5 security apps voor de Mac die ik gebruik
-
Similar Content
-
By zomersla
Dit stond op deze site en erg belangrijk voor Apple gebruikers:
het zal geen Forum zijn daar hebben wij geen zin meer in
update de server zetten wij nu vol met Mac Software THT& De Gandalf Mac
wat heb je nodig Downloads Unison 2 voor mac
vul die goed in anders werkt die niet goed
vul de server nzn.fr.mac in daar zitten wij
staart nog niet veel op maar dat komt wel goed
en laat een mail achter op de server als bedankt !!
Gr THT & De Gandalf Mac
Deze manier had ik jaren eerder moeten hebben, top.
-
By Titus3012
Het Guys , vraagje , hoop dat het mag .
Ik zou graag de classic red alert en settlers spelen op mijn mac maar heb echter geen flau idee hoe en of het mogelijk is ? iemand raad ! eeuwig dank en en diepe buiging voor de hulp .
-
By NetNiet
Hallo allemaal, misschien dat jullie me kunnen helpen.
Mijn man werkt op zee en op de boot hebben ze een televisie. Met een externe harde schijf willen ze films kunnen kijken.
Mijn laptop is een Macbook Pro / software: MacOS Mojave, de TV is van het merk Condor (gemaakt in Tunesie of Algerije en kan geen informatie vinden mbt USB aansluiten), de externe harde schijf heb ik geformatteerd: MS-DOS (FAT32)
Ik had de externe schijf eerst ExFAT geformatteerd zodat ik grotere bestanden op de externe schijf kon zetten, maar dat werkte niet met de TV. Nu heb ik de externe schijf MS-DOS (FAT32) geformatteerd en dat werkt wel met de TV
Het probleem is nu alleen dat je met MacOS Mojave (laptop) in combinatie met MS-DOS (FAT32) (externe harde schijf) geen bestanden kan verplaatsen die groter zijn dan 2GB en veel films zijn toch vaak groter.
Iemand misschien een idee of een tip hoe ik toch films groter dan 2GB op de externe schijf kan plaatsen?
En indien dit onmogelijk is, ik ga binnenkort naar Nederland, wat zou ik dan kunnen kopen wat dus met mijn MacBook en de TV zou kunnen werken?
-
By zomersla
Hallo,
Op eens staat er bij mij bij het opstarten van mijn Imac geef toestemming voor " objective-See LLC in het opstart scherm?
Zie bijlage, hoe kom ik hiervan af.
Gebruik Virus Scanner Plus , Malewarebytes Free geeft geen Maleware aan.
-
-
-
Who was online 14 Users were Online in the last 2 hours
Recommended Posts