Spring naar bijdragen

downloaden van you tube


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   13
  • Prestatiepunten:  57
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  25-06-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

wie  weet een hele goede gratis downloader voor you tube.

moet of wil morgen avond een premiere plukken van een concert van feb. 2018 die morgen vertoont wordt om 9 uur

moet een rederijke tot goede wezen en niet zomaar wat. gaat om  een concert van de band IQ 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 13
  • 31
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

https://www.flvto.biz/nl79/

Is een prima site om bestanden te downloaden vanuit YouTube naar een gewenst formaat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Zo af en toe gebeurd het wel eens dat ik, en dat gaat het meestal over muziek, wel eens iets wil downloaden van YouTube. In mijn jongere dagen maakte ik gebruik van bepaalde site's om dit voor mij te regelen, nu gebruik ik een standalone programma die het werk voor mij doet en de muziek video omzet naar een mp3 en het is niet het enige dat dit programma kan. Het programma bestaat in een gratis versie en een betaalde versie, hoewel ik uit persoonlijke ervaring hier opmerk dat er voor mij niet erg veel verschil tussen zit buiten dat er misschien meer website's ter beschikking zijn waar het op werkt maar voor YouTube en bepaalde XXX site's doet het zijn werk zoals het moet. Zowel de betaalde als de gratis versie zijn hier te vinden en voor de Engelstalige handleiding moet je hier zijn. Any Video Converter is erg makkelijk om te gebruiken en kan zelfs video's omzetten naar een formaat die geschikt is voor bepaalde smartphones die niet echt te gebruikelijke formaten ondersteunen, het krijgt regelmatig updates en dit zowel voor de gratis en betaalde versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  17
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-10-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

mischien eens.handig ol de link naar het programma eens door te geven voor de andere leden 

zoals.ik download soms ook van youtube 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 17

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

1 minuut geleden zei extreem:

mischien eens.handig ol de link naar het programma eens door te geven voor de andere leden 

zoals.ik download soms ook van youtube 

 

In mijn reactie staat wel degelijk de link naar het programma, al staat die niet onder de naam van het programma maar onder hier 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   13
  • Prestatiepunten:  57
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  25-06-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ben zeer tevreden over 4K video downloader de free versie is beperkt tot 30 downloads per dag prima voor mijn zoveel doe ik nu ook weer niet mee

gisteren een concert geplukt van JOE SOEP  van de band IQ ging prima ook naar mp3.

 

https://www.4kdownload.com/nl/products/product-videodownloader

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 13
  • 31
  • 3

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Op 25-10-2020 om 13:17 zei ayreon013:

ben zeer tevreden over 4K video downloader de free versie is beperkt tot 30 downloads per dag

Deze beperking heeft men niet met Any Video Converter, de beperkingen die de gratis versie heeft tegenover de betaalde versie kan u hier vinden verschil tussen de gratis versie en de betaalde versie

 

Update 02/11/2020: Blijkbaar heeft Any Video Converter ook last van de beperkingen die YouTube heeft opgeworpen voor het downloaden van hun content, maar daar hebben ze in het verleden ook last gehad en het na verloop van tijd opgelost met een update, dus zal het even wachten worden voor een update van het programma.

bewerkt door Trizomu
update
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Ik heb mijn Any Video Converter terug werkend gekregen om samen te werken met youtube, wie dit progje gebruikt kan het ook terug werkend te krijgen door naar github te gaan en daar het exe bestand te downloaden https://yt-dl.org/latest/youtube-dl.exe , ga vervolgens naar de map van Anvsoft op je ssd/hdd en ga hier naar de map Any Video converter -> ga naar de gnu map en kopieer/verplaats het gedownloade youtube-dl.exe naar de map. Heb het zelf net gedaan en kan terug downloaden van Youtube. :yahoo: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Nice! Thx voor de share.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...