een werkend programma om mijn mails uit windowslive EML bestand om te zetten naar  PST bestand.

Er zijn genoeg programma's te vinden, maar die doen maar 20 files.

graag mailen aan albasic@upcmail.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

1 uur geleden zei huckybear65:

heeft iemand een werkend programma om mijn mails uit windowslive EML bestand om te zetten naar  PST bestand.

Er zijn genoeg programma's te vinden, maar die doen maar 20 files.

 

graag mailen aan albasic@upcmail.nl

Wat bedoel je precies met een werkend programma @huckybear65, want je hebt vast zelf bemerkt dat je moet betalen voor Software die meer dan die 20 files converteren. Als je even Google gebruikt worden er tal van mogelijkheden aangeboden, maar zoals gezegd moet je voor Pro versies betalen of ben je nu hier op Duken.nl aan een ander lid aan het vragen naar een Illegale gehackte versie van een programma? Je kan als je wat download ervaring hebt vast wel een Pro versie vinden op een Torrent of NZB Community van een EML > PST Converter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-06-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

guardian

 

bedankt voor jou reactie maar lees is goed , ik vraag helemaal geen ILLEGAAL programma, dat maak jij ervan en ook niet een ander lid een gehackt programma te sturen.

DUS GOED LEZEN GRAAG VOOR EEN REACTIE.

Huckybear65

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
3 uur geleden zei huckybear65:

guardian

 

bedankt voor jou reactie maar lees is goed , ik vraag helemaal geen ILLEGAAL programma, dat maak jij ervan en ook niet een ander lid een gehackt programma te sturen.

DUS GOED LEZEN GRAAG VOOR EEN REACTIE.

Huckybear65

Hier wil ik wel graag even op reageren, want de reactie van @Guardian is helemaal niet vreemd. Je geeft in de 1e plaats aan al een programma te gebruiken dat maar 20 files verwerkt en dat is overduidelijk een Free versie. Jij vraagt om een goed werkend programma en dat zijn de Pro versies die je zelf makkelijk kan vinden. Dat hoeft helemaal niet door een lid van Duken.nl gedaan te worden. Daarnaast geef jij je e-mailadres op in je topic, met als doel dat een ander lid daar iets naar toe zou kunnen sturen. Dat zijn geen normale vraagstellingen op Duken.nl. MISSCHIEN MOET JIJ VOLGENDE KEER EERST EVEN GOED NADENKEN VOORDAT JE EEN VRAAG STELT EN OP WELKE MANIER JE DAT DOET @huckybear65

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-06-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik vraag alleen of iemand een prg heeft , nergens over crack o.d. gesproken en is mail iets illegaals??

Maar weet genoeg , dacht dat dit ook de site van den spike was?

nog een fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
25 minuten geleden zei huckybear65:

ik vraag alleen of iemand een prg heeft , nergens over crack o.d. gesproken en is mail iets illegaals??

Maar weet genoeg , dacht dat dit ook de site van den spike was?

nog een fijne dag

Beste @huckybear65 je beseft zelf kennelijk niet dat je alleen met een Pro (betaalde) versie onbeperkt kan converteren en dus is het logisch dat als jij op Duken.nl gaat vragen om een goed werkend programma dat meer verwerkt dan die 20 files, je dan doelt op een Pro versie. Die kan je heel makkelijk online aanschaffen, maar als je daar niet voor wil betalen, zoek je dus een gehackte Pro versie die je kan downloaden op de bekende Torrent of NZB Community's. Daar hoor je dus op Duken.nl niet naar te vragen want Duken.nl is een Informatief Forum waar je terecht kan met probleem vragen en voor alle relevante informatie over alles wat met Downloaden en Meer te maken heeft en Duken.nl is zeer zeker geen site van Den Spike.

Verder is het vermelden van je privé e-mailadres zeker niet iets illegaals, maar uitermate dom, want iemand die kwaad wil kan jou op die manier behoorlijk wat schade berokkenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...