Spring naar bijdragen

Downloaden vanuit de UK met virgin provider en VPN


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-03-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik heb een aantal jaar geleden via duken.nl het downloaden geleerd haha maar loop nu tegen wat problemen aan.

Ben momenteel in the UK voor mijn studie en mijn huisbaas heeft internet via virgin, wanneer ik probeer een download site te bereiken dan word ik buitengesloten.

Is er een methode waardoor ik dit kan omzeilen of een website waarmee ik kan streamen? Wil namelijk graag gold rush kijken maar kan sommige afleveringen niet vinden...

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.688
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Probeer een VPN , b.v. private internet access (PIA) dit zal het probleem hoogst waarschijnlijk oplossen, en is goedkoop.  Kijk hier hoe dat in zijn werk gaat, HOE WERKT PIA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-03-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dankje voor je reactie!

Zelfs VPN websites zijn buitengesloten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4
Gast Guardian
4 uur geleden zei Dylan:

Ben momenteel in the UK voor mijn studie en mijn huisbaas heeft internet via virgin, wanneer ik probeer een download site te bereiken dan word ik buitengesloten.

Ook in de UK wordt nog steeds volop gedownload hoor @Dylan, ook via de provider Virgin, maar zoals  @Tuinbever al aangaf moet je dat wel doen met gebruikmaking van een VPN en dan waarschijnlijk even uitzoeken via welke Server (Land) je toegang krijgt tot downloadsites. Ik heb een topic gevonden op Redit over Torrenting in the UK waarin te lezen is dat het gewoon mogelijk moet zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-03-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dankje! Weet jij misschien een ander VPN service die ik kan proberen? Want de website van Nord VPN lijkt geblokkeerd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.688
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-03-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Krijg de volgende melding:

 

This site can’t provide a secure connection

www.privateinternetaccess.com sent an invalid response.

ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.688
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

https://www.virginmedia.com/help/list-of-court-orders

Is idd een provider die verder gaat dan gerechtelijke verzoeken om te blokken lees ik er uit, en dat ze daar nog trots op zijn ook 🧐 ze zijn daar wel erg doorgeslagen 😖 van vrij internet kan je bijna niet spreken, maar meer van overheids censuur, en dat in het (vrije) westen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49
Gast Guardian

Hallo @Dylan

Het zit je overduidelijk niet mee op jouw huidige verblijfadres, want inderdaad Virgin Media lijkt van de providers in het VK de meest gehoorzame te zijn in het blokkeren van website en serveradressen. In de topic op Redit over dit onderwerp zie ik ook een reactie staan over gratis Windscribe VPNdie misschien ook wel voor jou bereikbaar is. Met een beetje geluk loop je misschien tegen een mede student aan die je wellicht iets meer info of tips kan geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • William1 veranderde de titel in Downloaden vanuit de UK met virgin provider en VPN
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Je zou inderdaad 1x een VPN tool op je computer moeten hebben en een dienst hebben afgesloten. Zodra deze namelijk in de lucht is ben je weer vrij op het internet. De tool kan je wel op andere plekken downloaden. PIA kan ik bijvoorbeeld ook hier voor je plaatsen. Maar je moet dan wel nog een abonnement kunnen afsluiten. 

In de bijlage heb ik alvast de PIA setup voor je, misschien kan je na de setup ook je abbo afsluiten? Anders zou je bij iemand kunnen vragen om een abbo af te sluiten oid.

pia-windows-x64-1.8-04193.exe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...