Spring naar bijdragen

fun-world nieuw forum


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-03-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo mensen

 

met de goedkeuring van duken 

sinds een 2 weken zit ik ook thuis door die crisis nu heb dan toch tijd gehad om een forum op te starten dit is de link

Verwijderd door duken ivm Roemeens forum

 

wij werken helemaal anders dan andere forum of sites wij werken met fileshares sites zoals mega en file upload en workupload we ziin nog in opbouw de nieuwe dus even geduld 

hebben jullie enige ervaring mee met fileshares sites meld je gerust aan

zie je binnenkort op het forum

gr zombie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 6
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Volgens mij gaat er iets niet goed... je komt nu op fun-world.wikiforum.ro/ . actieforum is niet zo handig. 

Bekijk eens ;)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.690
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

2 uur geleden zei zombie:

wij werken helemaal anders dan andere forum of sites wij werken met fileshares sites zoals mega en file upload en workupload we ziin nog in opbouw de nieuwe dus even geduld 

Ik ben zelf eigenaar van een grote fileserver, (waarvan ik de naam liever hier niet noem) deze veelal gebruikt wordt ter ondersteuning van b.v. Kodi Video stream. Let wel dat hier een verdienmodel achter schuil gaat, dus gebruikers betalen per maand of jaar om te kunnen downloaden en of te streamen. Dit in tegenstelling tot Forums waar posters kosteloos linken delen, die dan door middel van b.v. usenet tegen een zeer gering bedrag gedownload kunnen worden (onbeperkt), de kosten van fileshare sites zijn aanzienlijk hoger. Mijn Advies blijf mooi delen via NZB Flora, toegankelijker en veel goedkoper voor de gebruiker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49
3 uur geleden zei zombie:

wij werken helemaal anders dan andere forum of sites wij werken met fileshares sites zoals mega en file upload en workupload we ziin nog in opbouw de nieuwe dus even geduld 

hebben jullie enige ervaring mee met fileshares sites meld je gerust aan

Ik wil niet direct kritiek uiten op een initiatief dat kennelijk nog niet helemaal klaar is, maar het plaatsen van een link naar een Roemeens forum lijkt me nu niet aantrekkelijk voor de Nederlands talige leden op Duken.nl. Bovendien ben ik het eens met de hierboven staande reactie van @Tuinbever

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hier ben ik het ook mee eens heren. Ik zal morgen de links verwijderen als ze nog naar Roemeens forum gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...