Spring naar bijdragen

Vraagje over nieuwe R4 kaart


Lemurian

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hey, 

Ik heb mijn 3DS weer eens uit de kast gehaald en ik zou graag wat hulp willen met betrekking tot een nieuwe R4 kaart om de nieuwere games te kunnen spelen. 

Waar kan ik het beste een nieuwe R4 kaart kopen? Welke sites raden jullie aan in 2020?

Ik heb 3 oude R4 kaarten liggen maar die ondersteunen de nieuwere spellen niet die groter zijn dan 200MB. 

Tips en ideeën / suggesties zijn van harte welkom! :)

met vriendelijke groet,

Lemurian. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 18
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

37 minuten geleden zei Lemurian:

Ik heb 3 oude R4 kaarten liggen maar die ondersteunen de nieuwere spellen niet die groter zijn dan 200MB. 

Hallo @Lemurian, het spelen van spellen groter dan 200 MB heeft alleen te maken met de capaciteit van de Micro-SD kaart die in je flashkaart zit. Als je al een tijd niet gespeeld hebt op je DS adviseer ik voor nu om vooral geen Nintendo Software Update te doen en als je de nieuwste spellen wil spelen zal je toch de laatste Kernel geïnstalleerd moeten hebben op je Flashkaart. Het meest simpele in jouw geval is dan ook een kaart kopen met voldoende opslag en de laatste Kernel al geïnstalleerd door de leverancier. Beste kaarten kan je aanschaffen onder deze link waarbij je zelf in het vakje Memory kan kiezen tussen een Micro-SD kaartje van Kingston 4 tot 16 GB of Sandisk 4 tot 32 GB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

Precies wat Guardian aangeeft. Ik heb niet eerder gehoord van een maximale bestandgrote voor de R4 kaarten. Een opslag kaartje kan al voldoende zijn om verder te gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Dankjewel voor de reacties. Ik snap dat het zou moeten werken met R4 kaarten van 2010 en later maar de kaartjes die ik heb liggen zijn de oude versies (de originele R4, een clone SDHC, en nog een originele R4 uit 2006 - 2007)

Ik heb de 3DS gemodificeerd met bootstrap en kan daarom gewoon alle flashkaarten gebruiken op het apparaat. Op de DS Lite heb ik het zelfde probleem. Ik kan namelijk games als Pokémon black en white niet laden gezien ze groter zijn dan 200MB. Als ik ze opstart heb ik alleen een wit scherm na het laden van het spel. De oude spellen werken allemaal wel gewoon die onder de 200MB zitten qua grootte. 

bewerkt door Lemurian
Extra info over mijn DS toegevoegd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 18
2 uur geleden zei Lemurian:

Ik kan namelijk games als Pokémon black en white niet laden gezien ze groter zijn dan 200MB. Als ik ze opstart heb ik alleen een wit scherm na het laden van het spel.

Hallo @Lemurian, ook bovenstaande heeft niets te maken met de R4 kaart en de capaciteit van de Micro-sd kaart, maar met een apart stukje software wat op de kaart geïnstalleerd moet zijn, namelijk Ysmenu, wat ook voor-geïnstalleerd staat op de R4 Wood flashkaarten waarvan ik in mijn vorige reactie een linkje heb gegeven. Je zal zien dat de spellen Pokémon Black en White onder het Ysmenu wel werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...