Spring naar bijdragen

Door CyberGhost valt PC uit


Ga naar de oplossing Opgelost door Monkie,

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  411
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goedemorgen,

Het eerste probleem heeft zich aan gekondigd. 

Gisteren mijn pc uitgezet en nu  probeer ik hem weer op te starten en dat lukt ook wel tot dat ik de CyberGhost aan zet en een land gaat zoeken.

Dan geef de pc aan, er is een probleem met u pc en moet opnieuw opgestart worden enz, en valt de pc uit en gaat weer opnieuw opstarten dit nu 3 x gebeurd.

Dat gaat dus ergens niet goed.

Grt Arietta

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 57
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Zodra Cyverghost dus een connectie heeft valt je PC uit. 

je kan proberen: 

  • Herstel de virtuele netwerkkaart met behulp van de CyberGhost VPN-functie.

Conflicten met andere software kunnen de virtuele netwerkkaart van CyberGhost uitschakelen of beschadigen.
Om dat te doen, start u de CyberGhost VPN-app en gaat u naar  Instellingen -> Verbinding -> Virtuele netwerkkaart repareren

Repair_VNC.png

En anders misschien een herinstallatie van de CyberghostVPN software?

Maar vervelend is het zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een eigen topic is inderdaad beter. Ik was nog niet goed wakker.

Dat is inderdaad vreemd. Dit gebeurt dus alleen als je de pc hebt aangezet en CyberGhost verbinding probeert te maken? 

Eerder had je dit probleem niet? 

Verwijder CyberGhost eens en herstart vervolgens de computer. Wat gebeurt er nu? 

Edit: Probeer inderdaad eerst even wat @Williamaangeeft. :) 

 

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  411
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ben het aan het verwijderen maar duurt heel lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 57

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wellicht ook een idee om, ter controle, ook het volgende even na te lopen.

Ga naar:  Configuratiescherm > Netwerk en internet > Netwerk en deelcentrum > Kies voor: Adapterinstellingen wijzigen

Staat daar wellicht nog een TAP-adapter van Private Internet Access die staat ingeschakeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  411
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

CyberGhost verwijderd, pc opnieuw op gestart. gaat goed.

CyberGhost opnieuw er op gezet.

Verbinding gemaakt met Nederland, PC valt weer uit en start opnieuw.

Verbinding met Brazil  pc valt weer uit.

 Virtuele netwerkkaart gecheckt staat een groen V tje  done

TAP-adapter staat er niet wel de CyberGhost (IKEev2) 
daar staat bij Verbinding verbroken WAN_minipoort (IKEv2)

Hoe dan :) :)  kom er niet uit.

Arietta

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 57

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Maakt het nog een verschil als je het protocol aanpast? 

Open CyberGhost > Kies voor settings >  Connection > Kies bij 'VPN Protocol' voor  'OpenVPN'.

Herstart de computer en kijk wat er nu gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  411
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Geprobeerd maar helaas ook als ik dit verzet en een land zoekt valt de pc uit .

Overigens wel bedankt dat u / jullie  zo lang met me mee zoeken.

mvg Arietta

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 57

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Erg vreemd. Heb je gisteren wellicht een Windows update geïnstalleerd? 

 

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Lijkt toch echt op een probleem in de software van Cyberghost. Wat een pech, eerst geen ideal bij PIA en nu software welke niet fijn werkt op je computer. 

Dit vond ik nog op de website:

Heeft u problemen met Windows 10?

Dit komt vrij vaak voor en gebeurt met meer programma's die componenten gebruiken die hun configuratie of volledig tijdens de upgrade hebben gewijzigd.

Probeer CyberGhost te verwijderen met behulp van het de-installatieprogramma van het Windows Configuratiescherm of een hulpprogramma voor het verwijderen.

Zorg ervoor dat u de antivirus en firewall uitschakelt tijdens deze en de volgende stappen:

  • Wijzig de compatibiliteitsmodus voor het installatieprogramma. Klik met de rechtermuisknop op het * .exe-bestand, kies Eigenschappen \ Compatibiliteit en kies onder Compatibiliteit Windows 8.
  • Voer het setup-uitvoerbare bestand uit met verhoogde rechten (klik er met de rechtermuisknop op \ draai als administrator ...). Zorg ervoor dat u tijdens de installatie alle benodigde componenten accepteert en installeert die u tijdens de installatie zal vragen.

Als dit niet helpt, stuur ons dan een paar screenshots van de fouten die u krijgt, zodat we ze kunnen onderzoeken.

 

Voor aanvullende informatie of opmerkingen kunt u het beste contact opnemen met de ondersteuningsafdeling:

via e-mail:  support@cyberghost.ro
via online verzoek:  https://support.cyberghostvpn.com/hc/en-us/requests/new
via 24/7 Live! Chatsessies op onze website

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Daar lijkt het inderdaad op.  Bovenstaande is zeker het proberen waard.

Mocht bovenstaande niet helpen en neem je liever zelf contact met ze op, geef dit dan even aan.

