Spring naar bijdragen

ultimate-force.life down


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   13
  • Prestatiepunten:  57
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  25-06-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hoe goed men ook praat wat men ook beloofd zo zie je maar weer BETAAL NOOIT aan een site dat is zakken vullen en na een paar mnd weer weg wezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 13
  • 31
  • 3

  • Bijdragen:  202
  • Waardering:   45
  • Prestatiepunten:  2.228
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Daarom, ik wil geen reclame maken maar als je bv newzbin hebt, die bestaat al jaren en een vrij donatie mag je doen hoeft niet, en zo hoort het, als je niet doneerd dan niet, of maak bv een bijdrage van bv €1 per maand of zo maar niet direct €10 per maan of €50 per jaar allemaal flauwekul ver haal vrijwillige bijdrage van een luttel bedrag moet ook goed wezen, ben namelijk helemaal niet voor donatie zo was het vroeger ook niet in ftd tijd, maar toen zaten alle grote heren ook bijelkaar op 1 site, nu denken er meer wat de 1 kan kan ik ook (lekker verdienen) daarom is usenet ook zo versplinterd met allemaal losse site's iedereen wil verdienen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 45
  • 202
  • 1

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

15 minuten geleden zei Misterkilobyte:

Daarom, ik wil geen reclame maken maar als je bv newzbin hebt, die bestaat al jaren en een vrij donatie mag je doen hoeft niet, en zo hoort het, als je niet doneerd dan niet, of maak bv een bijdrage van bv €1 per maand of zo maar niet direct €10 per maan of €50 per jaar allemaal flauwekul ver haal vrijwillige bijdrage van een luttel bedrag moet ook goed wezen, ben namelijk helemaal niet voor donatie zo was het vroeger ook niet in ftd tijd, maar toen zaten alle grote heren ook bijelkaar op 1 site, nu denken er meer wat de 1 kan kan ik ook (lekker verdienen) daarom is usenet ook zo versplinterd met allemaal losse site's iedereen wil verdienen

Ben het helemaal  mee eens met Newzbin daar heb ik in het verleden ook een donatie gedaan. Daar kan je bijna alles vinden ( helaas niet altijd voor een Mac gebruiker) en anders moet je gewoon genoegen nemen met hun aanbod. Niet alles willen hebben.

Daarnaast heb ik Netflix, Ziggo  Movies & Series L, Movies and Series,en Apple + , dus films zat neem wel eens een e-book mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42

  • Bijdragen:  141
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  123
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  22-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  73

Het is me allemaal wat, ik hoop wel dat ze weer terugkomen voor de zoveelste keer.

Ik ben tegenwoordig wat voorzichtiger met donaties.😎

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 141
  • 2

  • Bijdragen:  34
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  523
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  02-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

In elk geval heb ik bij paypall een melding gemaakt,en geld terug gevraagd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 34
  • 1

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Jammer, dat ze down zijn. Ik mis ontzettend de dagelijkse KRANTEN update bij hun.
Weet iemand een nieuwsgroep, waarin ook dagelijks de Nederlandse kranten staan? Newgeneration doet dit onregelmatig.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
Gast Guardian
30 minuten geleden zei Solexje:

Jammer, dat ze down zijn. Ik mis ontzettend de dagelijkse KRANTEN update bij hun.
Weet iemand een nieuwsgroep, waarin ook dagelijks de Nederlandse kranten staan? Newgeneration doet dit onregelmatig.
 

Hoi @Solexje, ik zie op pirates4all.com een kolom krantenbakken staan met dagelijkse aanvullingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hi Guardian,

Bedankt voor je reactie. Ja...ik zie de kranten, maar helaas worden ze niet dagelijks gepost. Maar...beter iets dan niets!! THNXS

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  34
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  523
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  02-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

En we zijn aan het kibbellen,ze zeggen tegen paypall dat ze me wel eem mail hebben gestuurd,dan bekijk ik dat,en hebben ze iemand anders gemaild,dat is niet mijn mailadres waar ze geantwoord hebben,plus dat ik nu op een torrent site kan,ik ben gaan kijken,ik snap niet eens wat het is  en hoe het werkt,dat wil ik helemaal dus niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 34
  • 1

  • Bijdragen:  52
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  11-07-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het is ook gewoon beter je aan te melden voor meerdere sites.

Newzbin en pirates4all zijn prima gratis alternatieven. Er wordt niks van je verlangt, zolang je maar bedankt.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 52
  • 2

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-06-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En ook niet te vergeten Spikesplace.live, een super forum met allemaal leuke dingen en daar word ook nergens om gevraagd behalve😊 gezelligheid👍

 

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 6

  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Er worden hier een paar voortreffelijke sites genoemd waar een donatie niet verplicht is en de enige verplichting voor download een "dank je" systeem, maar het kan nog simpeler.

Bij "The New Generation" zijn ze er al enige tijd achter dat het hele "dank je" gedoe neerkomt op een troosteloos copy\paste gebeuren. Men heeft daarom het "openen" van een bewuste post nu vervangen door een "duimpje omhoog" zodat je niet een hopeloze serie "bedankt" pagina's moet doorworstelen om terug te keren naar de eerste pagina van een populaire post. En ook hier is een donatie niet verplicht.
Dus wat mij betreft  een dikke 👍 ook voor deze site.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111

  • Bijdragen:  34
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  523
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  02-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik moet sorry zeggen,het mailadres dat ik van hun had klopte niet,ze hebben het later netjes met me opgelost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 34
  • 1
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Maar wat is nu de beste pagina voor MAC software? Zombie was hiervoor helemaal perfect

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

16 uur geleden zei Roy:

Maar wat is nu de beste pagina voor MAC software? Zombie was hiervoor helemaal perfect

probeer eens :

https://softtrack.live

Note Trizomu; vorige post verwijderd wegens dubbel met deze

bewerkt door Trizomu
Notitieomdat ik vorige post verwijderd heb wegens dubbel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42
  • Duken locked this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...