Spring naar bijdragen

Feedback - Accounts van download sites herstellen


Bericht toegevoegd door Duken

Topic op slot. Berichten kunnen via PM.

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  48
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  19
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  11-08-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedenavond!

Beetje bij beetje begin ik mij te ergeren aan mensen die op Duken een topic starten over dat ze geen toegang meer hebben tot hun account óf verbannen zijn van site X of Y zonder reden.

Ten eerste vind ik dat deze mensen niet geholpen moet worden door onze community aangezien Duken geen doorgeef-luik is. Ten tweede hoor ik vaak dat site X of Y hun eigen leden verbannen zonder reden of dat mensen niet kunnen registreren met een VPN wat ook voor de nodige problemen zorgt (wat zou de reden hiervan kunnen zijn... 🤔 ). Waarom willen deze mensen persé op dergelijke onaangename websites actief zijn. Vaak zie ik dezelfde website-namen voorbij komen. Ik denk dan: "Er bestaan meerdere en betere Nederlandse websites op dit gebied, ik ga wel lekker naar deze toe".

Is het tijd voor een nieuwe forum-regel of hoe denken jullie hier over? Ik hoor graag jullie mening 🙂

  • Leuk 1
  • Heeft gewonnen! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 48
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Feedback geven is altijd goed.  :proost:

Toevallig sprak @Drifter mij gisteren (terecht) ook aan over een NZB topic welke niet meer goed liep. Ik kan mij voorstellen dat als je lid bent van een NZB community en je je niet meer kan aanmelden je ergens je vraag wilt stellen. Dat lukt niet meer als je je daar niet meer kan aanmelden ;)  Dus dat hier de vraag komt is geen probleem. 

Maar er zijn wat communities welke steeds naar voren komen door bezoekers / leden dat ze niet meer mogen inloggen. Ik zal hier even extra scherp op zijn en deze topics zijn nu ook gesloten. Als er nieuwe topics komen zal ik ze gelijk verwijzen naar het NZB overzicht en het topic sluiten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Volgens mij gaan we erg offtopic en loopt dit niet goed. Ik sluit het topic en verberg de berichten.  :help:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...