Spring naar bijdragen

banned forum, opnieuw registreren lukt niet


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  30
  • Waardering:   13
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  29-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben op een voetbalforum gebanned door een beheerder die kennelijk iets niet op prijs stelde.

Nu heb ik VPN, dus dacht niets aan het handje; even op een andere server gaan zitten, ander wacht- en gebruikersnaam samen met een nieuw mailadres aanmaken en opnieuw registreren. Echter, hoewel ik wel een nieuw wacht en gebruikersnaam op die voetbalsite kan aanmaken krijg ik geen bevestiging link toe gemaild.  Eerst dacht ik dat wellicht bepaalde mailaccounts niet pakte, dus bovenstaande stappen steeds gedaan bij nieuwe gmail, yahoo, outlook acounts maar het lukt me maar niet. Schijnbaar, kan dat voetbalforum bij het registreren toch op een of andere manier zien dat ze moeten blocken want ik zie er met regelmaat nieuwe leden. Kan het dat ze toch ergens mijn ip zien, want waarom lukt het me maar niet om me opnieuw te registreren!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 13
  • 30
  • 1
Gast Guardian
24 minuten geleden zei misterjaws:

Schijnbaar, kan dat voetbalforum bij het registreren toch op een of andere manier zien dat ze moeten blocken want ik zie er met regelmaat nieuwe leden.

Waarschijnlijk accepteren ze geen registratie net zoals de meeste NZB en/of Torrent Community's als je VPN gebruikt. Na de goedgekeurde registratie zonder VPN (waarbij dus je echte IP-adres zichtbaar is) accepteren de meeste websites daarna gewoon dat je online komt met VPN ingeschakeld. Als het zo simpel was om gewoon weer even een nieuw account te maken terwijl je wellicht iets tegen de regels in hebt gedaan zou op geen enkele website een Ban meer werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

33 minuten geleden zei misterjaws:

Ik ben op een voetbalforum gebanned door een beheerder die kennelijk iets niet op prijs stelde.

Nu heb ik VPN, dus dacht niets aan het handje; even op een andere server gaan zitten, ander wacht- en gebruikersnaam samen met een nieuw mailadres aanmaken en opnieuw registreren. Echter, hoewel ik wel een nieuw wacht en gebruikersnaam op die voetbalsite kan aanmaken krijg ik geen bevestiging link toe gemaild.  Eerst dacht ik dat wellicht bepaalde mailaccounts niet pakte, dus bovenstaande stappen steeds gedaan bij nieuwe gmail, yahoo, outlook acounts maar het lukt me maar niet. Schijnbaar, kan dat voetbalforum bij het registreren toch op een of andere manier zien dat ze moeten blocken want ik zie er met regelmaat nieuwe leden. Kan het dat ze toch ergens mijn ip zien, want waarom lukt het me maar niet om me opnieuw te registreren!?

ik gebruik "Voetbal.nl" en geen last. en gebruik VPN op mijn iPhone

bewerkt door bruchlee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42

  • Bijdragen:  30
  • Waardering:   13
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  29-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Guardian:

Waarschijnlijk accepteren ze geen registratie net zoals de meeste NZB en/of Torrent Community's als je VPN gebruikt. Na de goedgekeurde registratie zonder VPN (waarbij dus je echte IP-adres zichtbaar is) accepteren de meeste websites daarna gewoon dat je online komt met VPN ingeschakeld. Als het zo simpel was om gewoon weer even een nieuw account te maken terwijl je wellicht iets tegen de regels in hebt gedaan zou op geen enkele website een Ban meer werken.

Bij NZBsites staat bij de registratie al vermeld dat VPN aanmeldingen niet worden geaccepteerd, hier lees ik niets over bij dit voetbalforum en gezien velen tegenwoordig achter een VPN zitten is dat dan moeilijk te achterhalen waar het probleem ligt. Inschrijven lukt ook wel, maar krijg geen bevestiging link toegestuurd.

Als het daadwerkelijk zo zal zijn, is dus de enigste manier om nog bij iemand anders even te registreren op dat voetbalforum. Vraag me eigenlijk dan af als men toch tegenwoordig weet dat je achter een VPN verbinding zit wat je dan aan al die honderden servers hebt waar je gebruik van kunt maken?

bewerkt door misterjaws
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 13
  • 30
  • 1
Gast Guardian
6 uur geleden zei misterjaws:

Vraag me eigenlijk dan af als men toch tegenwoordig weet dat je achter een VPN verbinding zit wat je dan aan al die honderden servers hebt waar je gebruik van kunt maken?

