Spring naar bijdragen

Torrents status Onderbroken betekenis


Ga naar de oplossing Opgelost door Gast,

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  17-01-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  56

Goedemorgen,  

ik werk met qbittorrent (beginneling).  Het lukt wel om bepaalde ebooks te downloaden van ebookparadijs, maar 2 van de 5 torrents hebben de status Onderbroken.  Wat betekent dit? En wat kan ik eraan doen?  Kortom, wat is de betekenis van de  verschillende statuswaarden (onderbroken, seeding, ...)?  Ik heb al gezocht op Google en in de handleiding van jullie maar vind niet echt wat ik zoek.  

Kan jij me helpen? 

Dank je.

Carine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 3
  • 1

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  16-01-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo 

 

zodat ik da weet is dat die torrent dood staat 

dus of te wel geen seeders voor deze torrent 

 

denk ik dat het zo is he heb een tijd met torrents gewerk 

maar ik zelf ben overgestap naar usenet 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 4
  • 1
  • Oplossing
18 uur geleden zei CarineL:

Het lukt wel om bepaalde ebooks te downloaden van ebookparadijs, maar 2 van de 5 torrents hebben de status Onderbroken.  Wat betekent dit? En wat kan ik eraan doen?  Kortom, wat is de betekenis van de  verschillende statuswaarden (onderbroken, seeding, ...)? 

Goede morgen @CarineL,

Normaal struikel je op deze website over torrent downloaders, die naarstig op zoek zijn naar alternatieven voor Torrentsites als hun account verwijdert is van hun favoriete downloadsites, maar als het in jouw geval om een beetje cliënt informatie gaat zie je niemand te hulp schieten.

Ik ben zelf helemaal geen torrent downloader, maar ga wel proberen of ik je iets verder kan helpen. De status van torrents die in jouw download overzicht staan is eigenlijk vrij makkelijk te herkennen als je even kijkt aan de linkerkant van de Afbeelding in de Handleiding. Ik neem aan dat je de laatste versie gebruikt van qBittorrent, maar de betekenis van de status is hetzelfde.

Jouw punt is eigenlijk de status Onderbroken en ik denk dat dit te maken heeft met het afwezig zijn van Seeders (Delers, Peers). Als je een torrent aanklikt op een website om te downloaden moet je wel kijken of er delers zijn die er voor moeten zorgen dat de download bij jou gaat lopen. Er is nog een andere mogelijkheid die verantwoordelijk kan zijn voor die Onderbroken status namelijk dat je meer torrents hebt aangeklikt om te downloaden dan is toegestaan in jouw instellingen. Torrents kunnen ook in een wachtrij geplaatst worden als je het aantal actieve torrents te laag hebt ingesteld. Op het tabblad (op deze afbeelding) staat een vinkje in het vakje Torrents in wachtrij plaatsen. Als je de aantallen 3, 3, 5 bij jou hoger zet naar bijvoorbeeld 10, 10, 20 zal je daar verder weinig problemen door krijgen met downloaden.

Als er op de Onderbroken torrents in jouw overzichtje wel delers zijn, kan je proberen de download weer te starten door de regel van jouw download even met je muis pijltje aan te klikken met rechts, waarna er een aantal mogelijkheden verschijnen waaronder Hervatten Forceren. Klik daar eens op en kijk dan of jouw download weer gaat lopen.

bewerkt door Skeletor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  16-01-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik kon het nie beter uitleggen dan gij 

ik weet alleen dat er seeders en delers moet zijn voor een torrent te downloaden 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 4
  • 1
  • Duken veranderde de titel in Torrents status Onderbroken betekenis
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  17-01-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  56

Goedenamiddag @Skeletor

Dank je wel, hoor.  Ik gebruik niet heel dikwijls Torrents, enkel als ik weer eens op zoek ben naar een eBook.  Het is wel superlief van je dat je het in het lang en het breed probeert uit te leggen.

Volgende keer als ik aanlog met heel de poespas van VPN en dergelijke, ga ik jouw informatie zeker eens van naderbij bekijken, de instellingen nakijken en zien of ik er iets mee aankan.  Ik ben niet vertrouwd met de materie vandaar dat ik wel al eens klungel, maar met jouw informatie ben ik al een hele stap verder. 

Thanks again.

Groetjes Carine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 3
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...