Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  21
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  21-05-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hellooo

 

Weet iemand waar ik Digimon afleveringen kan vinden in het Nederlands?
Ik ben echt grote fan van Digimon :)))

Er was WatchDigimon2000 maar die site loopt zo goed als dood,  en is nergens video/afleveringen te vinden.
En via RuTube is er 4 afleveringen te vinden.  Maar ik wil graag alles in het Nederlands kijken van seizoen 1 en 2 

Graag hoor ik van jullie :)

Groetjess
EBasjeee

digimon-intro1b.rm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 21
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goedemorgen, ik heb hier een pagina gevonden van een fan met allemaal films en series:

http://members.upc.nl/h.zijveld/digimon/home.html

Digimon heb ik vroeger ook nog gekeken, natuurlijk naast Pokemon ;) . De serie is al wat ouder, ik kan op torrent zoekmachines alleen Engelse versies vinden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Och, Digimon. Dat keek ik ook vroeger. Naast Pokemon een geweldige serie.

Via nieuwsgroepen kom ik seizoen 1 in het Nederlands tegen. Je hebt wel een payserver nodig. 

Seizoen 2 kan ik zo snel niet vinden in het Nederlands.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  21
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  21-05-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Monkie

Oooh echt? Ik wil ze wel tegen en payserver wat is dat en waar kan ik dit vinden? Heb even gegoogeld maar heb daar geen verstand van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 21
  • 1

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Meer informatie over nieuwsgroepen is hier te vinden

Op deze pagina staat een lijst met onder andere NZB websites. Tipje: Gebruik nzbserver, daar kwam ik hem tegen. We mogen helaas geen direct linkje plaatsen naar een download.

Met een payserver kun je bestanden via nieuwsgroepen downloaden. Een payserver is niet gratis.

Zelf heb ik goede ervaringen met Newsdemon, Newsgroupdirect en Bulknews. Al zijn er uiteraard nog veel meer payservers. 

Extra tipje: Bij Newsdemon zou je een maandje kunnen proberen voor 2.78. Gebruik dan wel de code: reddit50. Dit abonnement heeft een ongelimiteerde snelheid.

Mocht je betalen via Paypal of credit card, dan loopt het abonnement automatisch door. Dit kun je via je account stopzetten. Betaal je met ideal, dan loopt het abonnement (voor zover ik weet) niet automatisch door.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Och, daar had ik even niet aan gedacht om het te downloaden. 240p, dat is om te huilen inderdaad. Dat is de moeite dan niet, helaas.

Hoewel dat geen optie is, kom ik Engelse versies tegen in 1080P.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  21
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  21-05-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

 

@Monkie en @Guardian

Beste Monkie en Guardian,

Heb gekeken en alles is torrent dus. Hebben jullie wel gekeken of er wel peers is?

Bij Torrentdownloads.me is er wel gratis, en er stond wel Digimon Adventure 01 DUTCH daar in die site.. maar er is geen peers om te downloaden. (ZIE BESTAND)

Ik heb wel in Japans versie, goede kwaliteit. 1080p
En Engels is niet zo mooi stemmen..

Mij maakt niet uit om kwaliteit in Nederlandse versie, ik wil gewoon in het Nederlands te kijken hihi
Ik had toen wel 240p, ik was nooit teleurgesteld.. ik was juist wel erg blij om NLse versie :D

En op Youtube hadden ze wel maar is weg, naar WatchDigimon2000.tk verplaatst,
en tot nu is er geen video te zien.

 

Peers DGMN Dutch.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 21
  • 1
Gast Guardian
1 uur geleden zei B-Light:

Heb gekeken en alles is torrent dus. Hebben jullie wel gekeken of er wel peers is?

Beste @B-Light, waar @Monkie en ik gekeken hebben zijn NZB websites en dat zijn dus geen torrents. Als je ondanks een zeer slechte beeldkwaliteit toch perse seizoen 1 in het Nederlands wil hebben zal je moeten leren hoe je van Nieuwsgroepen kan downloaden door weer even goed de reactie van @Monkie na te lezen onder deze link. Seizoen 2 in het Nederlands is ook nergens op Nieuwsgroepen te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  21
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  21-05-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Guardian

Beste, heb ze daarna gelijk gevonden.