Ik kan wel een opsomming geven waar VPN voor bedoeld is, maar net als jij zijn er al zoveel personen die een Ban hebben gekregen om een bepaalde reden en dan is het toch wel logisch dat de website waar dat is gebeurd bepaalde methoden of Software gebruiken die kunnen detecteren of je een registratie doet met je originele IP-adres of een IP-adres dat behoort bij een VPN. Maar als je toch nog even een opsomming wil hebben wat het nut en de bedoeling is van VPN moet je even de uitleg lezen onder deze link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  64
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Registreer met je telefoon, ik mag veronderstellen dat je die heb?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 64
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

6 uur geleden zei misterjaws:

Vraag me eigenlijk dan af als men toch tegenwoordig weet dat je achter een VPN verbinding zit wat je dan aan al die honderden servers hebt waar je gebruik van kunt maken?

Volgens mij (niet zeker) doen ze het juist andersom. Ze kiezen voor het White listen van een reeks adressen. Dus de op reeksen van de grote providers. 84.83.x.x mag bijvoorbeeld wel.

Op sites als deze kan je al snel reeksen van providers achterhalen: https://iknowwhatyoudownload.com/en/peers/?id=d8b5d39159a3bf5479811c9e0da7bc7f671cff4477d753e1ee41e23d38949d8194fb502406c12dfaef194ed90f11b26e&country=NL

Daarom kan je soms ook niet met je telefoon Registreren :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  64
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dan registreer je met je telefoon bij een familielid waar je tijdelijk op zijn netwerk zit. Begrijpen doe ik het niet ban is ban dus wat heb je daar nog te zoeken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 64
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.690
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

@misterjaws Als je aangeef om welk voetbal forum het gaat, dan maak ik toch een inlog voor je aan 😉 dan stuur ik die gegevens naar je inbox. 😉 je ww kan je daarna wel weer aanpassen.

 

(mits je daar geen rare fratsen hebt uitgehaald)

bewerkt door Tuinbever
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49
Gast Drifter
21 uur geleden zei misterjaws:

Ik ben op een voetbalforum gebanned door een beheerder die kennelijk iets niet op prijs stelde.

Ik begrijp dat je een poging onderneemt om weer een nieuw account te maken wanneer dit een uitzonderlijk en uniek forum is dat iets levert wat je nergens anders kan vinden, maar als je al een tijdje in dit wereldje rondhuppelt zou je moeten weten dat de huidige Community's nagenoeg allemaal geen mogelijkheid meer bieden om een account aan te maken met VPN ingeschakeld.

1 uur geleden zei Tuinbever:

misterjaws Als je aangeef om welk voetbal forum het gaat, dan maak ik toch een inlog voor je aan 😉 dan stuur ik die gegevens naar je inbox. 😉 je ww kan je daarna wel weer aanpassen.

(mits je daar geen rare fratsen hebt uitgehaald)

Hmmmmmmmm @Tuinbever dit vindt ik dan weer een actie die ik niet zo op prijs kan stellen, want je weet nooit wat de exacte reden is geweest van de Beheerder om die Ban te geven en ik kan me ook niet voorstellen dat je dit soort acties op prijs zou stellen wanneer jij als Site Eigenaar een lid een Ban geeft en datzelfde lid via dit soort omwegen gewoon weer op jouw website een nieuw account krijgt. :diablo:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.690
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

1 uur geleden zei Drifter:

Hmmmmmmmm @Tuinbever dit vindt ik dan weer een actie die ik niet zo op prijs kan stellen, want je weet nooit wat de exacte reden is geweest van de Beheerder om die Ban te geven en ik kan me ook niet voorstellen dat je dit soort acties op prijs zou stellen wanneer jij als Site Eigenaar een lid een Ban geeft en datzelfde lid via dit soort omwegen gewoon weer op jouw website een nieuw account krijgt.

Ja daar zit wel wat in @Drifter 😉 Op Spikesplace na kun je bij al onze Community's inloggen en of registreren met een vpn aan, Ook bannen wij (meestal) niet maar verwijderen een account, en hebben ze vaak weer een mogelijkheid om toch een account aan te maken  en het gedrag aan te passen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49

  • Bijdragen:  30
  • Waardering:   13
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  29-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben gebanned om feitelijk niets. Het betreft een voetbalsite van een bepaalde club waar ik een hartstochtelijke supporter van ben. Echter je hebt altijd wel een beheerder die zich aan bepaalde personen ergert .

