Spring naar bijdragen

Inactieve leden opgeruimd op Paradise4every1.com ?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  202
  • Waardering:   45
  • Prestatiepunten:  2.228
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Zal zo net even in loggen bij paradise4every1 kan ik niet meer inloggen, blijkt dat ze daar inactiefe leden hebben verwijderd

Beetje vreemd want heb gisteravond nog een ebook daar weg gehaald, dan ben je wel heel kort met inactiefeleden

Ook anderen op soundtrack hebben dezelfde ervaringen, ook zo maar een paar verwijderd

ja vindt toch dat dat even gemeld moet, zo ga je niet met leden om sorry hoor, moet het even kwijt

bewerkt door Misterkilobyte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 45
  • 202
  • 1
  • Reacties 13
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  1.704
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-12-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

ik heb juist hetzelfde voor. snap het ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 24
  • William1 veranderde de titel in Inactieve leden opgeruimd op Paradise4every1.com ?
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

14 uur geleden zei Misterkilobyte:

ja vindt toch dat dat even gemeld moet, zo ga je niet met leden om sorry hoor, moet het even kwijt

Ik denk ook dat je het zo netjes verwoord. Wanneer wordt je als inactief lid gezien en wordt je verwijderd? Nu lijkt dat gissen binnen de community. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat is wel heel kort.  Dat zou je eerder verwachten als je bijvoorbeeld enkele maanden niet bent ingelogd.

Zoiets even vermelden lijkt me inderdaad een kleine moeite. In de mail die je na aanmelding ontvangt en/of in de huisregels.

Een zinnetje en alles is duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ook ik ben plotseling van het forum af gegooid, terwijl ik er toch echt meerdere keren per week op keek en met regelmaat reageerde. Erg vreemd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  273
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ook . vreemd ik was daar regelmatig ingelogd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  28
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik heb hetzelfde probleem. jammer dat je ook niets kan vragen of contact opnemen. ik zat minstens 5x per week op het forum. begrijp er ook niets van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.687
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

 

Op 14-12-2020 om 17:35 zei Misterkilobyte:

Ook anderen op soundtrack hebben dezelfde ervaringen, ook zo maar een paar verwijderd

 

Bij Mystic is het  verhaal , er zijn daar vele leden verwijderd, en willen met een klein groepje echte liefhebbers verder, Zo stond in een mail die ik van een bekende heb gelezen.

bewerkt door Tuinbever
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  4
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het blijft gewoon vreemd dat actieve leden zonder enige melding van het forum verwijderd worden, ik snap gewoon niet zo goed waarom dat is gedaan. Die uitleg had ik naar actieve leden wel gepast gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  289
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hier het zelfde. Maar ook op Tigersplace kan ik niet meer inloggen. 

Opnieuw registreren lukt ook niet. Jammer. 

Was een regelmatige bezoeker en haalde regelmatig iets op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 11
  • 5 weken later...

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-01-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

hier precies hetzelfde,  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • 1 jaar later...

  • Bijdragen:  88
  • Waardering:   204
  • Prestatiepunten:  1.876
  • Dagen gewonnen:  5
  • Lid sinds:  30-12-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 204
  • 88
  • 5

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  97
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Op 15-12-2020 om 12:26 zei Ikke1234:

Ook ik ben plotseling van het forum af gegooid, terwijl ik er toch echt meerdere keren per week op keek en met regelmaat reageerde. Erg vreemd!

het is bij forums niet alleen vaak inloggen, maar ook daadwerkelijk reageren en op die manier actief zijn, veel fora hebben geen zin de zogeheten leechers, dus tja dan schonen ze de boel op.

Ik ben jaren actief geweest op diverse fora als moderator en admin en het zal je verbazen voor hoevelen een simpel dank je wel button of tekst al is. Ze willen enkelt downloaden en dan is een bedankje teveel moeite, daar past menig uploader voor, dus dan worden zulk soort leechers van fora verwijderd,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
9 uur geleden zei Gabber:

het is bij forums niet alleen vaak inloggen, maar ook daadwerkelijk reageren en op die manier actief zijn, veel fora hebben geen zin de zogeheten leechers, dus tja dan schonen ze de boel op.

Ik ben jaren actief geweest op diverse fora als moderator en admin en het zal je verbazen voor hoevelen een simpel dank je wel button of tekst al is. Ze willen enkelt downloaden en dan is een bedankje teveel moeite, daar past menig uploader voor, dus dan worden zulk soort leechers van fora verwijderd,

Ik wil hier wel even op reageren, want ik denk toch dat dit onderwerp een aantal verschillende kanten heeft en dat er ook een groot verschil zit in op welke manier je content download. In de 1e plaats zijn er heel veel leden op Duken.nl die ooit ook wel een staf functie hebben gehad op een Torrent of NZB Community.

Het downloaden van Torrent Community ’s is in de laatste 15 jaar een aantal keren aangepast wat betreft regelgeving, door het verschil in Deel- en Freesites. Freesites waren meer gericht op het binnenhalen van Donaties om daarmee server en seedboxen van te kunnen bekostigen. Deelsites daarentegen moesten er d.m.v. moderatie streng op toezien dat torrents niet dood kwamen te vallen, met als logisch resultaat dat daar meer sprake was van het bannen/verwijderen van een account.

Waar hier op Duken.nl en ook in dit topic sprake van is, is het feit dat in de afgelopen paar jaar leden van NZB Community ’s tegen een ban/verwijdering aan zijn gelopen, vanwege het niet voldoende downloaden van content wat door Eigenaren/Stafleden gezien bestempeld wordt als inactiviteit. Hier worden leden dus systematisch geweerd wanneer er minder dan een bepaalde hoeveelheid content per bepaalde periode wordt gedownload, met als logisch gevolg dat daar een golf van kritiek op gaat komen. Bovendien heeft dit ook helemaal niets te maken met op welke manier er een bedankje wordt geplaatst bij een post.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...