Alleen ik weet niet welke app ik kan gebruiken om te downloaden? ZIE BESTAND

SORRRYYY voor het ongemak, ik wil ze zo graag :D

WELKE APP.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 21
  • 1

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat kan bijvoorbeeld met NZBGet of Sabnzbd. Hou er rekening mee dat deze post ruim 5 jaar oud is, en je dus een payserver nodig hebt om het te kunnen downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  21
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  21-05-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 21
  • 1
Gast Guardian
20 minuten geleden zei B-Light:

Beste, heb ze daarna gelijk gevonden.

Alleen ik weet niet welke app ik kan gebruiken om te downloaden? ZIE BESTAND

SORRRYYY voor het ongemak, ik wil ze zo graag

Hallo @B-Light, ik krijg de indruk dat je alleen hebt gelezen dat er een mogelijkheid is om seizoen 1 in het Nederlands te downloaden zonder even verder te lezen wat daar dus allemaal voor nodig is. @Monkie heeft je dat allemaal in zijn reactie uitgelegd en het is dus absoluut niet zo dat je daar heel simpel even een App voor moet installeren. De post waar jij nu een afbeelding van hebt gemaakt moet jij sowieso al niet hebben, want dat is een download voor een DVD5 waar 3 afleveringen op staan van het 1e Seizoen. De download die jij dan moet hebben staat nog wat lager onder de titel Digimon complete eerste seizoen NL in het formaat DIVX en is een post van 7 jaar en 2 maanden geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  21
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  21-05-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zag het ook pas van 7 jaar en 2 maanden geleden, Zo deze kan ik downloaden. Heb t NZBGet of Sabnzbd gedownload en uitgevoerd en verder weet ik niet wat ik doen moet. Ik ga weer opzoeken hoe ik ze kan krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 21
  • 1

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Guardian, Je hebt gelijk, ik zie nu ook dat op de afbeelding is te zien dat deze maar uit 3 afleveringen bestaat. My bad.

Met NZBGet en Sabzndb kun je hetzelfde, namelijk downloaden. Beide programma's installeren was dus niet nodig.

Voor Sabnzbd: Neem deze stap voor stap handleiding eens door. Het kan zijn dat de handleiding wat verouderd is, maar het laat wel duidelijk zien hoe en wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  21
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  21-05-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Sorry voor het ongemak aan jullie

Bij mij lukt nog steeds niet, ik heb VPN Nederland betaald. En ik drukte bij 'Download NZB'

en kreeg dit tevoorschijn
http://127.0.0.1:8080/sabnzbd/wizard/one

Ik heb geen server en geen idee over SSL 

bewerkt door B-Light
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 21
  • 1
Gast Guardian
27 minuten geleden zei B-Light:

Bij mij lukt nog steeds niet, ik heb VPN Nederland betaald. En ik drukte bij 'Download NZB'

en kreeg dit tevoorschijn
http://127.0.0.1:8080/sabnzbd/wizard/one

Beste @B-Light, Je zegt dat je VPN Nederland hebt betaald, maar dan kan je nog steeds geen NZB Downloaden, want daarvoor moet je een abonnement nemen op een Payserver zoals @Monkie eerder al had aangegeven in een eerdere reactie. Pas als je een Payserver abonnement hebt kan je die SABnzbd wizzard voltooien. Je moet namelijk in SABnzbd aangeven wat de naam is van je Payserver en je inlog code daarvan.

Kijk even naar de tip die @Monkie gaf in die eerdere reactie;

9 uur geleden zei Monkie:

Extra tipje: Bij Newsdemon zou je een maandje kunnen proberen voor 2.78. Gebruik dan wel de code: reddit50. Dit abonnement heeft een ongelimiteerde snelheid.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Met een VPN kun je geen NZB-bestanden downloaden. Een VPN zorgt ervoor dat de verbinding wordt versleuteld.

