Spring naar bijdragen

Video Editor - videobewerking


B-Light

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  21
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  21-05-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedendag allemaal,

Vanwege Corona crisis moeten iedereen vaker thuis blijven.
Ik wil wel iets leuks video's maken van videobewerking.

Om foto's en video's alles wat je hebt, opgenomen vanuit mobiele telefoon, camera, fototoestellen enz om mooie leuke video te maken.
Net als van andere op sociaal media, Youtube enz die vaak mooie video hebben gemaakt met leuke achtergrond, teksten geluid enz..

Ik heb HD Movie Maker - Pro gekocht.. maar is niet genoeg voor mij.
Ik wil graag iets met leuke teksten, andere geluiden enz toevoegen.

Heb daarna Video Editor van Avs4You (niet actief) geprobeerd en is wel fijne handige programma.
En van filmora heb ik ook geprobeerd maar ik vind Avs4You veel fijner dan van Filmora.

Weet iemand misschien betere goede programma om video/filmpje gaan maken?

 

bewerkt door B-Light
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 21
  • 1
Gast Guardian

Beste B-Light,

Vanaf 1 Juni zijn de Corona regels gelukkig weer wat versoepelt in Nederland en kan je buiten ook weer wat meer doen. Er is helemaal niets mis met het zoeken naar een leuk tijdverdrijf, maar als ik me goed herinner doe je de meeste dingen op een Laptop.

Ik lees nu dat je een Video Editor van Microsoft hebt gekocht en geïnstalleerd en daarna nog 2 andere programma’s hebt uitgeprobeerd. Ik hoop dat je een Laptop hebt met een behoorlijke processor en schijfruimte, want deze programma’s gebruiken aardig wat van je CPU en je moet ook oppassen dat je voldoende vrije schijfruimte hebt omdat je laptop anders vast gaat lopen. Bovendien moet je ook oppassen dat de verschillende programma’s niet met elkaar in conflict komen.

Het is dus raadzaam om programma’s die je niet meer gebruikt op een degelijke manier weer van je laptop verwijdert met een goed programma zoals Revo Uninstaller, want daarmee verwijder je ook echt alle restanten en mappen.

Als je nog gebruik kan maken van je Payserver zou je even een account kunnen maken op wat NZB Community’s (Let wel op dat je bij de meeste Community's geen account kan maken als je VPN aan hebt aanstaan. Als je eenmaal een account hebt kan je bij het downloaden gewoon je VPN weer aanzetten) en kunnen kijken naar 1 van de laatste versies van Revo Uninstaller Pro.

Op bijvoorbeeld de NZB Community Spikesplace kan je ook even zoeken naar NCHVideoPad Video Editor Professional 8.39 Beta, want dat is denk ik wel een behoorlijke Video Editor met een uitgebreid pakket aan mogelijkheden. Uitleg over dit programma kan je vinden onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  21
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  21-05-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste, 

Dat klopt dat laptop of computers vast kan gaan lopen.
Vroeger onze ICT leraar heeft toen ook verteld dat 1 programma genoeg is en niet 2 of meerdere anders word het langzamer..

Ik heb eerst ene gebruikt en verwijderd en daarna andere geprobeerd.

Revo Uninstaller hmm is dat hetzelfde als CCleaner? Die heb ik wel..

Ik zal dan deze bekijken op NZB

Bedankt van je alle adviezen Guardian :D

bewerkt door B-Light
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 21
  • 1
Gast Guardian
1 uur geleden zei B-Light:

Revo Uninstaller hmm is dat hetzelfde als CCleaner? Die heb ik wel..

Hallo @B-Light, nee dat is absoluut niet hetzelfde als CCleaner. Normaal verwijder je software via Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Programma's en onderdelen, maar dan blijven er altijd nog restanten achter op je harde schijf.

Revo Uninstaller is een programma waarmee je gemakkelijk programma's van je systeem verwijdert. Niet alleen de applicaties zelf, maar ook achtergebleven 'restjes' ruimt de schoonmaker netjes op.

Er zijn veel applicaties die je helpen bij het schoonmaken van je pc, zo ook het Windows-eigen 'Programmatoegang en -instellingen'. Software als deze gaat echter met de Franse slag te werk en verwijdert programma's, maar geen achtergebleven bijproducten. In de praktijk zijn dit vaak vervuilende files in je register, het centrale besturingssysteem van Windows. Revo Uninstaller ruimt ze voor je op.

De praktijk van 't schoonmaken ziet er als volgt uit. Allereerst inventariseert Revo Uninstaller alle geïnstalleerde programma's op je systeem. Met een paar simpele klikken gooit het de ongewenste applicaties weg én begint het te scannen. Vervolgens zie je een overzichtje van alle bestanden, gerelateerd aan het verwijderde programma. Zelf selecteer je met behulp van Revo Uninstaller welke daarvan naar de prullenbak mogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  21
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  21-05-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste Guardian,

Ik gebruik Windows 10 en ik heb oude video editor verwijderd met de behulp van Revo Uninstaller maar nu heb ik paar problemen. Ik kan png of foto's bestanden, memo's, HD movie maker enz niet meer openen. Deze zijn allemaal van Microsoft Store en deze Microsoft Store App gaat ook niet meer openen. Weet u misschien hoe ik opnieuw kan downloaden? Heb gezocht op Google maar niets kunnen vinden om Microsoft Store App opnieuw kunnen downloaden.

Ik gebruik paar apps van Microsoft Store, nu gaat ze niet meer openen en ik heb ze paar nodig voor mijn cursus :(

Mvg

 

IMG-20200616-WA0001.thumb.jpeg.c2f8d8975913b68e4d32cb80ed91482f.jpeg

bewerkt door B-Light
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 21
  • 1
Gast Guardian
6 uur geleden zei B-Light:

Ik gebruik paar apps van Microsoft Store, nu gaat ze niet meer openen en ik heb ze paar nodig voor mijn cursus

Goede morgen @B-Light,

Vervelend dat je van het ene probleem in het andere rolt. Problemen met de Microsoft App-store onder Windows 10 kan je oplossen door even te lezen op de Microsoft pagina onder deze link.

Oplossingen voor Problemen met Microsoft Apps kan je nalezen op de Microsoft pagina onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 1 jaar later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  45
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor de interessante informatie die u deelt over de videobewerkingstoepassing, u kunt verwijzen naar de videobewerkingstoepassing op uw telefoon genaamd capcut pro, deze downloaden door https://apktodo.com/vi/capcut-pro/ te bezoeken voor gratis download

bewerkt door Byron Norris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Welkom bij ons en veel plezier.

spacer.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42
  • 3 maanden later...

  • Bijdragen:  169
  • Waardering:   478
  • Prestatiepunten:  3.148
  • Dagen gewonnen:  17
  • Lid sinds:  11-08-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste B-light, zie dit bericht nu pas, maar wil je toch ff tippen.

Voor mij is Davinci Resolve de absolute topper in video-editing.!

https://www.blackmagicdesign.com/products/davinciresolve

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 478
  • 169
  • 17

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...