Spring naar bijdragen

Netflix Amazon NL via VPN


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  411
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  17-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste forumleden aangezien ik er zelf niet uitkom vraag ik jullie om hulp ik zou graag een aantal series en films willen bekijken van Amazon en Netflix Nederland waarvan bepaalde titels niet beschikbaar zijn in België heb tot nu toe een 4 tal vpn's uitgeprobeerd zonder succes  dit waren Private Internet Acces abonnement heb ik inmiddels stopgezet en heb nu nog een abonnement op ExpressVPN en Cyberghost  en de gratis versie van Windscribe heb ik ook geprobeerd maar niets natuurlijk uiteraard heb ik de helpdesk gecontacteerd en uren gebabbeld maar niets hielp tot nu toe ze lijken zelf niet te weten hoe of wat nu mijn vraag is is het wel mogelijk? en heeft iemand uit Belgie dit wel werkend gekregen? ik ben van mening dat dit met geen enkele vpn zal lukken aangezien je waarschijnlijk een adres nodig hebt in Nederland zelf en mochten jullie nog suggesties hebben voor een goede vpn die werkt op Amazon en Netflix us met een goede snelheid dan hoor ik het wel alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 53
  • 2

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Netflix is natuurljk niet blij met dit soort praktijken en blokkeert ip-adressen van VPN-providers. Over het algemeen hoor ik de ExpressVPN de 'beste' VPN is voor Netflix. 

Jammer dat je dan toch helaas tegen problemen aanloopt en je met de klantenservice niet verder komt.

NordVPN en PureVPN kom ik ook regelmatig tegen. Uiteraard geen garantie dat het werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  411
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  17-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi Monkie bedankt voor je reactie en inderdaad ben nieuw met het VPN Netflix en Amazon gebeuren en het zal vast wel moeilijk worden om een oplossing te vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 53
  • 2

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  411
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  17-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb net contact gehad met de klantenservice van PureVPN en NordVPN met PureVPN werkt Netflix alleen in deze landen US UK Canada Australië Japan Duitsland Frankrijk Zweden India Brazilië en Mexico met PureVPN zou Netflix Nederland wel werken dan weer niet dan weer wel  de man van de klantendienst weet het zelf niet en zegt dat ik het moet proberen dus dit ga ik dan ook doen ik hou jullie uiteraard op de hoogte

   
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 53
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.916
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Private internet access promote dat ze ook op Netflix gebruik kunnen maken.

Ik zal het zelf ook even voor je testen met Pia VPN. Welke serie uit welk land wil je kijken met Netflix? Dan probeer ik dat ook. 

Maar blijft vervelend, de video diensten blokkeren inderdaad wel veelal VPN op adressen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Duken cveranderde de titel in Netflix Amazon NL via VPN

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

OVPN zou ook nog een optie kunnen zijn om te proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  411
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  17-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi bedankt voor je reactie Duken ik had zelf Private Internet Acces en daarmee werkte het niet een paar dagen geleden wou ik NordVPN proberen maar hij gaf een fout aan ik ga het zo nog eens proberen met mijn bankkaart de titels zijn onder andere Undercover Seizoen 2 en de films Café Derby Prooi en Penoza The Final Chapter op Netflix en op Amazon de films Verliefd op Cuba en Spion van Oranje

@Monkie bedankt voor je suggestie ik ga ze morgen een berichtje sturen want ze zijn nu offline maar ze weten het meestal zelf niet maar wie niet probeert zal ook nooit weten dus ik ga ze morgen sturen

bewerkt door Klosjaar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 53
  • 2

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  411
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  17-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Net geprobeerd ook nu lukt het niet en dit keer een andere error als ik probeer te betalen krijg ik 503 service temporarely unavailble zal voor een andere keer zijn edit heb dit doorgegeven en nog eens gevraagd of het werkte met hun vpn en deze medewerker zij me dat het niet werkt met Netflix en Amazon Nederland dus hop naar de volgende we blijven proberen


 
bewerkt door Klosjaar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 53
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.916
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Helaas.... Geen succes. Vreemde is ook dat na het verbinden met een Nederlandse VPN server via PIA Netflix wel start maar niet de content als Prooi laat zien. Ze zien dus voor het afspelen al dat je er niet hoort.... :(

tja legaal kijken is zelfs lastig 😭

Screenshot_20201019-222315_Netflix.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  411
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  17-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hhahah ja was te verwachten toch bedankt en omgekeerd zou dat wel lukken denk je een titel die alleen beschikbaar is in Belgie in Nederland bekijken onder andere de films Moscow Noir 2018 en C'est la vie! 2017 op Netflix ik ben benieuwd

 
bewerkt door Klosjaar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 53
  • 2

