Spring naar bijdragen

Facebook account aanmaken lukt niet - geblokkeerd


Reetkever

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  225
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-06-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik ga het zo kort mogelijk houden; sociale media is meer en meer rot aan het worden of zeg maar gerust rot geworden, de partijtrekkerij die er is door vele van die fb medewerkers is ongezien. Je hoeft zelfs niks fouts te posten, men hoeft u maar aan te geven en je hebt het steken, ik denk dat ik niet de enige zal zijn. Het is zelfs zover gekomen dat men mij zonder reden of zonder verdediging men mijn echte account heeft afgenomen, volledig. Wrm? Geen flauw idee, ik ben geen crimineel, ik bedreig geen mensen, ik post wel veel en ben soms scherp in mijn posts maar zelden dat ik er zou overgaan ofzo. Toch geven mensen constant je posts aan omdat ze uw mening niet delen en ik ben er zwaar de dupe van nu. 

Ik zeg ik ga een nieuw account aanmaken, alles lukt, nieuw email adres enzo, maar ik krijg direct de melding dat ik geblokkeerd ben en ik me moet bewijzen enz... 
Andere pogingen die ik doe is via vpn gebruiken, ik probeer van alles en nog wat maar helaas, direct weer diezelfde uitleg die op mijn scherm komt, ook via tor project geprobeerd maar helaas hetzelfde voor. Als zelfs een vpn niet helpt en ik heb ook andere email adressen gebruikt???

Wat kan je dan doen? Zien ze bv dat ik hetzelfde apparaat gebruik dan? Is dat de reden wrm ik steeds die tekst blijf krijgen? En is er nog enige mogelijkheid om dat boeltje te omzeilen? Want er moet een reden voor hen zijn wrm ik steeds opnieuw wat ik ook doe die vorte tekst blijf krijgen?  Of moet ik de cache of weet ik veel wat wissen dan? 

Dank bij voorbaat. 

 

bewerkt door Reetkever
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 22
  • Duken veranderde de titel in Facebook account aanmaken lukt niet meer
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Dat is erg lastig met Facebook. Accounts aanmaken via VPN lezen ze snel uit, maar eventueel kan je aanvragen om je account te deblokkeren.

Wat moet ik doen als mijn account is uitgeschakeld?
Als je denkt dat je account per vergissing is uitgeschakeld, kun je dit formulier gebruiken om een beoordeling aan te vragen.
Houd er rekening mee dat je in sommige gevallen geen waarschuwing krijgt voordat je account wordt uitgeschakeld. 
 
Als je toch een nieuw account wilt zorg dan eerst voor een goed nieuws email adres van bijvoorbeeld outlook.com . Hierna proberen vanaf het internet op je telefoon een accounts aan te maken met dit email adres en dan kom je er waarschijnlijk doorheen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...