Spring naar bijdragen

Feedback op topics en reacties


Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Leden,

Dit topic wil ik gebruiken om de feedback buiten de bestaande topics te houden. Los van de rapportage functies kan je ook in dit topic met elkaar bespreken als er zaken of berichten niet kloppen binnen het forum.

Gebruik het als positieve feedback, snel lopen zaken uit de hand omdat de context niet begrepen wordt of verkeerd overkomt via tekst. Belangrijk is om te weten dat iedereen hier is om elkaar te helpen en het naar hun zin te hebben. Elkaar op punten, comma's of kleine stukjes tekst af te vallen gaan we niet doen. Ik hou van veel vrijheid en zie het goede in berichten maar kraak elkaar niet af. Ik weet dat ik een "makkelijke" admin ben maar volgens mij kunnen we het meeste onderling prima bepraten en oplossen.

Als je je hier niet in thuis kan vinden is het helemaal geen probleem. Kijk dan even op andere forums. 

Dus positief, positief en positief. 

Dank! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Duken featured en pinned this topic

Ik ga dit nu toch een beetje vreemde manier van werken vinden op dit forum, want reageren op topics waar je het niet volledig mee eens bent doe je toch niet op een hele andere plek op het forum. Ik bezoek met regelmaat ook andere forums en als daar onterechte negatieve reacties zijn of overdreven vervelend taalgebruik, zijn daar wel Moderators die een stukje tekst aanpassen of even een kleine waarschuwing geven. Ik denk dat je hiermee juist verwarring gaat creëren, maar zoals je nu in je tekst aangeeft dat wanneer een lid het hier niet mee eens is dat die dan maar even naar een ander forum moet gaan, maakt duidelijk dat je liever alleen leden hebt die een waarschijnlijke aardige bijdrage leveren in de vorm van spelletjes of een recensie van wat films of series en natuurlijk wat meldingen van nieuwe Torrent of NZB community's

Ik heb zelf geprobeerd wat leden te helpen met hun problemen en ben er helaas ook al achter dat je daar nauwelijks een redelijke reactie op krijgt waardoor je al snel geneigd bent om daar maar mee te stoppen. Ik wil als dit dan de plek moet zijn om offtopic even een reactie te geven over deze topic, want daar ben ik van mening dat het account van zo'n lid gelijk verwijderd hoort te worden. Drifter neemt de moeite om notabene in het Engels een degelijk antwoord te geven en dat lid heeft 2 dagen later zijn gezicht nog niet laten zien. Als dit dan is wat je graag wil zien op dit forum is het niet vreemd dat er duizenden leden nooit meer een reactie plaatsen.

Helaas is dit bericht niet zoals waar jij je bovenstaande berichtje mee afsluit Dus positief, positief en positief en ga ik maar inderdaad wat vaker op andere forums kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

15 uur geleden zei Guardian:

maar zoals je nu in je tekst aangeeft dat wanneer een lid het hier niet mee eens is dat die dan maar even naar een ander forum moet gaan

Ik bedoel eigenlijk naar dit topic (https://www.duken.nl/forums/topic/37418-feedback-op-topics-en-reacties/) misschien ga ik anders wel berichten verplaatsen van het bestaande topic naar dit topic. Ik heb het nu al te veel zien gebeuren dat een topic uitslaat op gedoe wat daar niet meer in plaats hoort. En inderdaad ik hoop op aardige reacties of positieve feedback. Dat zou ik heel prettig vinden.

Dat leden na een vraag wegblijven of geen antwoord geven zit in de forums van vandaag de dag. Daar kan ik weinig aan doen (lijkt helaas het gedrag van de internet bezoekers vandaag de dag). Ik kan wel leden gaan verwijderen maar wat is daarvan de meerwaarde? Ik hoop dat nieuwe leden zich thuisvoelen, op een fijne manier antwoord krijgen en dan blijven. Blijven ze niet, jammer maar dat is dan niet anders. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 3 weken later...
Gast Guardian

De topic bestaat dus dan maken we er ook maar gebruik van, want we zijn inmiddels met een paar reacties volledig offtopic die ik hier graag even wil aanhalen, omdat daar toch een aantal dingen voorbijkomen van de leden @vuurvogel76, @sweet11 en @Tuinbever die best wel gehoord mogen worden. Er worden al jarenlang Handleidingen en lijsten verstrekt met linkjes op Duken.nl, die best vaak bijgewerkt of aangepast moeten worden door de constante veranderingen in het wereldje van Downloaden en Gamen. Voor sommige leden met wat meer ervaring is het misschien vanzelfsprekend dat het aanleveren van een lijstje met linkjes voldoende is om je als website op dit gebied te profileren.