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  411
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  17-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb anderhalf uur gebabbeld met een medewerker van Express VPN man man man wat een miserie hij zij me dat het werkte toen bleek dat ie het had getest met een smartphone terwijl ik duidelijk aan gaf dat het niet werkte op een pc en ik maar alles aan het uitproberen was dus voor de 

Dit stuk bleek onjuist. Edit info smartphone gebruikers uit België is er wel goed nieuws je kan met Express VPN titels bekijken van Netflix die alleen in Nederland beschikbaar zijn met de smartphone via de app via de computer werkt het niet hopelijk

hebben jullie hier wat aan en mocht er iemand zijn die dit werkend heeft via de pc dan hoor ik dit graag alvast bedankt

bewerkt door Duken
Aangepast op verzoek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 53
  • 2

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Jeetje zeg, wat een bevalling. ExpressVPN en klantenservice, daar zijn mijn ervaringen ook niet zo goed mee. Iets duidelijk aangeven en met een ander antwoord komen. Heel herkenbaar.... 🤪

En de reden dat het niet via de computer werkt konden ze niet geven? Helaas kan ik op dit punt niet helpen omdat ik geen ExpressVPN als VPN gebruik.

Ik gebruik zelf Mullvad als VPN. Over het algemeen geen VPN die werkt met Netflix, maar een mailtje eruit gooien met deze vraag kan natuurlijk nooit kwaad.

Er zijn natuurlijk nog genoeg andere VPN-providers. Al denk ik dat er geen een zal zijn die probleemloos zal werken omdat Netflix de boel aan het blokkeren is.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  411
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  17-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi Monkie het gaat niet omdat je een Netflix account nodig hebt met een Nederlandse Adres waarom het wel gaat met een smartphone blijft voor mij een raadsel heb zonet gesproken met een medewerker van OVPN en zoals aangegeven op de website werkt Netflix alleen met Amerika Duitsland En Zweden NordVPN IPVanish en Surfshark werken ook niet dus voorlopig zal het niet met een vpn werken

bewerkt door Klosjaar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 53
  • 2

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  411
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  17-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Duken zou jij mijn post willen editen het stukje van dat express vpn wel werkt op een smartphone dit is foutieve informatie mijn excuses ze liegen alles bij elkaar en weten nooit van niets of doen alsof  niets werkt zijn eerste klas zeveraars zogezegd werkt het zelf voor hun maar ze komen met geen enkele bewijs en houden je aan het lijntje wanneer je het duidelijk over een pc of een smartphone hebt komen zij met iets anders denk dat dit topic dan ook geen meerwaarde heeft voor andere mensen misschien dit topic op slot zetten @Duken

bewerkt door Klosjaar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 53
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.916
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Bedankt, is aangepast. Maar wat een ellende. Bijzonder dat het niet meer mogelijk is via VPN :( stomme regio blokkades. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Duken heeft dit topic uitgelicht.

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat een ballentent is dat daar bij ExpressVPN. Maar zoals ik al zei, ik herken dat wel. Aantal jaar terug was ik wat VPN-boeren aan het testen. Waaronder ExpressVPN.

Met ExpressVPN was me NAS niet zichtbaar in Finder. Wat mailcontact heen en weer. Hun laatste reactie was om de VPN dan maar uit te schakelen zodat de NAS wel zichtbaar is in Finder.

Inderdaad jammer dat het via een VPN niet meer mogelijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  411
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  17-03-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja idd support van de vpn providers is goed zijn vriendelijk helpen je direct maar als het aankomt op wat wel of niet met Netflix of Amazon werkt dan kramen ze onzin uit en weten ze vaak ook niet waar ze het over hebben in ieder geval bedankt voor het mee denken Monkie en Duken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 53
  • 2

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Geen dank. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...