Spring naar bijdragen

vraag over (Unattended) by Vinny27


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  327
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  13-03-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zojuist zei Guardian:

Hoi @Vinny27 de echte, Er zullen vast nog wel veel mensen rondlopen die zich afvragen waarom je gestopt was na zoveel jaar en nu ineens weer bent gaan posten, maar belangrijker is dat er voor de liefhebbers weer een meerkeuze is en je bent in ieder geval verzekerd van een grote schare trouwe aanhang. Bedankt in ieder geval voor het nemen van de moeite om ook hier op Duken.nl even te reageren. :goed:

De motivatie en uitdaging was weg. Er ging veel tijd inzitten. Als dat dan tegen gaat staan, dan is het tijd om een pauze in te lassen. Nu heb ik er weer even zin in, voor hoelang geen idee. We zien het wel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 14
  • 1

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  269
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-04-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  154

Ik heb even een vraag.. wie is dan Black Bunny ?  als je daarvan een unattended download dan gaat vrijwel altijd de Avast virusscanner een virus alarm geven en je bestand wordt dan meteen gewist, Hebben meer mensen hier dan ook last van ? Ik zou toch graag mijn virusscanner willen laten aanstaan met downloaden.

bewerkt door Bigsat
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 5
Gast Guardian
11 uur geleden zei Bigsat:

Ik heb even een vraag.. wie is dan Black Bunny ?  als je daarvan een unattended download dan gaat vrijwel altijd de Avast virusscanner een virus alarm geven en je bestand wordt dan meteen gewist, Hebben meer mensen hier dan ook last van ? Ik zou toch graag mijn virusscanner willen laten aanstaan met downloaden.

Hallo @Bigsat, je hebt onder de konijnen heel veel meer kleurige soorten en die van jou is toevallig zwart. Ik doe even een ruwe schatting, maar op de verschillende in Nederland redelijk bekende NZB Community's zitten al ongeveer 12 verschillende creatieve personen die in staat zijn Software Unattended te maken. Vinny27 is daarvan een oude rot in het vak die zijn kennis ook weer aan anderen heeft overgebracht. Den Spike heeft in een voorgaande reactie al een behoorlijke duidelijke omschrijving gegeven;

Wat Autoit betreft omtrent virusmeldingen, komt omdat je overgevoelige scanner deze scripts niet herkend en gelijk alarm slaan, dit zijn allemaal false positives, ook al pak je het medicijn in met winrar of 7zip dan nog krijg je een melding. De reden dat wij op Spikesplace gebruik maken van Autoit is dat je er veel mee kunt doen om een mooie unattended te maken en een VEILIGE Unattended, die niet makkelijk uit te pakken is.

Vinny27 had kennelijk nu even genoeg van de jarenlange zelfde vragen over het reageren van de Antivirus Software, op het script dat gebruikt wordt door de Unattended producers en is zijn Unattended Software nu op een andere manier gaan inpakken. Als je gesteld bent op een leuk stukje Unattended Software zal je dus gewoon even je Antivirus uit moeten zetten tijdens het downloaden en Installeren of je moet op zoek gaan naar dezelfde Software waar een werkend Serienummer is meegeleverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  110
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 13-3-2020 om 15:59 zei Vinny27:

Beste dames en heren.

Ik wil even wat geruchten uit de wereld helpen.

De Vinny27 welke zijn aanmeldingen alleen op Newzbin maakt is daadwerkelijk de Vinny27 van pak hem beet 3+ jaar geleden.

Ik kan jullie dit garanderen, want ik ben het zelf. ;)

Op Newzbin kwam ik ook al wat berichtjes tegen in mijn postings en inbox die dachten dat ik iemand anders was welke zijn nick zou gebruiken, bij deze dus.

Ik snap de verwarring omdat ik nu mijn code open en bloot heb voor iedereen. Deze keuze is bewust omdat ik voorheen tig virusmeldingen kreeg in mijn postings + inbox. Dit waren false positives omdat deze installers compiled en encrypt waren met Autoit.  

Om het nog even te bewijzen... kijk even bij de volgende post op Newzbin: Save2pc Ultimate v5.5.8.1592 (Unattended) by Vinny27 @2020

Mijn reactie daar:

@sQyned
Zoek je even over 20 minuten op nzbindex op: uqiwegfqerf
Graag hoor ik daarna nog of je hetzelfde denkt.

De bovenstaande zoekopdracht is Save2pc Ultimate op mijn ouderwetse manier compiled. 

Hoop dat het duidelijk is zo.

M.v.g.

Vinny27

 

Den Spike ik stuur jou nog even een persoonlijk berichtje ;)

ik kan beamen dat het Vinny27 is ik ken hem wel persoonlijk (op afstand dan :D) En wij hebben een tijdje samen gewerkt en veel van elkaar geleerd.  zie plaatje als bewijs. Newzbin zit Vinny27 dus nu

Wallpaper.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 8
  • 4 jaar later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  38
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-04-24
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

 ik ben vinny heel erg dankbaar, kijk ik wil best betalen voor b.v. word en outlook. maar in dat pakket zitten progjes die ik nooit gebruik  en ik wil ook geen abonnement en elk jaar betalen voor die domme update, als ik bv windows heb en het werkt vindik het prima dat bedrijven wel belang hebben bij updates is hun feestje  maar ik wil mij niet het geld uit de zak laten kloppen door zo´n steen rijke eikel. dus Vinny  toppy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...