Ik heb als liefhebber van het Downloadwereldje hier een persoonlijke mening over want als ik naar de gemiddelde vraagstelling kijk van (nieuwe) leden, worden we toch wel heel vaak geconfronteerd met probleempjes die eerder ook al besproken zijn op dit forum, maar waar simpelweg niet even naar wordt gezocht in de archieven. Naar mijn bescheiden mening zijn de meeste leden van Duken.nl nagenoeg alleen op zoek naar relevante informatie over Torrent en NZB Community's waar ze direct terecht kunnen om de Films, Software, Series, Games vandaan te halen waar ze naar op zoek zijn.

We moeten er denk ik ook voor waken dat er geen topics gaan ontstaan waar de gemiddelde Reddit IT-tech zich thuis voelt, want daar is Duken.nl niet de geschikte site voor. Belangrijker is naar mening dat wanneer er aanvullende informatie wordt verstrekt, er ook wordt gedacht aan een stukje uitleg voor de leken, wat misschien belangrijker is om een Forum community te creëren die begripvoller met elkaar om kunnen gaan en niemand het idee gaat krijgen als Newbie geen mening of bijdrage te mogen leveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

5 uur geleden zei Guardian:

Belangrijker is naar mening dat wanneer er aanvullende informatie wordt verstrekt, er ook wordt gedacht aan een stukje uitleg voor de leken, wat misschien belangrijker is om een Forum community te creëren die begripvoller met elkaar om kunnen gaan en niemand het idee gaat krijgen als Newbie geen mening of bijdrage te mogen leveren.

Eens eens eens, daar ben ik het helemaal mee eens. Valt mij zelfs op dat ik ook niet alles weet. Gelukkig worden er op vragen daarna antwoord gegeven. Maar eem stukje uitleg, indien beschikbaar is natuurlijk alleen maar prettig voor de leden en de bezoekers. 

Wat mij trouwens wel opvalt is dag de activiteit weer erg druk wordt. Waar komt dag opeens vandaan?  Goed om te zien overigens ;).

ik heb de rapportage meldingen van @Guardian gelezen en daarna kunnen oppakken. Bedankt daarvoor. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  113
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  204
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  01-02-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Belangrijker is naar mening dat wanneer er aanvullende informatie wordt verstrekt, er ook wordt gedacht aan een stukje uitleg voor de leken, wat misschien belangrijker is om een Forum community te creëren die begripvoller met elkaar om kunnen gaan en niemand het idee gaat krijgen als Newbie geen mening of bijdrage te mogen leveren.

 

Ook me eens elke beginner heeft recht om het te leren

Je moet hier ook geen forum gaan maken waar sommige net wat beter weten en die met elkaar gaan strijden,dat heeft geen nut

en dan is het het beste om die berichten  die oftopic te zijn te wissen en te verplaatsen naar een juiste topic waar men die info wel kan gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 113
  • 2
  • 2 maanden later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Berichten van actieforum zijn niet meer toegestaan. Ook het linken naar deze sites niet. Als er toch graag een link naar actieforum gewenst is kan dit worden aangeven bij de mod / admin. We controleren dan of het forum langer als 6 maanden bestaat. 

Bestaat een forum korter, dan gaat hij niet online. 

Bedankt @Guardian en @Tuinbever

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 1 maand later...
57 minuten geleden zei Nobody:

Waar heb ik vermeld dat ik op tegen ben dan?