Deze beheerder staat er ook om bekend dat hij nogal snel met bannes strooit en zelfs de eigenaar van de site is het met me eens (ik zat er al meer dan 6 jaar op), echter wil hij niet tussen beide komen omdat voor die site de betreffende beheerder er veel tijd in steekt en niet zomaar iemand te vinden is die dat wil overnemen. Als iemand me kan helpen zou dat geweldig zijn gezien die club toch een stuk van mijn plezier is.

bewerkt door misterjaws
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 13
  • 30
  • 1

  • Bijdragen:  30
  • Waardering:   13
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  29-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 2-7-2020 om 22:16 zei sweet11:

Registreer met je telefoon, ik mag veronderstellen dat je die heb?

Nee, heb helaas geen internet op mijn telefoon. Ik ben nog van de pre paid stempel waar er nog maar weinige van zijn.😔 en doe feitelijk alles met mijn pc'tje

bewerkt door misterjaws
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 13
  • 30
  • 1

  • Bijdragen:  64
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

12 uur geleden zei misterjaws:

Ik ben gebanned om feitelijk niets. Het betreft een voetbalsite van een bepaalde club waar ik een hartstochtelijke supporter van ben. Echter je hebt altijd wel een beheerder die zich aan bepaalde personen ergert .

Deze beheerder staat er ook om bekend dat hij nogal snel met bannes strooit en zelfs de eigenaar van de site is het met me eens (ik zat er al meer dan 6 jaar op), echter wil hij niet tussen beide komen omdat voor die site de betreffende beheerder er veel tijd in steekt en niet zomaar iemand te vinden is die dat wil overnemen. Als iemand me kan helpen zou dat geweldig zijn gezien die club toch een stuk van mijn plezier is.

Beste, luister nu is goed aub. Je bent gebanned en dat betekent einde verhaal, punt! We hebben enkele methoden voorgesteld maar zeg nu is eerlijk. Stel, je wordt weer lid van dat forum en je bent een groot fan van voetbalclublutjebroek.

Elk mens heeft een bepaalde stijl van schrijven dit icm je liefde voor die club dan val je in no time door de mand. Met andere woorden heel veel mensen hebben door dat je onder een ander naam door ben gegaan en dat mag dus niet wat resulteert in wederom een ban. Kortom gewoon door ademen en niet meer achterom kijken. Welke club is het eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 64

  • Bijdragen:  30
  • Waardering:   13
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  29-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

11 uur geleden zei sweet11:

Elk mens heeft een bepaalde stijl van schrijven dit icm je liefde voor die club dan val je in no time door de mand. Met andere woorden heel veel mensen hebben door dat je onder een ander naam door ben gegaan en dat mag dus niet wat resulteert in wederom een ban. Kortom gewoon door ademen en niet meer achterom kijken. Welke club is het eigenlijk?

Nee, ik zal dan enkele topics moeten weren op die voetbalsite: ' Iedere club heeft wel eens spelers waarvan de ene zegt 'geweldig' en de ander het helemaal niets vind. Als je dan de pech hebt dat zo'n beheerder zelf schijnbaar ook een fanatiek supporter is en iets tegen je hebt omdat nu juist hij wel speler x een geweldenaar vind en zich hier niet boven kan zetten dan ben je vroeg of laat het sjakie als je te lang blijft door gaan om uit te zetten waarom zo'n speler in mijn ogen althans het niet gaat maken bij je club'. Ik zal dus bepaalde topics moeten overslaan, dan zal mijn stijl van schrijven niet meer zo opvallen bij betreffende. Zo'n beheerder snapt echt niet dat zo'n club je elke dag aan het hart gaat en graag met gelijk gestemde hier over wilt discussiëren over het wel en wee van je clubje; hij neemt je zodoende wel een stukje plezier weg!

bewerkt door misterjaws
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 13
  • 30
  • 1

  • Bijdragen:  64
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Velen vertonen na verloop van tijd exact hetzelfde gedrag en gaan weer de fout in. Het is jammer dat je het groter maakt dan het is. Het is maar een forum echt niets meer.😉 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 64

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...