Spring naar bijdragen

Free sites voor torrent communitys


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  257
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  21-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Hoi,

Ik zie de laatste tijd allemaal free sites opduiken. Delen niet verplicht, maar wel sociaal. 

Is dit niet de doodsteek voor de sites waar je nog wel gewoon moet delen? 

Ik kan me ook niet voorstellen dat de free sites veel donaties binnen halen, dus hoe dat bekostigd wordt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 57
  • 7

Geen idee hoelang jij al in het Torrentwereldje meeloopt @Uppertje, maar de overgang naar Free Sites dateert al van een kleine 10 jaar geleden. Afhankelijk van de kwaliteit die regelmatig geupload wordt zullen er altijd mensen zijn die graag een donatie doen als daar maar iets redelijks tegenover staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  257
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  21-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Ik loop al heel wat jaartjes mee, uit de tijd nog dat THC torrents bestond. Ben er inderdaad wel een tijdje uit geweest. Het aanbod wat ik op de meeste free sites zie, is redelijk, maar ze lopen vrijwel allemaal achter de grotere "ouderwetse" aan. Deze hebben toch vaak de beste releases. Het aanbod op de free sites waar ik wel eens kom is allemaal van deze sites gehaald. 

Ultimate-force is wat mij betreft nog steeds een van de betere, evenals alleenretail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 57
  • 7
Gast Guardian
16 uur geleden zei Uppertje:

Ik kan me ook niet voorstellen dat de free sites veel donaties binnen halen, dus hoe dat bekostigd wordt?

Daar kon jij je nog wel eens lelijk in vergissen, want zoals @Drifter al aangaf, hangt alles af van het aanleveren van de meest nieuwe uploads en die komen denk ik toch het meest van NZB Community's af, waarna ze met seedboxen geupload worden op die Free-Torrentsites. Nagenoeg alle Torrent en/of NZB Community's draaien op Donaties. Maakt niet meer uit of het nog een verplicht Ratio-delen site is of een Gratis site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  257
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  21-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Je kan zomaar gelijk hebben hoor, dat bestrijd ik niet. Maar ik zie vaak op de free sites torrents verschijnen die op de andere sites al een poosje staan. En dat ze daarvandaan worden gehaald snap ik ook helemaal.

terzijde: Als ik het zo hoor, hebben de meeste sites wel moeite om de kosten dekkend te krijgen. Ben ook wel van mening dat de gebruikers zich eens moeten realiseren dat ze alles gratis krijgen. Persoonlijk doneer ik regelmatig op sites, al is het maar 5 euro. Ik kan natuurlijk niet in iemands knip kijken, maar een klein beetje steun voor de sites is nooit weg. Ik begrijp dat de kosten best in de papieren loopt en dat de eigenaren er zelf vaak geld bij moeten leggen. Ok, het is een hobby ook, maar sites met 5000 leden of meer zouden toch moeiteloos elke maand uit de koten moeten kunnen komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 57
  • 7

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...