Ik krijg de indruk dat de reacties op jouw opmerking in het verkeerde keelgat zijn geschoten Nobody, maar je begrijpt kennelijk even niet dat er alleen is aangegeven dat de Overheid die mondkapjesplicht al had ingevoerd m.i.v. 8 Juni 2020 en dat er op 1 Juli 2020 wat versoepeling is doorgevoerd.

5 uur geleden zei Nobody:

Maar ik kreeg die brief van Regiotaxi pas afgelopen woensdag waar het in wordt vermeld dat die mondkapjes verplicht zijn..... ook lekker bijtijds daar regiotaxi

Je plaatst een negatieve opmerking over een instelling die onder de regelgeving van het OV valt waarvan jij dus kennelijk zelf nauwelijks gebruik maakt, anders had je wel geweten dat je al vanaf 8 Juni 2020 een mondkapje moest dragen in deze Regiotaxi. Het verplicht dragen van een Niet-Medisch-Mondkapje in het OV (dus ook Regiotaxi) is al wekenlang openbaar in het nieuws, maar dat volg jij kennelijk niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

6 uur geleden zei Nobody:

Maar ik kreeg die brief van Regiotaxi pas afgelopen woensdag waar het in wordt vermeld dat die mondkapjes verplicht zijn..... ook lekker bijtijds daar regiotaxi

Volgens mij geeft nobody aan dat regiotaxi laat is met de brief. Niks meer.... Dat kan ik mij ook voorstellen, je krijg een brief op 22 juli met regels van 1 juli. 

De opmerking was in mijn ogen ook niet negatief maar meer verwarrend. Waarom nu pas? 

Zo zie je maar weer, iedereen kan de context anders lezen. ;) overigens weet niemand hoevaak nobody gebruik maakt van de dienst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
46 minuten geleden zei Duken:

overigens weet niemand hoevaak nobody gebruik maakt van de dienst.

Klopt helemaal Duken, maar kennelijk niet meer na 8 Juni 2020, want dan had hij/zij wel geweten dat een mondkapje verplicht was.

Het valt overigens op dat jij leden die Doneren vrij snel te hulp schiet en in dekking neemt als er een reactie wordt geplaatst op een vrij domme opmerking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

41 minuten geleden zei Drifter:

Klopt helemaal Duken, maar kennelijk niet meer na 8 Juni 2020, want dan had hij/zij wel geweten dat een mondkapje verplicht was.

Het valt overigens op dat jij leden die Doneren vrij snel te hulp schiet en in dekking neemt als er een reactie wordt geplaatst op een vrij domme opmerking.

Ik zal hier 1x op reageren, daarna bespreken we dit via PM. Zoveel mensen, zoveel meningen.

Los dat er geen donatie systeem is (er is er één heel kort geweest met één hele donatie van @bruchlee ) heeft nobody geen donatie gedaan. Mijn mening is dat Nobody alleen iets aangeeft en er vanuit hier conclusies worden getrokken die wij niet kunnen weten. Daarna speelt er een discussie welke uit de hand begint te lopen. Je geeft aan; en dat is ook uit de schrijf stijl te lezen dat het een domme opmerking is, dat vind ik jammer. Het is de toon die de muziek maakt. We hebben het er vaker over gehad. Nu weer terug naar een gezellige avond, ellende genoeg om ons heen toch? :proost:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
59 minuten geleden zei Duken:

Los dat er geen donatie systeem is (er is er één heel kort geweest met één hele donatie van @bruchlee ) heeft nobody geen donatie gedaan.

Excuses voor mijn verkeerde conclusie in deze. Neemt niet weg dat ik steeds meer ga twijfelen of jij nog wel begrijpt dat je hier een informatief forum draait waar ook gediscussieerd wordt. Als een lid een opmerking plaatst waar andere leden het niet mee eens zijn of proberen te corrigeren moet je niet gelijk van de ergste situatie uitgaan en proberen iets in de kiem te smoren als je niet eens zeker weet of iets uit de hand gaat lopen.

