Spring naar bijdragen

PlayStation 5 wat vinden we ervan


Gast extreem-worldz

Aanbevolen reactie

Gast extreem-worldz

he mensen gisteren avond is de ps5 voorgesteld van sony dit zou hem zijn. 

 

 

wat vinden jullie er van dus wat is jullie meening

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nou ben ik zelf een beste Nintendo fan en heb ik Stadia van Google afgenomen maar de intro is weer gelikt van Sony.

Wat een mooie unit een vette controllers. Dit zal ook weer een enorme vette hit worden. 

Complimenten Sony.

 

2003655626.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ziet er gaaf uit. Een zwarte variant zou nog mooier zijn. Dat gaat zeker een pre-order worden in mijn geval. Ik zal denk ik kiezen voor het model zonder optische drive.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
Gast extreem-worldz

ik blijf verlopig met de ps4 werken en laat ons hopen dat ze nog spellen gaan uitbrengen op de ps4

als ze ermee gaan stoppen met ps4 spellen te maken dan denk ik da ik ga stoppen met gamen 

en da de ps4 mijn laatste console is want het kost allemaal veel geld zeker zoals ik die niet dagelijks speel zomaar af en toe als ik de tijd voor heb ga trouwens nog werken door de week in het weekend speel ik zeker niet danis het voetbal time 

of een goei filmpke

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

De prijs van de console is nog niet vrijgegeven maar ik verwacht hem rond de 500 euro. De hardware in de unit is gewoon prijzig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zo'n prijs verwacht ik ook wel. Het is nog even afwachten of deze prijs ook voor beide modellen zal gelden. Wellicht is de Digital Edition iets goedkoper.

Aan de ene kant hebben fysieke schijfjes wel wat die in je kast staan. Al ging ik met de PS4 ook al vrij snel over op digitaal. Dus met de PS5 zal ik kiezen voor de 'Digital Edition' zonder optische schijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
Gast extreem-worldz

ik persoonlijk gebruik ik.nogbe het.liefst schijven tegen het donloaden van de playstore ik ga gewoon lekker naar de game mania

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat deed ik vroeger heel vaak. Even een gamewinkel binnenlopen (GameMania, Intertoys, Bart Smit...) Soms om even snel een game te kopen, maar vaak om gewoon rustig te kijken naar alle (nieuwe) games.Van Nintendo tot Playstation, alles bekeek ik op me gemak.

Ik geloof dat je bij BartSmit ook altijd op een gameconsole kon spelen. Heb je een game net gestart, komt er een halve schoolklas met kinderen naar binnen rennen. 'Oh, hij is bezet' :p 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja dat was bijzonder, lekker een demo spelen in de winkel. Vaak even de speelgoed winkel binnen en eventjes spelen. Goede tijden! Het fysieke boekje in je handen en een game in je console doen om daarna direct te kunnen spelen zonder updates.... ;)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast extreem-worldz

bij mijn weten konden we dat hier niet in de game mania zo een demo spelen 

ge weet ik koop steeds een schijfke met cover en al zeker als ik fifa speel dat update ik elk jaar 

juist fifa 20 heb ik via bol.com gekocht ook in pre order besteld eind augustus en juist de dag da die uitkwam lag hem savonds in huis dus niet naar de game mania moeten gaan en zeker nu in deze tijden tijdens de corona heb ik geen goesteing om gaan aan te schuiven in zo een winkel  dus het zal wel weer bol.com worden 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

12 uur geleden zei Duken:

 Het fysieke boekje in je handen

Och, de boekjes. Dit klinkt gek, maar de boekjes vond ik altijd lekker ruiken.

38 minuten geleden zei extreem-worldz:

juist fifa 20 heb ik via bol.com gekocht ook in pre order besteld eind augustus en juist de dag da die uitkwam lag hem savonds in huis dus niet naar de game mania moeten gaan en zeker nu in deze tijden tijdens de corona heb ik geen goesteing om gaan aan te schuiven in zo een winkel  dus het zal wel weer bol.com worden 

Dat vond ik ook altijd ideaal. Game pre-orderen en hem op de dag van release op de mat hebben liggen. Al kwam het hier ook af en toe voor dat ik een game 1 of 2 dagen voor de officiële releasedatum al binnen had. Ik bestelde ook vaak games via sites als Zavi en TheHut. Dat kon best wat schelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

de playstation 5 ziet er vet mooi uit.

als die uit komt zou ik het best willen gaan kopen. 
maar wat een prijs 

heb wel gelezen dat waarschijnlijk de spellen van ps4 ook op de ps5 gespeeld kunnen gaan worden, dus dan is het zeker de moeite waard om de 5 aan te schaffen. 

 

we wachten af. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat is inderdaad een voordeel. Vanaf 13 juli moeten game-ontwikkelaars hun PS4-games ook forward compatibel maken met de PS5.

Ben benieuwd of er ook direct goeie bundels te koop zijn. Met de release van de PS4 was dat niet direct het geval in Nederland. Ik had me PS4 bij Amazon gekocht omdat je daar kon kiezen uit meerdere bundels.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

jammer dat bijvoorbeeld playstation 1 spellen er niet compatibel mee zijn ik heb een paar playstation 1 spellen die ik echt super gaaf vond/vindt 

maar heb ooit de playstation 1 eruit gedaan + de spellen , dus heb ze niet meer maar er waren echt goeie titels bij die ik nu niet meer kan vinden op bijvoorbeeld de ps4 

 

gaat bijvoorbeeld om 

 

road rash 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Er komt vast wel een PS1 emulator oid voor de PS5. Maar Roadrash was een klassieker, de intro was ook heel stoer :) heerlijke foute game

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Och, Road Rash dat was inderdaad een geweldige game. Grijs gespeeld. Later ook Road Rash II op de game boy color. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ze geven aan: https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5156286/playstation-5-prijs-kopen-euro-sony-amazon#:~:text=De PlayStation 5 wordt mogelijk,model van 499 euro kopen.

De PlayStation 5 wordt mogelijk voor 399 euro verkocht. Die prijs stond op een Franse Amazon-pagina voor de nieuwe Sony-spelcomputer, die later dit jaar op de markt komt.
Voor dat bedrag zou je de PlayStation 5 zonder disklade krijgen. Wil je Blu-rays afspelen, dan moet je een duurder model van 499 euro kopen.

Geen gekke verassing dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat klinkt goed als het klopt. Lijkt me ook niet meer dan logisch dat het model zonder optische drive goedkoper is. Ik ga tegen die tijd Amazon (Frankrijk, Duitsland) zeker ook even in de gaten houden.

Fysieke blu-ray schijfjes, wat zijn dat? 😆 Haha, dat is voor mij al weer even geleden dat ik een fysiek schijfje in me handen heb gehad.

 

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
Gast extreem-worldz

vola zojuist mijn ps4 in de kelder gestopt 

dus stopt ermee en just eens gevraag aan mijn zus of die gene nodig heeft voor de 2 kinderen en het zijn boys he 

 

 

wie weet koop ik de ps5 daarna 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...