Spring naar bijdragen

torrent site maken


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

de kenners onder ons heb mischien een moeilijke vraag 

hoe maak je een tracker site wat zou ik nodig hebben daarvoor 

dus een prive torrent site he zoals de meeste site werken 

ik zou graag meer uitleg voor hebben 

welke host server welke programma's of dergelijk voor zo een site maken 

want ben aan het over denken om zo eentje te maken maar wou graag uitleg 

Gr movie-release

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5
  • Duken cveranderde de titel in torrent site maken

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo @movie-release.

In een ander topic zag ik je een link plaatsen naar een actieforum. Werken aan zo'n forum is zonde van je tijd. Als de eigenaar van het actieforum het ziet, dan halen ze je forum direct offline.

Het is dus beter om te zoeken naar een echte host. En, omdat je een torrent website wilt starten, heb je offshore hosting nodig, een host die DMCA en notice and take down verzoeken negeert. 
Dat kost iets meer dan 5 euro per maand, als je een kleine torrent website opzet. Een seedbox raad ik je niet aan, dan zijn de maandelijkse kosten vele malen hoger. Je kan in het begin beter torrents gebruiken van andere torrent websites. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Waar je nu informatie over vraagt is wel wat anders van opzet dan die nagenoeg simpele opzet van dat Actieforum, want je hebt hiervoor behalve wat Meh Meh hierboven aangeeft een Compleet Torrentsite Script nodig en iemand die aanpassingen voor je kan doen (Scripter) of je moet zelf voldoende verstand hebben van scripten en je moet alles wat je aan afbeeldingen ziet op een website zelf aanpassen door in te loggen op de server van de Host waar je alle mappen hebt staan.

Daarnaast moet je beveiliging software (Firewall) hebben die je op je server moet installeren en heel belangrijk een .org of .com Domeinnaam van je website registreren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bij de meeste hosts zijn firewalls al aanwezig, @Skeletor Scripten is niet echt nodig denk ik, hij zou forum software kunnen installeren vanuit cPanel. Als hij een grote, complexe torrent website wilt opzetten, dan komt er veel meer bij kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
1 uur geleden zei Meh Meh:

Scripten is niet echt nodig denk ik, hij zou forum software kunnen installeren vanuit cPanel. Als hij een grote, complexe torrent website wilt opzetten, dan komt er veel meer bij kijken. 

Ik denk dat in jouw idee van het gebruiken van forum software het uiterlijk van de website en de mogelijkheden om per download de tracker gegevens te kunnen controleren niet mogelijk zijn. Dat zou dan in geen enkel opzicht vergelijkbaar zijn met de reeds al jarenlang gebruikte software en scripts zoals bij Torrent Trackers het geval is zoals die ook onder de linkjes staan op Duken.nl https://www.duken.nl/forums/links/category/2-nederlandse-torrent-communities/

Op 1-1-2021 om 08:43 zei movie-release:

hoe maak je een tracker site wat zou ik nodig hebben daarvoor 

dus een prive torrent site he zoals de meeste site werken 

Ik maak uit deze vraag op dat de informatie juist gericht is op het script wat bij bijna alle al langer bestaande Torrent Trackers in gebruik is en juist niet wat al gratis voor handen is bij het Actieforum, ook al is dat voor een beginner veel aantrekkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik had het idee dat de TS een simpel forum op wilde zetten, bij het actieforum zijn dat soort zaken ook niet mogelijk. Maar hij heeft het over 'hoe maak je een tracker site', waarschijnlijk zoekt hij inderdaad naar zo'n script. Iedere Nederlandse torrent website lijkt hetzelfde script te gebruiken. Weet jij waar men zo'n script kan vinden, @Skeletor?

Toevoeging, enorm toevallig, ik heb er in het verleden vele uren naar gezocht, en kom net hierop uit. Is dit het standaard torrent script dat velen gebruiken?

bewerkt door Meh Meh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb zojuist een domeinnaam gekocht en wil een legale torrent website opzetten om dit script eens te testen. Waarschijnlijk werkt het niet binnen een shared hosting omgeving, misschien heb ik een VPS nodig, maar dat kost 5 euri per maand.

Toevoeging; Het script is al vele jaren niet voorzien van updates. "Last Update: 2016-11-29". Als het niet werkt met de laatste versies van PHP en MySQL dan ga ik het niet installeren. Die oude versies (PHP4/5) draaien veel langzamer en bevatten beveiligingsrisico's omdat ze niet worden voorzien van updates.

Ik ga er op een andere manier een legale download website van maken. Een illegale website zou ik nooit willen bezitten, veel te veel gezeik, o.a. van Brein.

bewerkt door Meh Meh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.690
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

@Meh Meh Ik heb wel moderne scripts voor je 😉 Dan wel ff via pb. Ik werk met het DLE script (DataLife Engine) daar heb je dan plug-ins voor, alle sites waar ik mee werk draaien op DLE , ik heb alles zelf vertaald. deze scripts werken op de nieuwste php versies.  En ja VPS is wel de minimum vereiste, zelf heb ik een server, dat is natuurlijk duurder. Ook worden deze scripts geüpdatet. Let wel dat het wel enige kennis vergt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49
4 uur geleden zei Meh Meh:

Toevoeging, enorm toevallig, ik heb er in het verleden vele uren naar gezocht, en kom net hierop uit. Is dit het standaard torrent script dat velen gebruiken?

Dat is inderdaad het meest gebruikte PHP script voor Torrentsites Meh Meh. Het standaard script is met de jaren door fanatieke hobby scripters zo aangepast aan persoonlijke wensen dat je daardoor het verschil kon maken met concurrentie. Je moet voor het maken van een eigen Torrentsite met dit script dus zelf goed bekend zijn met de materie of een hele goede scripter kennen die voor jou aanpassingen kan maken. Bovendien hebben de meeste nog draaiende Torrentsites een extra stuk script ingebouwd voor donatie mogelijkheden, waar de standaard Firewall op een server waarschijnlijk niet afdoende is.

