Spring naar bijdragen

coronavirus - Hoe zit dat in jouw leven?


William1

Is het Coronavirus in Nederland nog te stoppen?  

13 stemmen

  1. 1. wat verwacht jij van het virus in Nederland? Kunnen we nog wel werken met quarantaine of zijn we daar voor te laat?

    • Ja, we kunnen het virus onder controle houden
    • Nee, ik verwacht niet meer dat het virus onder controle blijft
    • Ik weet het niet zeker...


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik hoor in de media dat er toch nog veel mensen zijn die de strenge maatregelen mee eens zijn, en dat vind ik dus ook ze hadden veel eerder moeten komen....maar zo slap. De economie gaat voor nou het tegendeel is waar de corona...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Nobody:

Ik hoor in de media dat er toch nog veel mensen zijn die de strenge maatregelen mee eens zijn, en dat vind ik dus ook ze hadden veel eerder moeten komen....maar zo slap. De economie gaat voor nou het tegendeel is waar de corona...

Dat zag je afgelopen zomer ook. In Juni en Juli de boel gaan versoepelen, en in Augustus zag je de aantallen al oplopen. 

Ik geloof dat diverse kamerleden zeiden dat er in oktober pas echt strengere maatregelen werden aangekondigd, en dat had veel eerder moeten gebeuren. 

Al die tijd de touwtjes een beetje aantrekken, terwijl je al vrij snel zag dat het niet ging werken. Een bijna volledig lockdown zoals we die nu krijgen, had inderdaad eerder gemoeten.

Ook kan ik me nog steeds boos maken dat Black Friday dit jaar door heeft kunnen gaan. Dat hadden ze alleen online moeten doen.

Je hoeft geen OMT-lid te zijn om te begrijpen dat als alles de stad in gaat voor kortingen, de besmettingen zullen gaan oplopen. Al hebben de winkels hier zelf ook voor gezorgd. De aanbiedingen vlogen je om je oren. Puur om je maar naar die winkels te lokken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Ja het is ook bijzonder dat het de afgelopen tijd zo is geweest. Prima dat er voor wordt gekozen om oogluikend alles toe te laten, maar dan kan je niet daarna de deur opslot gooien. Had dan de deur dicht gelaten voor bijvoorbeeld de winkels. :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Gisteren zag je het ook. De maatregelen lekte uit, en je zag winkelstraten (heel erg) vollopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
18 uur geleden zei Nobody:

Ik hoor in de media dat er toch nog veel mensen zijn die de strenge maatregelen mee eens zijn, en dat vind ik dus ook ze hadden veel eerder moeten komen....maar zo slap. De economie gaat voor nou het tegendeel is waar de corona...

Ik gok dat dit een gevleugelde uitspraak is van iemand die aan het einde van elke maand netjes zijn/haar geld op de rekening krijgt bijgeschreven en vast geen enkel probleem heeft om de vaste lasten te betalen. De meeste mensen die begrip op kunnen brengen voor een nagenoeg totale Lockdown zijn of in loondienst en krijgen hun centen toch wel overgeboekt of hebben de AOW leeftijd met een aanvullend pensioen. Persoonlijk moet ik als kleine zelfstandige al langer dan een half jaar hopen dat er niet nog meer van mijn opdrachtgevers failliet raken of mijn werkzaamheden afkappen vanwege deze crisis. Persoonlijk krijg ik geen enkele aanvulling op het verlies wat ik al ruim een half jaar lijdt en de spaarpot is al lang en breed leeg.

Mijn mening is dat de Horeca (Restaurants) al veel te lang onnodig gesloten moeten blijven en de overheid steeds minder oog heeft voor het domino effect wat dat heeft op een giga hoeveelheid toeleveranciers. Naar mijn idee zit het grootste risico van verspreiding juist bij de Supermarkten, want die hanteren alleen een voordeur beleid en letten verder niet meer op wat er in de gangen van hun winkels gebeurt. Daar zie je alleen maar mensen over elkaar heen struikelen in alle mogelijke richtingen en dan lopen er ook nog (met alle respect) bejaarde mensen tussen die hangend op hun kar een uurtje hebben uitgetrokken om  4 boodschapjes te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

3 uur geleden zei Guardian:

Naar mijn idee zit het grootste risico van verspreiding juist bij de Supermarkten, want die hanteren alleen een voordeur beleid en letten verder niet meer op wat er in de gangen van hun winkels gebeurt. Daar zie je alleen maar mensen over elkaar heen struikelen in alle mogelijke richtingen en dan lopen er ook nog (met alle respect) bejaarde mensen tussen die hangend op hun kar een uurtje hebben uitgetrokken om  4 boodschapjes te doen.

https://nos.nl/artikel/2360635-bijna-zeven-op-de-tien-nederlanders-voor-strenger-coronabeleid.html

Daar heb je volkomen gelijk in, hier bij de jumbo staat er iemand bij de ingang van de jumbo.....en ik de winkel zelf gunnen ze elkaar niet de ruimte...en dan vraag ik me af wat heeft die man die bij de uitgang staat nu voor een functie?

bewerkt door Nobody
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Och, de supermarkten. Dat gaat hier ook vaak fout. Laatst stonden twee mensen ruzie te maken dat ze elkaar geen ruimte gaven.