Dit soort acties doen mij steeds meer twijfelen of ik nog wel langer moet proberen positieve bijdragen te leveren in de vorm van Nieuwsartikelen waar deze site voor hoort te staan als jij steeds meer laat blijken wel content te zijn met de dagelijkse spelletjes reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Guardian
40 minuten geleden zei Drifter:

Als een lid een opmerking plaatst waar andere leden het niet mee eens zijn of proberen te corrigeren moet je niet gelijk van de ergste situatie uitgaan en proberen iets in de kiem te smoren als je niet eens zeker weet of iets uit de hand gaat lopen.

Aangezien ik zelf 1 van de 5 leden ben die in deze discussie een bijdrage heeft geleverd, wil ik ook nog wel even laten weten volledig achter deze uitspraak van @Drifter te staan omdat steeds duidelijker wordt dat het Moderatie gehalte op Duken.nl niet altijd de meest correcte is. Je kan op deze manier ook je eigen website ideaal overhoop gooien en het doel uit ogen verliezen waar je als Informatieve Website van oorsprong voor staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

18 minuten geleden zei Guardian:

Informatieve Website van oorsprong voor staat.

En dat wil ik graag zou behouden, en zoals eerder aangegeven, zonder elkaar af te vallen of dom te noemen. Daarmee jagen we elkaar alleen maar weg. :(

1 uur geleden zei Drifter:

jij steeds meer laat blijken wel content te zijn met de dagelijkse spelletjes reacties.

Ja dat vind ik leuk, dag mag toch zeker wel. Als je het vervelend vind kan je altijd nog deze berichten of topics negeren of helaas maar waar, een andere community opzoeken. 

Bedankt en nu het weekend gezellig afsluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

6 hours ago, Drifter said:

Ik krijg de indruk dat de reacties op jouw opmerking in het verkeerde keelgat zijn geschoten Nobody, maar je begrijpt kennelijk even niet dat er alleen is aangegeven dat de Overheid die mondkapjesplicht al had ingevoerd m.i.v. 8 Juni 2020 en dat er op 1 Juli 2020 wat versoepeling is doorgevoerd.

waarom wordt er in dit topic over mondkapjes gesproken? totaal niet relevant om in dit topic te plaatsen daar heb het het andere grote topic voor

 

6 hours ago, Drifter said:

Het valt overigens op dat jij leden die Doneren vrij snel te hulp schiet en in dekking neemt als er een reactie wordt geplaatst op een vrij domme opmerking.

de enige domme opmerking binnen deze topic is deze quote welke van jou is. Zoals duken zei er is geen donatie mogelijk, dus waar haal jij deze onzin allemaal vandaan?

Quote

Dit soort acties doen mij steeds meer twijfelen of ik nog wel langer moet proberen positieve bijdragen te leveren in de vorm van Nieuwsartikelen

ik lees graag je artikelen want ze zijn leuk om te lezen maar voor de rest kan je beter geen reacties meer plaatsen want bijna overal wordt er door jou een discussie gestart wat vaak nergens voor nodig is

ga eens achter die computer vandaag en pak eens de fiets of trek je schoenen aan en ga door je buurt wandelen, frisse lucht doet wonderen met je hoofd

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

@darklord007 en @keesjede jullie berichten zijn verborgen. Jullie kunnen mij bereiken via PM als er vragen over zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 1 maand later...

Ik heb mijn activiteit op Duken.nl bewust op een zeer laag pitje gezet vanwege de vreemde Moderator acties  in de afgelopen maanden, waardoor het concept van discussiëren onder de forum leden volledig naar de achtergrond is gedrukt.

Duken.nl heeft jarenlang een groot aantal actieve leden gehad die bereid waren hun kennis ter beschikking te stellen voor leden met probleemvragen, maar als je terug gaat kijken in de jaren is die hulp activiteit telkens in blokken en in elk blok zijn dat niet meer dan een handvol leden die proberen de problemen op te lossen.

De meeste hulp biedende leden zijn na een aantal maanden of hooguit een jaar ineens nauwelijks nog actief, wat uiteraard een oorzaak moet hebben en die moet naar mijn idee gezocht worden in het grillige Moderator gedrag van de Eigenaar Duken zelf.