De optie die Tuinbever hier geeft is wel tof, alleen ik heb geen idee of in dat script ook mogelijkheden zitten om Tracker informatie te koppelen aan leden om Ratio gegevens bij te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-01-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

oef zodat ik kan mee volgen hier in dit gesprek

is het dan toch redelijk moeilijk om een torrent site te maken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 3
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.690
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

2 uur geleden zei Skeletor:

alleen ik heb geen idee of in dat script ook mogelijkheden zitten om Tracker informatie te koppelen aan leden om Ratio gegevens bij te houden.

Ja alle opties zijn voorhanden en meer zelfs. Met scripten kan ik wel voort helpen, maar uiteindelijk moet je het wel zelf doen 😉 , ik heb zelf al te veel projecten lopen, om ook nog eens iemand de beginselen te leren.

 

bewerkt door Tuinbever
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49
16 uur geleden zei Tuinbever:

Ja alle opties zijn voorhanden en meer zelfs. Met scripten kan ik wel voort helpen, maar uiteindelijk moet je het wel zelf doen

Er is inmiddels een behoorlijke hoeveelheid informatie verstrekt waarmee de Topic Starter movie-release toch wel een idee moet krijgen wat er allemaal bij komt kijken, maar die is helaas vanaf het plaatsen niet meer komen kijken naar eventuele reacties. Is het gezien jouw ervaring mogelijk om toch nog even een optelsommetje te maken van de waarschijnlijk totale kosten om een eigen degelijke Torrentsite online te zetten Tuinbever?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.690
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

@movie-release

Kosten en kennis overzicht Torrent site:

Zo als @Meh Meh  al aangaf heb je een hosting nodig maar dan met VPS als minimum vereiste. Ik zou dan als starter gaan voor: VPS  --  SSD KVM Pro v4 4GB RAM guaranteed Kost €25.99 P/m Ik zou er ook voor kiezen om er 2 extra ip adressen bij te nemen.

Deze is hier te vinden Van af 9 euro zie hier

Het script dat Meh Meh in zijn bericht linkt dat is gratis, het vergt wel kennis van Php, qsl en css, zeker omdat het een script betreft dat niet alleen oud is maar aangepast moet worden naar jou wensen.

Het DLE script waar ik het over hebt werkt met de nieuwste php versies deze kan je Nulled in het Engels vinden, maar wel een meer dan basis kennis nodig van  Php, Asp, css, qsl. Bij dit script  gaat het om de plug-ins deze ook Nulled te vinden zijn, let wel dat je dan ook vertaal werk te verrichten hebt gelet de plug-ins in RU zijn

Tenslotte Ik Wil wel een pakketje Uppen met meerdere scripts, vraag om de deze in een pm,  om te gebruiken bij je projecten. Ik bied GEEN hulp

 

bewerkt door Tuinbever
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49
1 uur geleden zei Tuinbever:

Zo als @Meh Meh  al aangaf heb je een hosting nodig maar dan met VPS als minimum vereiste. Ik zou dan als starter gaan voor: VPS  --  SSD KVM Pro v4 4GB RAM guaranteed Kost €25.99 P/m Ik zou er ook voor kiezen om er 2 extra ip adressen bij te nemen.

Gemiddelde kosten zijn dus ongeveer € 35,00 p/m en een 1-malige Domeinregistratie van een paar Euro en een hoop vrije tijd en geduld opbrengen om iets te leren en wanneer je zelf ook Torrents moet seeden komt daar uiteraard nog een Seedbox (Dedicated Server) bij, met een gemiddelde prijs van € 15,00 p/m en even leren hoe je moet werken met een programma zoals FileZilla, voor het verplaatsen van content. :hyper:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor je aanbod en uitleg, @Tuinbeveren @Skeletor!

Ik denk dat er veel te veel werk in zou gaan zitten. Daarnaast heb ik de kennis waarschijnlijk niet om een dergelijk script aan te passen en een VPS goed te beveiligen. Een VPS voor €35,- per maand met onbeperkte bandbreedte? Dan krijg je meestal 4 cores, 8 GB RAM en een redelijk grote SSD. Ik zou niet weten wat ik daar mee moet... Een echte torrent site zou ik nooit willen hebben, ik heb geen zin in gezeik. Een legale torrent website lijkt mij wel interessant, maar daar is zo weinig interesse in dat shared hosting volstaat. Ik ben de laatste dagen aan het onderzoeken of een legale torrent site überhaupt genoeg te bieden heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.690
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

8 minuten geleden zei Meh Meh:

Ik ben de laatste dagen aan het onderzoeken of een legale torrent site überhaupt genoeg te bieden heeft. 

Lol ja blijft lastig je zit al snel op het randje, maar wat zou je dan zoal legaal kunnen aanbieden, ben dan wel benieuwd. Maar ook alleen het scripten is al leuk en het werkend krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het aanbod op Archive.org alleen al is enorm. Het is in sommige gevallen zeker dat er geen copyright op een bepaalde film rust. Maar lang niet iedereen zit te wachten op films zonder copyright, ze zijn meestal vreselijk slecht. Hieronder The Brain That Wouldn't Die, ze waren vergeten copyright aan te vragen. 😁

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.690
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

2 uur geleden zei Meh Meh:

 

Ze waren vergeten copyright aan te vragen. 😁

 

🤣🤣 Ja kan het mij voorstellen 😉

Maar overal zijn liefhebbers voor. Gewoon doen als je het zelf maar leuk vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49
  • William1 heeft dit topic uitgelicht.

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...