Spring naar bijdragen

the-newgeneration.net invite of uitnodiging gevraagd


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  39
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-10-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 28-6-2020 om 14:20 zei Guardian:

Zou elk lid van Duken.nl die via een invite lid is geworden van The New Generation in dit toppic eens een berichtje willen plaatsen zodat we allemaal een idee krijgen of dit niet totaal nutteloos is om hier die verzoekjes te plaatsen. Ik wil me niet direct negatief opstellen maar ik vermoed dat het alleen maar verspilde moeite is als je beseft dat alleen een Donateur een invite kan doen.

4 maanden later kunnen we dus wel concluderen dat het kansloos is en dat er dus geen enkel lid van Duken.nl lid is geworden van The-newgeneration via een invite.

Vraag mij dan ook oprecht af waarom Duken.nl The-newgeneration.net zo hoog in het vaandel heeft staan, althans dat maak ik op uit andere berichten en reacties 🤷‍♂️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

19 uur geleden zei Mistervis007:

Vraag mij dan ook oprecht af waarom Duken.nl The-newgeneration.net zo hoog in het vaandel heeft staan, althans dat maak ik op uit andere berichten en reacties 🤷‍♂️

Ik moet ook concluderen dat het heel erg jammer is dat het forum niet meer open gaat voor nieuwe leden. Ook uitnodigingen komen hier niet terecht. :help:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
19 uur geleden zei Mistervis007:

Vraag mij dan ook oprecht af waarom Duken.nl The-newgeneration.net zo hoog in het vaandel heeft staan

Ik wil hier bij uitzondering ook nog wel even op reageren, want het moge duidelijk zijn dat elke (positieve) activiteit hier op Duken.nl met open armen wordt ontvangen, ook al is deze totaal nutteloos. Een topic op slot gooien gebeurt alleen wanneer daar even teveel negatieve reacties in geplaatst worden.

Ik wil wel even duidelijk laten weten dat elke NZB of Torrent Community een bijdrage levert aan een vraag die door ontelbare mensen ontzettend wordt gewaardeerd, maar laat duidelijk zijn, dat geen enkele Community op dit moment gezien mag worden als Heilige Grond. Elke Community probeert iets te leveren dat als uniek gezien mag worden, maar dat is geheel afhankelijk van de inzet van Stafleden en de kwaliteit van de Scripters. Als je bijna dagelijks op zoek bent naar de meest recente content, moet je een account hebben op verschillende Community’s en bij aanmelding nu eens niet vergeten dat de meeste Community’s niet willen dat een nieuw account aangemaakt wordt als je VPN aan hebt staan.

Ik wil hier graag nog wel even een tip meegeven, want als je inmiddels al een Ban hebt gekregen op verschillende Community’s of op zoek bent naar nagenoeg de meest recente content, is een account op Newzbin al bijna voldoende, want daar wordt ook de meest nieuwe content van verschillende Community’s naar doorgespot. Je kan bijvoorbeeld een post van The New Generation op Newzbin herkennen als er in het Wachtwoord TNG- staat. Newzbin is enigszins vergelijkbaar in opzet als het ter ziele gegane FTD-forum. Je kan Newzbin op je computer installeren in Software vorm die je kan downloaden op het Forum van Newzbin, of je maakt gebruik van de Newzbin Webversie. In beide gevallen moet je een account aanmaken. De Software versie van Newzbin gaat na openen (afhankelijk van je instellingen) database pakketjes ophalen van een server om de meest recente posts in de verschillende groepen te updaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 1 maand later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Leuk nieuws, invités zijn weer mogelijk op TNG. Dit bericht ontvangen middels PM om te delen. 👍

Beste Member,

De kerstdagen zijn aangebroken.

Als forum willen we daarom voor iedereen iets leuks doen.

Van periode 25 - 31 December is het voor iedere member mogelijk om één vriend of vriendin of vage kennis 😉 lid te maken van ons mooie forum.

Wat moet je hiervoor doen ? 

Door op de volgende link te klikken : https://www.the-newgeneration.net/contact/ kom je op onze contact pagina.

Vermeld onderop in de mailfunctie het volgende : 

Je Forum Naam :

De Gewenste Nickname van degene die je aanmeld.

De persoon zijn/haar e-mail adres.

Spelregels l:

- Deze actie geldt alleen binnen periode 25

- 31 December , alle aanvragen buiten deze datum worden niet behandeld.

- Het is per member 1x toegestaan hieraan mee te doen.

- Het is niet toegestaan om deze kerstactie te gebruiken om voor je zelf een 2e alias aan te maken.

- De aanvragen worden verwerkt op volgorde van binnenkomst, het heeft geen zin om pm's te sturen om dit te versnellen.

- De aangemaakte member heeft zelf geen recht op nog een invite.

- Het verzoek is om goed na te denken over je invite, het liefst zien we members die actief deelnemen aan onze community.

image.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 3 maanden later...

  • Bijdragen:  72
  • Waardering:   19
  • Prestatiepunten:  385
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  07-03-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo heb een vraagke kan ieman mij een uitnodiging sturen van deze site 

 

alvast bedankt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 19
  • 72
  • 2
  • William1 veranderde de titel in https://www.the-newgeneration.net/ uitnodiging
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

De kans is klein dat dit lukt, maar niet geschoten is altijd mis zo luid een gezegde. Ik voeg je vraag even samen met: 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...