Spring naar bijdragen

snelkoppeling toevoegen bij mozilla firefox


bambi1515

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  533
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  628
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  04-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Weet iemand hoe ik een snelkoppelingen.thumb.png.fd9c6188e04774c2ebe859eaba307122.pngsnelkoppeling kan toevoegen bij mozilla firefox zoals het geval is met mijn Googlechrome?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 533
  • 3

  • Bijdragen:  533
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  628
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  04-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Beste Guardian, die hulpfunctie van Mozilla had ik al eerder gedaan, maar helaas niets heeft gewerkt. Gewone bladwijzers opslaan lukte wel, maar mij gaat het meer om de plaatsing van de mini pictogrammen onder de searchbalk zoals in de pic hierboven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 533
  • 3

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Waarschijnlijk bedoel je Topwebsites. Standaard wordt dit geopend als je een nieuw tabblad opent.  Meer informatie kun hier en daar vinden.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
Gast Guardian
26 minuten geleden zei bambi1515:

Gewone bladwijzers opslaan lukte wel, maar mij gaat het meer om de plaatsing van de mini pictogrammen onder de searchbalk zoals in de pic hierboven.

Hallo @bambi1515, Wat jij bedoelt is toch echt allemaal te vinden vanaf die pagina onder mijn link, maar ik heb even een linkje voor jou aangeklikt waar je kan vinden wat je volgens mij bedoelt. Kijk even onder deze link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Naar alle waarschijnlijkheid wordt dit bedoelt

ff01.JPG

Indien u de standaard startpagina van FF heeft moet u iets aanpassen en dat doet u door naar Opties te gaan en Startpagina te selecteren

ff02.JPG

Hier vinkt u Topwebsites aan

ff03.JPG

Klik nu bovenaan in de FF op het huisje (firefox startpagina) en dan zou u de startpagina zoals in de eerste afbeelding moeten zien, hoewel die bij u misschien iets kan afwijken dan de afbeelding die door mij gemaakt is. Om nu het door u beoogde bedoeling te bereiken volgt u de volgende stappen:

1: Als u op de nieuwe startpagina bent gaat u met de muis naar de aanwezige Topwepsites dan dan ziet u rechts 3 stippen verschijnen, hier selecteert u Topwebsite toevoegen

ff04.JPG

Wat u dan te zien krijgt legt zichzelf uit

ff05.JPG

Dit is het resultaat:

ff06.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Als tussen alle bovenstaande Omschrijvingen, Linkjes en Afbeeldingen de oplossing voor het probleem nog steeds niet staat zal dat aan de vraag/uitleg gelegen hebben, maar de oplossing is hoe dan ook te vinden vanuit de hulpfunctie van Mozilla. :yes: Uiteraard is het voor sommige mensen wat makkelijker wanneer er wat afbeeldingen staan die net even een beetje meer herkenbaarheid geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 22-6-2020 om 10:54 zei bambi1515:

Weet iemand hoe ik een snelkoppelingen.thumb.png.fd9c6188e04774c2ebe859eaba307122.pngsnelkoppeling kan toevoegen bij mozilla firefox zoals het geval is met mijn Googlechrome?

Klik deze link aan : https://support.mozilla.org/nl/kb/bureaubladsnelkoppeling-website-maken

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48

  • Bijdragen:  533
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  628
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  04-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mensen, Ik heb de oplossingen voor de mozilla firefox. Als je op mozilla webbrowser klikt, krijg je gelijk een blanco zoekpagina. Rechtsboven, zie je een wiel logo (als je met de cursor erover heen gaat, krijg je de melding: Uw nieuw tabblad-pagina aanpassen), klikt erop dan zie je op de pagina wat je moet doen. In ieder geval bedankt nog voor de moeite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 533
  • 3

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 28-6-2020 om 15:48 zei Nobody:

Dus die linkje die ik aan je gaf heeft er niet bij gelopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...