Afgelopen zondag moest ik nog even snel wat boodschappen doen. Loopt iemand doodleuk zonder mandje of wagentje de winkel in om even snel wat te kopen. Diegene werd er bij de kassa op aangesproken.

'Oh ik wist niet dat het verplicht was om een mandje of wagentje te gebruiken.

Kom op zeg, onder welke steen heb je dan 9 maanden lang gelegen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Op 15-12-2020 om 11:58 zei Guardian:

Mijn mening is dat de Horeca (Restaurants) al veel te lang onnodig gesloten moeten blijven en de overheid steeds minder oog heeft voor het domino effect wat dat heeft op een giga hoeveelheid toeleveranciers. Naar mijn idee zit het grootste risico van verspreiding juist bij de Supermarkten, want die hanteren alleen een voordeur beleid en letten verder niet meer op wat er in de gangen van hun winkels gebeurt. Daar zie je alleen maar mensen over elkaar heen struikelen in alle mogelijke richtingen en dan lopen er ook nog (met alle respect) bejaarde mensen tussen die hangend op hun kar een uurtje hebben uitgetrokken om  4 boodschapjes te doen.

Ik kan daar zeker in meekomen. De supermarkten worden nu ook steeds drukker. Tenslotte moeten we daar nu ook de plakband, fiets reparatie kit of zelfs knutselpapieren. 

Los van de boodschappen en natuurlijk de hoognodige alcohol..... 

De supermarkt wordt zo een dagje uit... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Duken:

Ik kan daar zeker in meekomen. De supermarkten worden nu ook steeds drukker. Tenslotte moeten we daar nu ook de plakband, fiets reparatie kit of zelfs knutselpapieren. 

Los van de boodschappen en natuurlijk de hoognodige alcohol..... 

De supermarkt wordt zo een dagje uit... 

Gelukkig laat ik al een tijdje iedere week AH langs komen,( sta al 9 maanden in de wacht bij Picnic- als ik straks mijn 1e bestelling kan doen heb ik al een krat vol aan toegezegde gratis produkten) maar ik zit op het tijdslot 16.00/20.00 uur dus geen alcohol. Wel jammer dat je niet alles bij AH kan kopen, zoals vogelvoer voor de vogelsbuiten. Kerstpapierof kaarten. Zit nu heel ouderwets doppinda's los te maken voor de vogels, want als ik ze aan een metalendraad rijg zijn ze zo weg door de kauwtjes. Door alles voor 1 week te bestellen heb  ik maar bij Blokker online een mini koelkastje gekocht. Echt een aanrader voor 80,00€,

 

bewerkt door bruchlee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Jeetje @Trizomuwat een verhaal. Mooi en eerlijk, zet mij ook aan het denken. 

Fijn dat er mensen zijn zoals jouw met oog voor andere en zich ook durven in te leven. Ik heb zelf nooit over de 4de wereld nagedacht ivm met corona. Daarvoor dank om mij ook aan het denken te zetten. 

🙌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Gisteren laat in de avond hebben ik en andere mensen die aan deze avonden meewerken een bevestigende mail gekregen van de overheid dat onze vergunning toegekend is om ons buiten de avondklok (24h) op de baan te begeven om deze mensen iets te bezorgen dat ze kunnen gebruiken in deze donkere tijden, wat ik wel vergeten te melden ben in de vorige post is dat dit eigenlijk een project is waarvoor we een héél jaar allerhande goederen inzamelen om in deze periode te gaan uitdragen. Dit in samenwerking met allerlei organisaties die deze mensen proberen te helpen. Dus, onze kerst en oudejaarsavond dit jaar gaat bestaan uit het hulp bieden aan deze mensen die het nodig hebben en hen een beetje warmte schenken en meewerken aan het hopen op een betere wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Wat goed dat er een vergunning voor is verleend en wat zal je een voldoening halen uit het hulp bieden van deze mensen. We morgen blij zijn met mensen als jullie.

