Spring naar bijdragen

alternatief ebook paradijs ?


Eve

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik las in een vorige draadje, dat wanneer je een maand niet actief bent geweest, je bij ebook paradijs niet meer terecht kan ?

ik heb daar al een paar jaar een account, maar hang er niet alle dagen op. Jammer, kan niet meer inloggen 😞

 

Weet iemand een alternatieve site?

grtjs

Eve

 

PS, ik lees al langer mee, had vroeger ook een account hier, maar al lang niets meer zelf gepost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 3
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  257
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  21-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

stuur me even een PM met je gebruikersnaam daar. Dan kan ik iemand van de staff vragen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 57
  • 7

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  198
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hier het zelfde

bewerkt door Oparottweiler
Was verkeerde tekst
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 12

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Uppertje

Is het mogelijk om het aan de staff te vragen? Ik ben normaal trouwe bezoeker, maar ook ik kan helaas niet meer inloggen.

Vriendelijke groet,

Iris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

57 minuten geleden zei Irense:

@Uppertje

Is het mogelijk om het aan de staff te vragen? Ik ben normaal trouwe bezoeker, maar ook ik kan helaas niet meer inloggen.

Vriendelijke groet,

Iris

Hoi Iris,

Je kan @Uppertjeeen PM sturen met je gebruikersnaam, dan doet hij het voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  43

Hier helaas hetzelfde 😱😱😱😱

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37

Op 25-12-2020 om 00:49 zei Uppertje:

stuur me even een PM met je gebruikersnaam daar. Dan kan ik iemand van de staff vragen

Ik heb je ook een pb gestuurd @uppertje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hier ook helaas het zelfde. na email van de nieuwsbrief weer gaan kijken, maar helaas bestaat mijn account niet meer.

 

Groet,

Buurman

bewerkt door Buurman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  17-01-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  56

Ok, ik had je ook al een PM'tje gestuurd, maar geen probleem.   Houden ze dan op regelmatige basis grote kuis zodat ik er weer in kan ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 3
  • 1

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik heb dus hetzelfde probleem. Hopelijk houden ze regelmatig opruiming., zodat ik er terug in kan. Door mijn bevalling en de baby ben ik 6 maand offline geweest. Wat ik dus heel jammer vindt dat je dan zonder enige waarschuwing eruit wordt gegooid. Zelf had ik mails gestuurd maar kreeg deze steeds terug dus hun emailadres werkt niet. :( ik lees heel graag en had zelfs verzoekjes ingediend en nu niks meer :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
Op 15-1-2021 om 00:36 zei Uppertje:

Ik heb heel veel PM's gehad met de vraag of ik het voor kon leggen aan de staff daar. Voor allen geldt:

Te lang niet ingelogd geweest. Ze hebben een schoonmaak gehouden en accounts die een bepaalde tijd niet online zijn geweest zijn verwijderd. Aangezien ze vol zitten, is registratie ook niet mogelijk daar

Sorry voor jullie allen, meer kan ik ook niet doen.

Ik ben geen stafflid daar, dus ik geef alleen even door wat mij wordt vertelt

Wel fijn dat een gewoon lid op ebookparadijs.org een poging heeft ondernomen iets voor elkaar te krijgen bij de leiding van deze website. De verklaring begint eigenlijk een beetje standaard te worden en vergelijkbaar met de manier van handelen op andere Torrent en NZB websites die hun ledental zijn gaan beperken en ruimen.

Ik vindt het alleen jammer dat dit soort topics niet gesloten worden als er al verschillende malen een duidelijke verklaring is afgegeven. Steeds dezelfde terugkerende vragen over het zelfde onderwerp werkt naar mijn idee ook verwarrend. :geenidee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

12 uur geleden zei Skeletor:

Ik vindt het alleen jammer dat dit soort topics niet gesloten worden als er al verschillende malen een duidelijke verklaring is afgegeven. Steeds dezelfde terugkerende vragen over het zelfde onderwerp werkt naar mijn idee ook verwarrend. :geenidee:

Ja dat is waar, veel bezoekers willen de vraag toch vaak stellen. Als we het topic sluiten zullen er waarschijnlijk weer nieuwe topics aangemaakt worden. Opzich is het nu nog te behappen met vragen. Het zijn er een 10-tal. Maar als het blijft komen zullen we er zeker wat aan moeten doen 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-01-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 15-1-2021 om 00:36 zei Uppertje:

Aan alle lezers:

 

Ik heb heel veel PM's gehad met de vraag of ik het voor kon leggen aan de staff daar. Voor allen geldt:

Te lang niet ingelogd geweest. Ze hebben een schoonmaak gehouden en accounts die een bepaalde tijd niet online zijn geweest zijn verwijderd. Aangezien ze vol zitten, is registratie ook niet mogelijk daar

 

Sorry voor jullie allen, meer kan ik ook niet doen.

Ik ben geen stafflid daar, dus ik geef alleen even door wat mij wordt vertelt

Enig idee wanneer ze weer accounts gaan verwijderen? als in einde van de maand bijvoorbeeld?
en heb je ook een idee wat voor hun een actief account is? bedoel is 1x per maand actief genoeg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
12 uur geleden zei Juud:

Enig idee wanneer ze weer accounts gaan verwijderen? als in einde van de maand bijvoorbeeld?
en heb je ook een idee wat voor hun een actief account is? bedoel is 1x per maand actief genoeg?

