Spring naar bijdragen

Onedrive uit de lucht


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bij mij is al een paar dagen Onedrive uit de lucht. Gekeken bij de site storingen.nl, echter geen resultaat.

TimeMachine gebruikt en  het programma opnieuw geïnstalleerd, echter geen resultaat.

Wie weet meer?

spacer.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Volgens mij is je applicatie van de rel. Kan je wel inloggen en je bestanden inzien op OneDrive?  Dan kan een herinstallatie van de applicatie helpen. Maar vreemd is het wel 🧐

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een collega had van het weekend exact hetzelfde. Aanmelden lukte bij hem gek genoeg niet.

Het verwijderen van de app, inclusief de (verborgen) mappen van One Drive hielp in dit geval.

Verborgen mappen weergeven:  Shift+Cmd+>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor de tip Monkie, alleen doet nu mijn Safari raar. maar ik stap dan even over naar Chrome om Symbaloo te gebruiken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je (synchroniseer) problemen hebt met OneDrive, wil het ook wel eens helpen om via 'Sleutelhangertoegang' opgeslagen wachtwoorden van OneDrive te verwijderen.

  • Verwijder de OneDrive app via 'Apps'
  • Controleer via 'Activiteitenweergave' of er eventueel nog iets van OneDrive op de achtergrond draait. Mocht dit zo zijn, sluit deze dan af.
  • Controleer via Finder of er nog (verborgen) mappen aanwezig zijn van OneDrive. Als dit zo is, verwijder deze dan.
  • Open 'Sleutelhangertoegang' (Launchpad > Andere). Vul hier rechtsboven in het zoekbalkje OneDrive in.
  • Indien er een of meerdere resultaten worden gevonden, kijk dan eerst goed of deze gerelateerd zijn aan OneDrive. Zo ja, verwijder ze en sluit Sleutelhangertoegang af.

Goh, Symbaloo. Bestaat dat nog. Daar maakte ik jaren geleden ook gebruik van om me favoriete websites op te slaan. 

Tegenwoordig doe ik dat via Safari zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

2 minuten geleden zei Monkie:

Als je (synchroniseer) problemen hebt met OneDrive, wil het ook wel eens helpen om via 'Sleutelhangertoegang' opgeslagen wachtwoorden van OneDrive te verwijderen.

  • Verwijder de OneDrive app via 'Apps'
  • Controleer via 'Activiteitenweergave' of er eventueel nog iets van OneDrive op de achtergrond draait. Mocht dit zo zijn, sluit deze dan af.
  • Controleer via Finder of er nog (verborgen) mappen aanwezig zijn van OneDrive. Als dit zo is, verwijder deze dan.
  • Open 'Sleutelhangertoegang' (Launchpad > Andere). Vul hier rechtsboven in het zoekbalkje OneDrive in.
  • Indien er een of meerdere resultaten worden gevonden, kijk dan eerst goed of deze gerelateerd zijn aan OneDrive. Zo ja, verwijder ze en sluit Sleutelhangertoegang af.

Goh, Symbaloo. Bestaat dat nog. Daar maakte ik jaren geleden ook gebruik van om me favoriete websites op te slaan. 

Tegenwoordig doe ik dat via Safari zelf.

Goh, Symbaloo. Bestaat dat nog. Daar maakte ik jaren geleden ook gebruik van.

Ja,maar ik ben een  oude man, dus ik kan niet zo snel omschakelen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42
  • Moderators

  • Bijdragen:  2.641
  • Waardering:   605
  • Prestatiepunten:  2.557
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  22-08-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42
  • Was actief op:  Windows

1 uur geleden zei bruchlee:

Ja,maar ik ben een  oude man, dus ik kan niet zo snel omschakelen

Heerlijk toch, if it works, don't fix it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 605
  • 2,6k
  • 38

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...