Santa Happy Holidays GIF by Big Fundraising Ideas

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 18-12-2020 om 12:43 zei Trizomu:

aren heb ik als vrijwilliger gewerkt voor opvangcentrums voor daklozen en thuislozen en heeft het me steeds voldoening geschonken, er is zelfs een periode geweest van een drietal maanden dat ik me probeerde in te leven in hun situatie. Zonder inkomen, zonder dak boven je hoofd iedere dag moeten op zoek gaan naar levensnoodzakelijke middelen om je in leven te houden, een warme slaapplek zoeken uit de wind en soms gure weersomstandigheden. Het heeft me een andere kijk gegeven op hoe hard soms de mens kan zijn, ook in deze tijd van het jaar, terwijl wij allen hebben wat ons hartje wens en volop kunnen winkelen (nu wat minder fysiek) al dan niet online.

 

Een ontroerend verhaal....

Ik vermoed dat je in de naaste omgeving pas beseft hoe men voelt dat je de mensen zonder dakloos of thuisloos moet voelen, wij die een dak boven ons Hoofd hebben die kan het volgens mij moeilijk beseffen  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48
  • 2 weken later...

Gelukkig besteed de Nederlandse Media ontzettend veel aandacht aan de winterse omstandigheden waar we dit weekend mee te maken krijgen. Daarmee weten ze tenminste een grote groep van onze samenleving te vertellen waar ze massaal naar toe moeten om optimaal te genieten van Sneeuw en IJs (opgespoten locaties waar ze afgelopen nacht druk mee bezig zijn geweest) en op die manier nog even snel het Corona Virus sneller te verspreiden voordat iedereen is ingeënt. Naar buiten met de kids is een must, want we zitten uiteraard al te lang aan huis gebakken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 8-3-2021 om 09:45 zei Trizomu:

Een voorbeeld van een gerechtelijke stap is het niet moeten betalen van Sabam, om muziek te mogen laten horen in je zaak

Ik had in het verleden ook een huishoudelijk hulp die werd dan betaald door de gemeente, maar ze hadden een kledingzaak en daar werd ook in die zaak muziek afgedraaid maar ze moesten apart bestalen voor die muziek die er in haar zaak werd afgedraaid, belachelijk voor woorden :vrouwduivel: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

1 uur geleden zei Nobody:

Ik had in het verleden ook een huishoudelijk hulp die werd dan betaald door de gemeente, maar ze hadden een kledingzaak en daar werd ook in die zaak muziek afgedraaid maar ze moesten apart bestalen voor die muziek die er in haar zaak werd afgedraaid, belachelijk voor woorden :vrouwduivel: 

Dat is ook treurig. Net als in Nederland de Thuiskopieheffing. Voor elk draagbaar media device betaal je een x bedrag. Als je USB-sticks of andere opvangmedia zoals een harde schijf of een telefoon koopt betaal je thuiskopieheffing. ‘Waar gaat dat geld naartoe?’ vraag je je misschien af. Naar stichting ‘de Thuiskopie’ is het korte antwoord. Deze stichting is door de overheid ingesteld om het geld te verdelen onder componisten, muzikanten, producenten etc.

Pfff.. terwijl er niet eens media opstaat 😵 Maar dat is wel volledig offtopic.... ;)

Op 8-3-2021 om 09:45 zei Trizomu:

ik weet niet hoe de situatie in Nederland is maar ik denk dat die niet veel anders zal zijn

Hier ook, alles is dicht en er is nog geen uitzicht. Hele vervelende en kwalijke situatie. Ik ben benieuwd waanneer we weer op een terrasje mogen zitten en onder welke voorwaarden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38
  • 4 maanden later...

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Vandaag vergunning binnen voor test buitenevent, 1500 personen, enkel toegankelijk met volledig vaccinatie bewijs (dus 2 vaccinaties of 1 Johnson & Johnson’s Janssen COVID-19 Vaccine die langer dan 2 weken geplaatst zijn) maar er zal ook de mogelijkheid zijn van een sneltest voor wie dat ondanks het volledig vaccinatie bewijs. Kaarten na 1 uur verkocht en nu hopen dat alles goed gaat (september, dus hopen op goed weer). Pff, wat een gedoe allemaal om een vergunning te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • 4 weken later...
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Nou, ik blijf het allemaal zo lastig vinden. 

https://www.maurice.nl/2021/08/22/de-vaccinatietweesprong/

Het blijft alle kanten opgaan. 🤔

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast SwitchFreak

Ondanks de Corona toch mijn bedrijf doorgezet en met succes.

Kwam wel bij kijken dat ik 1,5jaar lang om de 2 dagen een sneltest moest doen, aangezien de klanten waar ik kom dit van mij verwachten. Dus heb inmiddels geen neusgat meer over en er zijn enkele hersencellen flink gekieteld.

En mijn vrouw in de zorg, maanden lang 6 á 7 dagen gewerkt om alles in goeie banen te leiden.

Inmiddels mijn vaccinaties binnen, en ondanks alle berichten en wat mensen er van vinden. Heb ik het meer gedaan voor mijn familie (beide ouders risicogroep) dan echt voor me zelf.