Ik ben nu toch reuze benieuwd of @Juud zelf een werkend account heeft bij ebookparadijs.org en zo ja waarom wordt deze vraag dan niet rechtstreeks gesteld aan een staflid op ebookparadijs.org zelf, want @Uppertje heeft hier eerder al aangegeven verder geen informatie te hebben en dat hij ook geen staflid is op die website.

Als @Juud geen werkend account heeft op ebookparadijs.org is die informatie ook totaal niet relevant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-01-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Skeletor:

Ik ben nu toch reuze benieuwd of @Juud zelf een werkend account heeft bij ebookparadijs.org en zo ja waarom wordt deze vraag dan niet rechtstreeks gesteld aan een staflid op ebookparadijs.org zelf, want @Uppertje heeft hier eerder al aangegeven verder geen informatie te hebben en dat hij ook geen staflid is op die website.

Als @Juud geen werkend account heeft op ebookparadijs.org is die informatie ook totaal niet relevant.

Ik heb geen werkend account juist daarom de vraag. meestal doe ik 1x per 3/4 maanden een hoop ebooks downloaden maar als dat ervoor zorgt dat ik mijn account kwijt raak dan verspreidt ik het meer. Ik heb geprobeerd ebookparadijs te contacten maar je kunt ze op geen enkele manier bereiken. e-mail krijg je terug met een foutmelding, zo te lezen hebben meerdere mensen daar last van. Ik weet dat hij geen staflid is maar lees dat hij wel contacten heeft met een staflid vandaar de vragen. Ik dacht misschien als hij antwoord kan geven op deze vragen stoppen de vraag niet alleen vanuit mij maar ook vanuit andere mensen

bewerkt door Juud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-01-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi Allen,

Echt errrrrug jammer....

Ik haalde hier altijd boeken voor mijn lieve zus, maar die is nu erg treurig :(

Zijn er misschien andere sites die hetzelfde bieden ongeveer?

Alvast hartelijk dank!

mvg,

Pauluz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  257
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  21-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Het laatste wat ik over Ebook paradijs zeg:

 

Ze deleten inderdaad regelmatig users die niet online zijn geweest. Daarentegen is de registratie regelmatig open, dus kun je je weer aanmelden. gewoon af en toe kijken of je kan registreren.

 

Ik beantwoord geen PM's meer over dit onderwerp en ga ook geen info meer vragen aan staffleden daar.

Wat ik wel begrepen heb van mensen daar, is dat accounts met een slechte ratio het eerst aan de beurt zijn om gewist te worden.

Doe je voordeel ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 57
  • 7
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  257
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  21-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Beste leden,

Heelaas hebben we doen besluiten om een besloten tracker te worden dat inhoud dat er geen nieuwe leden meer bij komen.
De rede hiervan is dat we te groot zijn geworden en onze servers op zijn max draaien.
Het is wel de bedoeling dat u een geldig emailadres heeft voor de site en zorg dat u inlog gevens niet
kwijt raken.De pagina waarop dat op nieuw kunt aanvragen is buiten gebruik.

Ik hoop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Mvg
Jutenjuul

 

Wellicht duidelijk wat er daar gebeurd. Er zijn inderdaad heel wat users verwijderd, met name gebruikers die het principe van torrents niet willen of kunnen begrijpen. Deel wat je hebt ontvangen!!!!!

Nu gaan klagen dat je account weg is , heeft een groot deel van de users aan zichzelf te danken.

Nogmaals: IK ga geen PM's meer beantwoorden over dit onderwerp. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 57
  • 7
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  14
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 25-12-2020 om 00:49 zei Uppertje:

stuur me even een PM met je gebruikersnaam daar. Dan kan ik iemand van de staff vragen

Uppertje weet je al iets meer van ebookparadijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  257
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  21-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Op 6-3-2021 om 19:24 zei furby:

Uppertje weet je al iets meer van ebookparadijs

Ja, lees mijn eerdere post hier maar over........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 57
  • 7

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  14
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

11 uur geleden zei Uppertje:

Ja, lees mijn eerdere post hier maar over........

Dank je uppertje jammer dat je er afgeknikkerd word  ik zat in familieonstandigheden .dus ben er wen tijd niet opgeweest.deelde wel .maar nu bljjft ie zeggen ken je mailadres niet.

Zeer jammer omdat ik door ziekte heel veel lees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  257
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  21-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

6 uur geleden zei furby:

Dank je uppertje jammer dat je er afgeknikkerd word  ik zat in familieonstandigheden .dus ben er wen tijd niet opgeweest.deelde wel .maar nu bljjft ie zeggen ken je mailadres niet.

Zeer jammer omdat ik door ziekte heel veel lees.

Voor zover ik weet haneteren ze een week of 8 voordat ze je eraf gooien, mits je ratio in orde is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 57
  • 7
  • 4 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  5
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 9-3-2021 om 11:38 zei furby:

Dank je uppertje jammer dat je er afgeknikkerd word  ik zat in familieonstandigheden .dus ben er wen tijd niet opgeweest.deelde wel .maar nu bljjft ie zeggen ken je mailadres niet.

Zeer jammer omdat ik door ziekte heel veel lees.

Ik heb een alternatief gevonden, werkt op dezelfde manier. https://www.extremetorrents.org/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 1

Elke Torrent of NZB Community die een categorie E-book in hun content aanbod hebben is in feite een alternatief. Elke community zal proberen een zo uitgebreid en recent mogelijk aanbod te leveren als daar vraag naar is onder de leden, maar community 's die alleen E-book in hun aanbod hebben staan zijn helaas niet zo dik bezaaid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...