Het is overduidelijk dat Duken alles in het werk stelt om wat voor activiteit op deze website dan ook te blijven houden ook al lijkt dat in de verste verte niet meer op zijn oorspronkelijke concept.

De spelletjes activiteit die dagelijks de hoofdtoon voeren vindt hij leuk, maar dat die activiteit afbreuk doet aan alle serieuze onderwerpen schijnt hem niet uit te maken, want activiteit is activiteit.

Je kan in een Nieuwsbrief natuurlijk wel spreken van 19.000 actieve leden , maar dat is de grootste onzin die je maar kan bedenken want er zijn niet meer dan een stuk of 100 leden actief en als je blijft doorgaan met het kopiëren van het MovieMeter of MijnSerie concept, blijf je alleen maar nieuwe leden krijgen die denken dat ze iets kunnen Downloaden op Duken.nl en daarvoor eerst lid moeten worden.

Misschien moet er eens wat tijd besteed worden aan het controleren van de volledige leden database en moeten alle accounts eens verwijdert worden van leden die gewoon nieuwe hebben aangemaakt omdat ze het wachtwoord niet meer wisten of bepaalde leden die om dwars te zitten gewoon een stuk of 5 verschillende accounts hebben aangemaakt. (leuk als je jezelf in de picture wil spelen en een conversatie met zichzelf beginnen zoals sommige posters dat tegenwoordig doen.)

Ik ben benieuwd of er meer leden zijn die hun activiteit op een laag pitje hebben gezet om soortgelijke redenen zoals die van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Na 15+ jaren mag ik zelf ook best wat kennis hebben. En laat ik beginnen dat ik ook fouten hebt gemaakt, maar ik neem aan dat het mag. Ik sta open voor feedback en dat het modderen niet altijd goed gaat heeft diversen redenen. Er zijn zoveel meningen maar op de achtergrond heb ik voldoende "haat" mogen ontvangen over torrent en nzb communities die ik zou voortrekken, afvallen etc. Ik heb hier simpelweg geen zin meer in, ik trek niemand voor. Laat ik het zo zeggen, zonder het bestaan van de download communities zal duken.nl ook niet meer kunnen bestaan. Maar ik heb geen zin in dreigbrieven thuis. 

Hulp bieden op forums en de activiteit daarvan staat helemaal los van ons. Dat is een gegeven geworden van het internet, kijk op andere forums, lees de tweakers jaar samenvattingen of het algemene forum bedrag op het internet. Veel problemen als vroeger spelen niet meer, alles wordt simpeler en veel vragen kan je op Google vinden met je gewenste antwoord. Forums worden gewoon rustiger...

En ja natuurlijk probeer ik activiteit te behouden, dat lijkt mij niet meer als logisch? En of dat spelletje zijn mag zeker geen probleem zijn. Natuurlijk hoop ik dat er leden of bezoekers vragen komen stellen. Die drempel is al heel laag gemaakt, maar het moet wel gebeuren. Wie moet je anders helpen?

Over de nieuwsbrief heb je gelijk, we hebben geen 19.000 actieve leden. Ik zal het aanpassen naar leden.... vind het alleen jammer dat we hierop zout moeten strooien. 

Ik probeer ook met nieuwe modules bezoekers en leden te trekken. Vind ik leuk en worden we blij van. Als leden met zichzelf in discussie gaan... tja... zal vast eens gebeuren. Maar ik ga geen detective spelen voor alle gesprekken. Als het duidelijk is kunnen we ze altijd verbergen. Wat overigens nog steeds veel gebeurd maar niet zichtbaar is aan de buitenkant.

Dus, welkom op Duken.nl. Een gezellige community waar ik naar mijn idee mijn best voor doe en ook wel eens fouten maak. :) Natuurlijk duim ik voor de hoogtijd dagen met 100deren active leden per dag. Maar die komen niet als er niks gebeurt. De site wordt veel bijgewerkt en ik steek dar veel energie en tijd in. Vind je het niet leuk? geen probleem, dan bezoek je een andere community. 