Je hebt een payserver nodig om het NZB-bestand te kunnen downloaden. In mijn tweede berichtje plaatste ik een linkje naar zo'n payserver. De gegevens van deze payserver (zoals gebruikersnaam, wachtwoord en server) heb je nodig voor Sabnzbd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  21
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  21-05-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb Newsdemon voor 5euro en nog wat centje betaald. En nu heb ik ingelogd maar ik zie verder niets

Wat moet ik daarna doen?

Digimon blijft zelfde, niet kunnen downloaden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 21
  • 1

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nu moet je in Sabnzbd de gegevens van Newsdemon invoeren. Open de wizard van Sabnzdb en selecteer de taal. Ik ga er even vanuit dat je voor Nederlands kiest.

Je komt nu op de pagina 'Server instellingen' terecht.

Server: europe-ssl.newsdemon.com

Gebruikersnaam: Vul hier de gebruikersnaam in van je Newsdemon account.

Wachtwoord: Vul hier het wachtwoord in van je Newsdemon account.

SSL: Zet, indien dat nog niet standaard het geval is, een vinkje bij SSL.

Klik vervolgens op 'Test server' Zo kun je controleren of gegevens goed zijn ingevuld.

Voltooi de rest van de wizard.

Als je nu het NZB-bestand probeert te downloaden, zou je als het goed is het bestand moeten kunnen openen met Sabnzbd.

 

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  21
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  21-05-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedoel jullie van deze kunnen downloaden? (Zie bij bestand)

Is het deze.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 21
  • 1

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je een NZB-bestand met sabnzbd opent, kun je in de wachtrij de vooruitgang van een download zien. Hoelang het duurt voordat een bestand volledig is gedownload, is afhankelijk van je internet snelheid.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  21
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  21-05-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb SABnzbd 2.3.9 nu in mijn laptop,  en zoals vorige bericht die bestand op website is bezig te downloaden. Dat is alles toch?
Klopt het allemaal waar ik nu bezig ben?

Nu is 0 B/s
en is nu 12 MB / 7993 MB

Deze bestand heb je die ook al? En het is geen leugen toch?
Nu aan het downloaden krijg ik echt Digimon seizoen 1 toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 21
  • 1

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mooi dat het downloaden werkt. :) 

Zelf heb ik het bestand niet gedownload.  @Guardian heeft het eerste seizoen wel gedownload. Zie het bericht van vanmorgen.

13 uur geleden zei Guardian:

Je zal vast zelf het internet al afgestruind hebben en gemerkt hebben dat je nauwelijks een website tegenkomt waar je nog direct afleveringen kan kijken. Zelfs op YouTube is nauwelijks iets te vinden van de 1e 2 seizoenen die nagesynchroniseerd zijn.

Zoeken op Torrentsites of Nieuwsgroepen is dan inderdaad nog een optie. @Monkie geeft hierboven een hele nette omschrijving van alle stappen die je moet volgen om iets te kunnen downloaden via Nieuwsgroepen. Ik wil alleen niet negatief overkomen, maar ik heb zelf even de moeite genomen om dat 1e seizoen waar @Monkie naar refereert  op Spotnet (nzbserver.com) te downloaden om te checken of het voor jou wel de moeite waard is om aan iets te beginnen waar het uiteindelijke resultaat zeer triest te noemen is.

43 afleveringen van dit 1e seizoen zijn in het formaat AVI en 11 afleveringen van dit 1e seizoen zijn in het formaat mp4. De beeldkwaliteit is erbarmelijk (bij uitvullen naar vol beeld) want deze afleveringen zijn in 240p (Framehoogte 240 x Framebreedte 320) Om heel eerlijk te zijn, zou ik als ik jou was dus niet al die moeite doen om dit zelf te kunnen downloaden, want ik ben bang dat je zelf ook zeer teleurgesteld zal zijn.

Je hoeft je dus geen zorgen te maken, het zal inderdaad het eerste seizoen van Digimon zijn. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  21
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  21-05-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste allemaal,

Ik denk dat ik niet meer gaat doen. Het is niet gelukt en ik wil niet meer want ik wil geen problemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 21
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...