Aangezien ik de afgelopen maanden nergens last van heb gehad gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 5 weken later...

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb ook de coronacheck geïnstalleerd op me iPhone.

Ik heb in feb. van dit corona gehad twee dagen in het ziekenhuis en Registratiekaart corona vaccinatie.

Dat ik op 15-05-2021 de eerste AstraZeneca heb gehad. EN nu geeft die corona check aan :'Je vaccinatiebewijs is niet geldig in Nederland. Je hebt wel een Internationaal bewijs'.

Ik heb de helpdesk@coronacheck een mail verstuurd dat was afgelopen vrij 10:30 uur en dan krijg men terug een standaard mail dat ze naar streef binnen 72 uur te beantwoord...maar hellelaas 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48
21 uur geleden zei Nobody:

Ik heb in feb. van dit corona gehad twee dagen in het ziekenhuis en Registratiekaart corona vaccinatie.

Dat ik op 15-05-2021 de eerste AstraZeneca heb gehad. EN nu geeft die corona check aan :'Je vaccinatiebewijs is niet geldig in Nederland. Je hebt wel een Internationaal bewijs'.

Onderstaand geeft de website van Overheid aan;

Ik heb geen Nederlands vaccinatiebewijs gekregen, wel een internationaal vaccinatiebewijs. Wat kan ik doen?

In Nederland krijg je alleen een vaccinatiebewijs als je volledig bent gevaccineerd. Of als je corona hebt gehad, en daarna één keer bent gevaccineerd. Lees hier meer over wanneer je in Nederland recht hebt op een vaccinatiebewijs: Vaccinatiebewijs regelen als coronabewijs.

Heb jij er recht op, maar geeft de app toch geen nederlands vaccinatiebewijs? Kijk hieronder wat je kan doen.

Corona gehad en 1 prik gekregen

GGD moet weten van je coronabesmetting

De GGD moet weten dat je corona hebt gehad. Je moet daarom bij het maken van je prikafspraak wel zeggen dat je corona hebt gehad. Je krijgt dan ook maar 1 prikafspraak. Ben je gevaccineerd bij de GGD? Dan kan de GGD dit ook achteraf nog aanpassen. Neem contact op met de GGD via 0800-5090.

Andere priklocatie: papieren vaccinatiebewijs

Ben je bij je huisarts, in het ziekenhuis of door een instelling gevaccineerd? Dan kun je dit niet meer aanpassen. Je huisarts, ziekenhuis of de instelling die je heeft gevaccineerd kan wel een papieren vaccinatiebewijs voor je uitdraaien. Neem hiervoor contact op met degene die je geprikt heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

45 minuten geleden zei Skeletor:

 

Corona gehad en 1 prik gekregen

GGD moet weten van je coronabesmetting

De GGD moet weten dat je corona hebt gehad. Je moet daarom bij het maken van je prikafspraak wel zeggen dat je corona hebt gehad. Je krijgt dan ook maar 1 prikafspraak. Ben je gevaccineerd bij de GGD? Dan kan de GGD dit ook achteraf nog aanpassen. Neem contact op met de GGD via 0800-5090.

Andere priklocatie: papieren vaccinatiebewijs

Ben je bij je huisarts, in het ziekenhuis of door een instelling gevaccineerd? Dan kun je dit niet meer aanpassen. Je huisarts, ziekenhuis of de instelling die je heeft gevaccineerd kan wel een papieren vaccinatiebewijs voor je uitdraaien. Neem hiervoor contact op met degene die je geprikt heeft.

Ik heb het volgende gedaan gisteren de huisarts opgebeld en de assistente die zij  'U moet GGD opbellen' . Via GGD Brabant opgebeld en die zij 'u moet de huisarts opbellen u gegevens moet wel de https://www.rijksoverheid.nl/ weten, en ik zeg die zei u moet juiste de GGD opbellen..

Nu heb ik het verhaal nog eens uitgelegd de assistente van de huisarts en die huisarts was al weg dus ik moet morgenmiddag die huisarts wéér opbellen (van het kastje naar de muur gestuurd)! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat is er opgehaald?

Deze gegevens van je vaccinatie zijn opgehaald bij RIVM:

Naan.....

Geboortedatum....

Ziekteverwekker  COVID - 19

Vaccin  AstraZeneca (vaxzevria)

Producent AstraZeneca AB

Gevaccineerd in Nederland

Uniek vaccinatienummer  00000000-0539-8b08-91a-e02a76c673b6

 

Dus niets dat ik corona heb gehad in Feb van dit jaar..

Als ik er niet uit kom, wat moet de mensen dan wel niet als 80 / 90 jaar hebben bereid???

Ze hebben wéér goed gerereld in Den Haag!!

 

 

bewerkt door Nobody
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...