Thank U GIF by Mauro Gatti

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Op 12-9-2020 om 09:40 zei Duken:

Na 15+ jaren mag ik zelf ook best wat kennis hebben. En laat ik beginnen dat ik ook fouten hebt gemaakt, maar ik neem aan dat het mag. Ik sta open voor feedback en dat het modderen niet altijd goed gaat heeft diversen redenen. Er zijn zoveel meningen maar op de achtergrond heb ik voldoende "haat" mogen ontvangen over torrent en nzb communities die ik zou voortrekken, afvallen etc. Ik heb hier simpelweg geen zin meer in, ik trek niemand voor.

Beste Duken, Ik heb nergens een uitspraak gedaan waar ik jouw kennis in twijfel trek en het is tenslotte jouw website, dus jij bepaalt de regels. Het is alleen zo jammer dat je met regelmaat topics aan hebt laten maken die van huis uit heftige discussies zijn gaan veroorzaken en dat zou je wat sneller moeten herkennen, want dan zal je achteraf ook niet zoveel persoonlijk aangevallen worden.

Je maakt nu alweer een fout door te stellen dat je geen Community voortrekt hetgeen dus gewoon wel weer gebeurt, want met alle respect voor Tuinbever, zijn daarover op dit moment alweer rellen en discussies aan het ontstaan op verschillende NZB Community's. Je geeft momenteel op Duken.nl de ruimte aan Tuinbever om zijn websites te profileren met uitgebreide informatie en omschrijvingen, terwijl daar nergens in te lezen is dat hij de NZB Community Spikesplace.live offline gaat halen. Alle leden inclusief de Vips (Donateurs) hebben daar in een PM te horen gekregen dat ze naar de nieuwe NZB Community Movietrack.nl kunnen, maar helaas wel hun donatie kwijt zijn. Het is natuurlijk wel leuk om op Softtrack en Movietracks een linkje naar Duken.nl te hebben, maar dat is in mijn ogen niet meer dan een beloning voor geleverde gratis reclame.

Op 12-9-2020 om 09:40 zei Duken:

Veel problemen als vroeger spelen niet meer, alles wordt simpeler en veel vragen kan je op Google vinden met je gewenste antwoord.

Ook hierin moet ik je geen gelijk geven, want nagenoeg alle laatst gestelde probleemvragen gaan nog steeds over onderwerpen die al jaren spelen en elke keer weer terugkomen vanwege de diversiteit in oplossingen en die zijn simpelweg niet 1,2,3 te vinden met Google.

bewerkt door Guardian
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-06-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Guardian eindelijk is iemand  die de realiteit onder ogen ziet, en je bedoeld niet tuinkabouter maar tuinbever, en het is mij en velen anderen opgevallen dat @Duken inderdaad die partij voortrekt. Er word niet voor niets reclame gemaakt voor duken op die sites.

Er zijn er wel heel veel die de site duken niet meer echt serieus nemen aangezien er voor sommige forums wel reclame gemaakt mag worden oa spikesplace.

Discussies waarin mensen van andere forums uitgemaakt worden tolereert hij wel.

Typisch dat Tuinbever geen bijdrage meer heeft op het forum 🙄

En dat die nieuwe site dik  gepromoot word hier 

En inderdaad we hoeven hier niet te komen, dat staat als een paal boven water, maar ook jij Duken moet is kritiek kunnen verdragen en ik vind dat Guardian hele terechte opmerkingen plaatst.

Op Spikesplace zijn nu heel  veel mensen de dupe die veel geld hebben betaald als vip4life.  Daarbij staat Tuinbever erom bekend geld te  vangen en weer wat anders beginnen omdat het Vip geld zogenaamd op is.  En dan ook nog andere namen aannemen en andere admin maken zodat hun het kunnen oplossen.

Denk je werkelijk dat Den Spike uit zich zelf is vertrokken, nee hoor die is er uit geknikkerd net zoals anderen omdat Tuinbever de centjes zelf wilde opstrijken.