Omdat ik ook wel benieuwd ben wat hier nu precies aan de hand is, dook ik de chat even in om dit na te vragen.

Helaas zat een knip en klaar antwoord er niet in.

Vervolgens gaf diegene zelf aan mij op de hoogte te houden per mail, zodra hij had uitgezocht welke stappen er eventueel nog meer uitgevoerd zouden kunnen worden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  411
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Alles al geprobeerd.

Weer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd  maar niks.

Nu dacht ik dan maar opzeggen maar ja dat blijkt  ook al niet zo eenvoudig

Wist u dat als u uw account verwijdert, u al uw apparaten blootstelt aan nieuwsgierige blikken?

Het verwijderen van een account kan niet ongedaan worden gemaakt. Het is definitief en u kunt het account niet meer opnieuw aanmaken.

Denk eraan dat dit niet automatisch een terugbetaling met zich meebrengt en dat uw huidige abonnement vervalt. Om uw geld terug te krijgen neemt u contact op met ons klantondersteuningsteam:

via e-mail op support@cyberghost.ro

maak een ticket aan op onze site (klik op ‘Dien een aanvraag in’ op onze HELP-pagina)

En dan moet je geen ENGELS kennen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 57
  • Oplossing

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb inmiddels ook een terugkoppeling vanuit Cyberghost. Komt voor een deel neer op wat in de laatste reactie van William staat, alleen het gedeelte om CyberGhost te verwijderen wordt uitgebreid uitgelegd.

Omdat ik niet weet of je onderstaande stappen ( met name dus het verwijderen) op deze manier hebt uitgevoerd, plaats ik het toch even. Uiteraard even vertaald naar het Nederlands. 

  • Download het volgende programma 'Geek Unistaller' via deze link.
  • Open het ZIP-bestand en open vervolgens geek.exe
  • Zoek in de lijst die verschijnt naar CyberGhost.
  • Klik met de rechtermuisknop op CyberGhost  en kies voor"Verwijderen"
  • Klik nu op 'Ja' en wacht totdat CyberGhost is verwijderd.
  • Zodra het verwijderen is voltooid, klik op 'OK'
  • Herstart de computer.
  • Ga naar deze pagina en log-in met je gegevens van Cyberghost.
  • Klik op 'Mijn apparaten' en download Cyberghost.
  • Schakel je firewall/antivirus tijdelijk uit.
  • Klik met je rechtermuisknop op het installatiebestand van Cyberghost en kies voor 'Als Administrator uitvoeren'.
  • Schakel na de installatie van CyberGhost je firewall/antivirus weer in.

Test na installatie meerdere VPN protocollen. Kies zowel voor OpenVPN, IKEv2, en Wireguard. 

Open CyberGhost > Kies voor instellingen >  Verbinding >  'VPN Protocol'

Als je tijdens het testen kiest voor 'OpenVPN' kies dan zowel voor TCP als UDP.

Open CyberGhost > Kies voor instellingen >  Verbinding >  Schakel 'Gebruik TCP in plaats van UDP' in en weer uit mocht dit niets opleveren.

Uiteraard snap ik dat je er inmiddels wellicht gek van begint te worden. Dus de keus is uiteraard aan jou of je bovenstaande stappen volgt.

 

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  411
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Jongens !!!!!!!

Hij doet het weer :frantics::yahoo:

Ook de pc nog een keer opnieuw op gestart en jawel is nog goed.

Nu maar hopen dat die het morgen ook nog doet.

Het laatste van Monkie heeft geholpen maar de andere mensen hebben ook heel goed geholpen.

Ontzettend bedankt allemaal. Wat is dit kicken (ben ook de jongste niet meer)

Ik geef het morgen nog even door.

Groetjes Arietta38404242_test2.jpg.f1e3a06f801e5ca40a6c28d53a00bf67.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 57
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Wat goed!!! Dat is dan nog mooi opgelost. 👍 Ik zal even mee duimen dat hij blijft werken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kijk eens aan, dat is goed nieuws. Kijk het de komende dag(en) zeker even aan. 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  411
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Goedemorgen heren,

Ik heb heerlijk geslapen, en ben met een goed gevoel wakker geworden.

Eerst even wat ander werk gedaan maar ik werd uiteraard gaande nieuwsgieriger.

Kon me niet langer bedwingen en de pc opgestart en jawel hoor hij doet het nog/weer. 

Nou jullie begrijpen dat ik weer dol blij bent.

Hopelijk blijft die het nu doen.

Ik bedank jullie alle die me geholpen hebben en mocht ik nog eens iets hebben waar ik niet uitkom weet ik jullie te vinden (grapje)

Wens jullie een fijne dag verder.

Dank !!!    Groetjes Arietta.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 57
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

25 minuten geleden zei Arietta:

Ik heb heerlijk geslapen, en ben met een goed gevoel wakker geworden.

Happy Love Actually GIF

Wat gooooooeedddddd!!!! :) 

  • Haha 1
  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goed om te horen dat het nu wel blijft werken. :) 

Graag gedaan. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...