Spring naar bijdragen

browser microsoft edge geeft zwarte afbeeldingen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

Vraag laatst kreeg ik een update van mijn pc van internet explorer naar Microsoft edge 

 

echter krijg ik in Microsoft edge geen plaatjes meer te zien , krijg alleen maar zwarte afbeeldingen te zien bij een plaatje.

kan iemand mij hierbij helpen , als ik naar google chrome browser ga als browser daar doen de plaatjes het wel gewoon. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb je de geschiedenis (cookies etc..) al eens gewist?

Ga als volgt te werk om de browsegegevens in Microsoft Edge te wissen:

  1. Selecteer Instellingen en meer  Instellingen  > Privacy en services .
  2. Selecteer onder Browsegegevens wissen de optie Kies wat je wilt wissen.
  3. Kies een tijdsbereik in de vervolgkeuzelijst Tijdsbereik.
  4. Kies de gegevenstypen die je wilt wissen (zie de onderstaande tabel voor beschrijvingen). Mogelijk wil je, bijvoorbeeld, de browsegeschiedenis en cookies verwijderen, maar de wachtwoorden en gegevens voor automatisch aanvullen behouden.
  5. Selecteer de optie Nu wissen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • William1 veranderde de titel in browser microsoft edge geeft zwarte afbeeldingen
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Je kan natuurlijk blijven werken op Chrome :p

Je hebt dus op alle websites via chrome geen plaatjes meer? Alles is dan zwart? Of is het alleen wat je hebt bij de google plaatjes zoeken?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows


Ja denk dat ik dan toch op chrome moet gaan werken 

want ook sommige filmpjes kan ik niet meer afspelen in microsoft edge dan zegt die er is een fout ontstaan

 

en geschiedenis wissen helpt er niet bij . 

 

ik zie soms wel plaatjes en dan weer niet. 

als ik plaatjes op google zoek zie ik wel de plaatjes gewoon het is echt op facebook en tot nu toe torrent site's dat het mij opvalt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  52
  • Waardering:   19
  • Prestatiepunten:  394
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  14-09-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36
  • Was actief op:  Android

Ik vind edge ook een bijzondere browser. Mijn favorieten van chrome staan er spontaan in, ik heb nergens verteld dat edge deze mocht importeren. Staat vast ergens in de kleine regels na een upgrade maar ik blijf gewoon bij chrome. 

op google vond ik trouwens niks over jouw probleem. maar misschien wilt een windows update helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 19
  • 52
  • 2

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

@Freek87 dat vond ik dus ook al zo raar ineens stond alle info in deze browser , waar ik geen toestemming voor heb gegeven.

Ik moest ineens een hele grote update laten doen op mijn pc , en ineens stond microsoft edge erop in plaats van internet explorer 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

De Edge brouwser is idd. gekomen met een update van W10, voor sommige functies of indien IE echt nodig is schakeld die automatisch naar IE over. Deze functie is ingebouwd in Edge. Dat ze Edge bij iedereen geinstalleerd hebben zonder dat er toestemming voor gegeven is is natuurlijk niet leuk, echter ik gebruik Edge vrij regelmatig en ben er tevreden over, echter ben ik niet zover om FF ter zijde te schijven deze blijft mijn hoofdbrowser, Edge was in het begin echt een baggerbrowser maar sinds ze overgeschakeld zijn naar chromium is hij véél beter geworden en wat belangrijk is véél sneller, soms sneller dan Chrome en beter. Dit wil nog zeer zeker niet zeggen dat zowat alles van Chrome is overgenomen, nee, ze hebben Edge opnieuw opgebouwd rond chromium en zowat alles van Google is er uitgesloopt. Zeker wat betreft het volgen/tracking. Het juist instellen van Edge is wel even zoeken maar na een paar keer in de instellingen gekeken te hebben zou het geen probleem moeten zijn.

Wat afbeeldingen betreft:  Instellingen ---> sitemachtigingen --> en kijk of alles weergeven aan staat (schuifje moet rechts staan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

9 uur geleden zei Trizomu:

echter ben ik niet zover om FF ter zijde te schijven deze blijft mijn hoofdbrowser,

Firefox blijkt ook een sterke browser. Waarom het zo moeilijk is om van Chrome af te stappen dat de browser zowel op de telefoon, laptop, pc en de TV draait. De geschiedenis en gedrag gaat daarin ook mee. Ik kan er niet meer van af....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...