Spring naar bijdragen

bij series geen hd sources met kodi exodus


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-06-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59

Ik gebruik Kodi 18.7 met de nieuwste Exodus addon. Sinds kort echter zie ik bij series geen 1080p en 720p streams meer. Alleen maar sd en minder. Bij films is dit niet het geval. Iemand enig idee hoe dit komt. 'Clear providers' en 'clear cache' heb ik al geprobeerd, zonder succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Gast Guardian

Hallo @Wiela'84,

Ik lees veel klachten op het web over dit probleem in Exodus met het vinden of weergeven van beschikbare HD kwaliteit. Ik lees ook dat met de addon Covenant dat aanbod beter zichtbaar is. Alles is natuurlijk wel afhankelijk van wat er beschikbaar wordt gesteld en als er weinig aanbod is in HD kwaliteit zal je die streams ook bijna niet vinden. Belangrijk is ook dat je regelmatig een update doet en je cache schoonmaakt. Je kan meer vinden over Covenant onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-06-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59

Ik heb Covenant, Exodus Dedux ook geprobeerd. Allemaal hetzelfde probleem. Hij vindt bij films dus wel HD-streams maar bij series niet. Ook niet bij de mega bekende series waar dus wel degelijk HD-streams moeten zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
Gast Guardian

Kodi blijft een gratis service en is volledig afhankelijk van de geïnstalleerde addons die de streams aanleveren. Misschien is het aanbod van serie streams tijdens deze Corona crisis wel gewoon aanzienlijk minder of heeft het ook een beetje te maken met de grotere hoeveelheid huishoudens die nu dagelijks veel meer uren van het internet gebruikmaken en het bufferen van hogere kwaliteit via de addons wat minder is dan je normaal gewent bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...