Ik spreek uit ervaring ben er namelijk 1 van die hij aan de kant heeft geschoven omdat hij zelf het geld wilde hebben ! 

bewerkt door keesjede
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 14
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

En daar gaan we weer. Fijn dat iedereen het zo ontzettend goed weet, maar ik hoop dat de aluminium hoedjes straks weer af mogen. 

Er is al welgeteld één heel nieuwsbericht geschreven en wij krijgen een link terug. jaja, vul maar in. Dat is samenzwering 3.0. Gelukkig mogen fullmembers ook nieuws posten 

) Als je andere sites maar niet zwart maakt. Weet je nog? Positief, positief.  

Als je als usenet forum eigenaar ons een berichtje stuurt met het verhaal dat er een nieuwe site online komt willen wij daar gerust een stukje over schrijven. is eerder ook gebeurt bij the-newgeneration.... Oja samenzwering 4.0. Was ook elke keer het verhaal....

Van alle ellende binnen de usenet communities ben ik klaar mee. VIP, geld, wellus nietus. Ik zit niet op alle forums en heb daar ook geen behoefte aan. Dat hij zij dat kees zij dat johan zij... hebben we niks aan. 

En zo moeilijk is het uitloggen op deze website ook niet toch? Of trek ik dan de leden voor die niet uitloggen... damn dat mag ik natuurlijk ook niet zeggen. Net als dat sommige community's hier niet genoemd willen worden. Die trek ik dat weer wel voor omdat ik ze niet plaats... vreemde bedoeling.

Conspiracy Freak With Aluminum Foil Head Stockfoto en meer beelden van 2015  - iStock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Overigens, bij mij is spikeplace gewoon nog online? Hoe moet ik ruiken dat deze offline gaat en dat het geld wordt ingenomen oid?

oja dat was ook zo.. Ik moet even de redacteurs daarvoor inschakelen welke 24/7 de Usenet forums in de gaten houden en daarover rapporten zodat dit teruggekoppeld wordt. @redacteurs waar zijn jullie?

Of kan het misschien zo zijn dat ik het simpelweg niet weet... En nu moet afgaan van jullie berichten? Ik laat de waarheid daarvan in de het midden en ga hier ook niet meer op in. Ik kan hier alleen maar ellende mee krijgen omdat het weer van horen zeggen is. :( Dat is helaas al zoveel gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  17
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  01-11-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het is dus niet voor het eerst dat men geld vraagt een dan weet vertrekt, is geloof alweer hun 4e of 5e forum

Maar ik heb keesjede nog nooit gezien op een van de forums als staflid,dus als je (opbouwende)kritiek  hebt log dan in met een naam die je gebruikte bij een van hun forums.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 17
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Laat ik voorop stellen dat ik het ook erg vervelend vind als je doneert maar de website daarna weer offline gaat. Dit kan natuurlijk diversen redenen hebben maar als het gaat om geld verdienen op deze manier is het zeker niet goed. Persoonlijk zou ik ook niet zomaar doneren, maar ook daar heeft ieder zijn eigen beweegredenen voor.

Groot probleem hier is dat de oorzaak niet officieel staat gemeld. Er is geen Telegraaf of NOS die de bron checked op feiten. Dat wij als Duken.nl uit moeten gaan van berichten waarbij het genoeg gebeurt dat NZB forums elkaar bewust zwart proberen te maken. :( Daarmee is het bijzonder lastig om te weten waar de waarheid ligt. Ook als er leden zijn met de nickname van een andere community. Wie zegt dat dit ook de mod is op de community? Ik kan geen BSN nummer controlleren oid. 

Feit is wel dat negatieve berichten een probleem geven hier en uiteindelijk naar mij de ellende komt. Geloof mij maar dat de goede community's echt wel hun bestaansrecht houden.

Nu kan je zeggen dat dit erbij hoort of wat dan ook. Maar in de grijze wereld van piraterij heb ik teveel gedoe gehad. En anders kan je ook altijd naar een webhosting gaan en zelf een community oprichten. Dan noem je hem "De waarheid uit de NZB wereld" Prima toch? Ik wil er zelf een nieuwsbericht over schrijven en je promoten bij ons. 

En nu de aluminium hoedjes af :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...