Spring naar bijdragen

Discord update of verbindingloop


Trizomu

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

discord.jpg

De laatste dagen hoor ik nogal eens dat er problemen zijn met Discord in verband met het updaten en verbinden, dit met de desktop versie, met de webversie zijn geen problemen. Dit heeft te maken met het veiligheidsprogramma dat men heeft en bij mij was/is dat met Kaspersky Total Security of deze problemen zich ook voordoen met andere anti-virus/firewall programma's kan ik niet bevestigen, maar de oplossing die Discord naar voren schuift helpt in ieder geval niet voor Kaspersky misschien wel voor andere. Hierna plaats ik de oplossing die Discord voorstelt,

1) Temporarily disable antivirus programs and firewalls > Terminate all Discord processes in Task Manager
2) Completely remove and clear Discord from your system by deleting these two folders:
%AppData%\Discord
%LocalAppData%\Discord
(You can find these folders by following the steps in this support article)
3) Restart your PC > Disable antivirus programs and firewalls one more time
4) Run the Installer

Op het forum van Discord werd een tweede mogelijke oplossing voorgesteld, die gelijkaardig is:

1. delete %AppData%\Discord
2. i moved that (0.0.306) folder to my desktop
3. delete %LocalAppData%\Discord
4. Restart my PC
5. Temporarily disable my windows defender
6. Download current version of discord from the homepage
7. Automatically the discord will update the (maybe in my case) corrupted data
and now its run perfectly normal

Hierbij wel een opmerking van mijn kant: delete de map 0.0.306 van je desktop die word toch opnieuw aangemaakt. Echter na een klein onderzoek heb ik gemerkt dat niet alles van Discord weg is en blijft er nog héél wat achter, dit heb ik aan de hand van Revo Uninstaller Pro gedaan (betaalde versie, de gratis versie wist niet zo goed gegevens) die al wat achterbleef van Discord effectief verwijderde. Ik wil nu echt geen reclame maken maar het programma is echt zijn weinige geld waard indien met iets effectief wil verwijderen, zelfs de ingebouwde mogelijkheid in W10 doet het niet zo goed.

Echter beide aangegeven mogelijke oplossingen werken niet voor Kaspersky Total Security, de volgende wel:

Allereerst zorg dat discord effectief verwijderd is van de pc, maar mogelijk werkt de oplossing ook zonder het verwijderen van discord dit heb ik eveneens getest en werkt ook dus is het aan u voor de kiezen welke mogelijkheid u kiest persoonlijk heb ik voor de veiligheid gekozen en verwijderd, en installeer Discord opnieuw hier zal u opmerken dat het probleem zich blijft voordoen  dus nu de oplossing:

Ik zal het proberen van uit te leggen aan de hand van mijn Kaspersky, mijn versie is wel in het Nederlands, met foto's. 1: kies linksonder INSTELLINGEN

discord kas 1.JPG

  2: kies bescherming

discord kas 2.JPG

 3: kies hier programma controle

discord kas 3.JPG

  4: Kies programmas beheren

discord kas 4.JPG

  5: Zoek naar Discord en Github en zet aan de rechtsekant netwerk op VRAGEN OM ACTIE, dan zouden de vraagtekens in het oranje moeten komen te staan

discord kas 5.JPG

Het is niet nodig om Kaspersky opnieuw op te starten en Discord zou nu normaal moeten werken indien u het opstart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...