Jump to content

The New Generation - Christmas Give Away!

Go to solution Solved by Soundwave,

Recommended Posts

• Duken changed the title to The New Generation - Christmas Give Away!
  • Soundwave changed the title to The New Generation - Duken.nl Christmas Give Away!
  • Duken featured this topic
  • Replies 12
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Beste Leden van Duken.nl, Allereerst willen we van TNG aangeven jullie berichten om lid te kunnen worden van onze site waarderen. In de stemming van kerst hebben we daarom duken.nl benaderd om

Goedemorgen, het is de 24ste dat betekend dat we de mogelijkheid tot reactie sluiten. de gelukkigen zijn :  Lemurian NickkK Invictaz cor333 visbak Meer info

Ik heb hier op de website in verschillende topics tientallen negatieve reacties gelezen na het sluiten van de registratie mogelijkheid door The New Generation en een aanzienlijke hoeveelheid Duken led

Posted Images

Hey leuk dat jullie een giveaway houden! De reden waarom ik graag een lid zou willen worden is namelijk omdat ik nig geen usenet provider heb en er graag een wil die het waard is zeker voor de beginner om een goede ervaring op te kunnen doen. Ik heb pas van usenet gehoord toen ik afgelopen maand Duken.nl tegenkwam tijdens het zoeken op internet voor meer download platforms en dergelijke. Ik zit nog steeds te kijken welke usenet server ik nou precies ga kiezen. En nu ik dit hier zie lijkt het voor mij een super mooie stap in de wereld van usenet via een uitnodiging. 🎄🙂

Super dat jullie deze moeite willen doen om zo iedereen een kans te geven!
Helaas zijn er geen mensen in mijn omgeving die al reeds lid zijn van "The New Generation"  
De reden waarom ik dus graag lid zou willen worden is omdat zulke forum's toch al een tijdje deel uitmaken van mijn leven ☺️
Bedrockplace... haha daar is het allemaal begonnen , waar is de tijd toch gebleven...
Dusja , op dit moment heb ik nog niets kunnen vinden waar ik mijn download avonturen kan voortzetten.
Veel succes met jullie community & mss tot snel ✌️

Alvast fijne feestdagen , fijn weekend ! 

Groetuuuuh NickkK 

• William changed the title to The New Generation - Christmas Give Away!

Leuke actie, ik heb al een account dus veel plezier voor de andere bezoek :)

Leuke actie. Ik heb zelf ook al een account. Maar zo krijgt iedereen toch nog een kans. :) 

Succes iedereen.

Ik ben een lange bekende in de usenetcommunity, al sinds de FTD tijd. The NewGeneration lijkt mij een ideale mogelijkheid om 2021 fris te beginnen. Ik ben vooral op zoek om nieuwe mensen te leren kennen en meer content te vergaren :)

Hallo. Alhoewel ik niet veel meer download. Zou ik graag weer lid willen worden van The NewGeneration. Ik kon hier altijd terecht voor een eerste aflevering van een nieuwe serie. En vooral de manier waarmee men met elkaar omgaat is voor mij belangrijk, en dit zit bij The NewGeneration wel goed.😊

Dit vind ik nu wel eens leuk dat er toch nog een kans is om lid te worden 

Ben al jaren actief op usenet maar ben er een tijdje van tussen geweest  kom heel dikwijls content tegen van op jullie forum 

Maar zou het toch liever van bij de bron vandaan halen 

Ook wat nieuwe mensen leren kennen  

En vind het ook niet erg om is wat te doneren  

Verzamel vooral al jaren films en series  

Er zijn er die ik al jaren ken die lid zijn  dus zou het ook leuk vinden 

Dus hierbij hoop ik ook een kans te maken om lid te worden 

Greetzzzzzzzzz visbak

Edited by visbak
  • Solution

Goedemorgen, het is de 24ste dat betekend dat we de mogelijkheid tot reactie sluiten.

de gelukkigen zijn : 

• Lemurian
  • NickkK
  • Invictaz
  • cor333
  • visbak

Meer info volgt via PM

Groet,

Soundwave

Edited by Soundwave
  • Thanks 2

heb al een paar maal geprobeerd om met het wachtwoord vergeten contact te krijgen om mijn wachtwoord te wijzigen maar krijg dan als antwoord ( kijk met een aantal minuten in je mailbox) maar heb tot op heden nog niets ontvangen ontvangen 

Zelf doe ik niet mee, maar ik vind het leuk dat jullie op deze manier toch nieuwe leden toe laten. 🙂

Ik heb hier op de website in verschillende topics tientallen negatieve reacties gelezen na het sluiten van de registratie mogelijkheid door The New Generation en een aanzienlijke hoeveelheid Duken leden die om een invite hebben gevraagd.

Dan zijn de reacties voor de in deze topic geboden mogelijkheid wel heel erg beperkt gebleven, waaruit je rustig kan concluderen dat er meer mensen zijn die liever klagen dan op een aardige geste te reageren.

• Like 1

Top actie, Ik heb zelf al een account. Leuk dat jullie nieuwe leden toe laten.